Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har den kommet i butikkene igjen? :p

chokke, jeg vurderer å ta med en ja.

En barneskole :D

Ikke begynn å snakke om det her på forumet... Brått kommer politiet på døren, legger dere begge i jern, og dere får aldri mer se solen skinne! Men jeg må innrømme at dersom jeg skulle tatt knekken på meg selv, så ville jeg nok ikke gått alene ;)

Lenke til kommentar
Ikke begynn å snakke om det her på forumet... Brått kommer politiet på døren, legger dere begge i jern, og dere får aldri mer se solen skinne! Men jeg må innrømme at dersom jeg skulle tatt knekken på meg selv, så ville jeg nok ikke gått alene ;)

Politiet får da skaffe seg litt humor :) , de er ihvertfall latterlige nok.

OLOloll, jeg vet.

La de komme :p

I fengsel får jeg i det minste mat :p

Du får nok mye mer enn det. Eller, du er bosatt i feil land :) .

Problem: Tett i nesa. Brukte nesespray i litt over 10 dager. Fortsatt tett.

Løsning: ?

Samme problem her bortsett fra at jeg er forkjøla og har ikke brukt nesespray. Fælt, eller ikke.

Snart er det tid for mais :) .

Lenke til kommentar

Serr, orker ikke å legge meg og prøve å sove med tett nese. Det funker bare ikke. Er ikke forkjølet/syk heller. Pokker.

Onani kan faktisk hjelpe, hvert fall med meg noen ganger.

Eller å løpe litt rundt raskt. Kan være rundt i huset bare. Det løsner opp hvis man beveger seg har jeg merket.

Lenke til kommentar

Serr, orker ikke å legge meg og prøve å sove med tett nese. Det funker bare ikke. Er ikke forkjølet/syk heller. Pokker.

Litt svømming i saltvann pleier å løsne opp greit, men det er kanskje en smule kaldt i havet for tiden.

Lenke til kommentar

Litt svømming i saltvann pleier å løsne opp greit, men det er kanskje en smule kaldt i havet for tiden.

Kan jo sniffe litt saltvann da. Selv om det svir litt, er det jo bedre enn å gå rundt å ikke puste skikkelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...