Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tenker automatisk på hun her Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) http://hothardware.com/Articles/OCZ-NIA-Br...terface/?page=6 neh, tviler på at det tar av. SMådyrt leketøy bare. Ingen som kommer til å bruke den fast, med det første ihvertfall. Endret 29. september 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tenkte Al-Qaeda Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hjem kjäre hjem! Sitter her og nyter et glass cola. Må vel se å lage meg noe mat snart. Det blir lasagne i dag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tallulah? Jeg tenker automatisk Sonata Sidious, gief. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sikkert en eller annen form for utpressing.. "HUN SKAL HETE TALLULAH" ..... hvis ikke legger vi ned Bislett Kebab.... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tallulah? Jeg tenker automatisk Sonata Sidious, gief. Bare forsyn deg. [16:36] <Sidious_> Emma Tallulah Behn [16:36] <Sidious_> nå får jeg Sonata Arctica-assosiasjoner (IRC) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tenker automatisk på hun her ålolololol, Bytex, seriøst, mann. You made my day! Haha, var faktisk det her jeg tenkte på også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sidious, like hjerner tenker likt? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sidious, like hjerner tenker likt? Det ser sånn ut, min padawan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Woohoo, venninna mi er hjemme fra den psykiatriske klinikken. Godt hu ikke ble der lenger. Nå burde jeg i og for seg hatt penger til å dra sørover så jeg kunne laget middag til a som jeg lovte a Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Var det løpet der han tullingen kjørte avgårde med bensinslangen på slep 2 ganger? Der snakker vi "god" team kommunikasjon, når gutta foran bilen og gutta bak bilen ikke klarer å kommunisere med hverandre. Ferrari har et halvautomatisk system. Massa fikk grønt lys, dvs. at alle har trykket på "ok" evt. at det var datafeil. Jeg vil gjette på at karen som fylte bensin kom borti "ok"-knappen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Datasmurf: Ble hun bare löslatt sånn helt plutselig eller var det planlagt? :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er visst permisjon ... Så hu er vel ikke helt fri fra faenskapen. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvor gammel snakker vi? 8) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du får lage god middag til henne da smurf:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Aces!! :D *hoppe opp og ned og klemme diettführeren halvt i hjel* Hvor har du vært? Jeg har savna deg her : < Jeg skal lage middag til henne ja, men det får bli en annen gang, når jeg får penger i alle fall. Transport og mat er dyre greier. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Aces!! :D *hoppe opp og ned og klemme diettführeren halvt i hjel* Hvor har du vært? Jeg har savna deg her : < Jeg skal lage middag til henne ja, men det får bli en annen gang, når jeg får penger i alle fall. Transport og mat er dyre greier. Haha ja jeg må jo komme tilbake og si hei når jeg får tårevåte klagebrev fra små smurfer som ikke klarer å planlegge dietten sin selv! SKAMMELIG!! Jeg skal sette opp et tremåneders program for deg med det samme. Ingen medlidenhet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ha ha, jeg håpte du fikk det brevet og at jeg ikke hadde sendt det til en inaktiv adresse Jeg må ha hjelp, det er derfor du er führeren min ^^ Gi meg et program, jeg skal følge ditt bedre enn jeg fulgte Nyhus sitt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg