Mikkel™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tbh, Anette kan dra seg t H* imo ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fordi jeg har syntes Nightwish har hatt en kjedelig sound siden Once kom. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hører ikke på Nightwish en gang jeg:p Istedet hører jeg på Unearth nå, og straks nye albumet til Sonic Syndicate. Deretter er det hjem å høre på Triviums nye:D Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gammel nightwish FTW Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Trivium, Sonic Syndicate og Nightwish? Takke seg til Kiuas. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gammel Nightwish VAR nightwish alt ifra once gikk over til poprock Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Trivium, Sonic Syndicate og Nightwish? Takke seg til Kiuas. Usj @ Nightwish! Kan godt skrive opp noe mer jeg hører på? Ting som begynner på "grind" og slutter på "core". I tillegg til diverse brutal death metal, teknisk death metal, black metal, deathcore. Vi kan ta med Mozart og Vivaldi også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Snart kommer noen og sier "forstår ikke greia med denne hardrocken i det hele tatt" så er vi igang igjen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 forstår ikke greia med denne hardrocken i det hele tatt ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Trivium, Sonic Syndicate og Nightwish? Takke seg til Kiuas. Usj @ Nightwish! Kan godt skrive opp noe mer jeg hører på? Ting som begynner på "grind" og slutter på "core". I tillegg til diverse brutal death metal, teknisk death metal, black metal, deathcore. Vi kan ta med Mozart og Vivaldi også As blood runs black, Necrophagist, Black Horizons og Cipher System? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 LOL! Bytex, du vet at du ikke kan skrive sånn:P Trivium, Sonic Syndicate og Nightwish? Takke seg til Kiuas. Usj @ Nightwish! Kan godt skrive opp noe mer jeg hører på? Ting som begynner på "grind" og slutter på "core". I tillegg til diverse brutal death metal, teknisk death metal, black metal, deathcore. Vi kan ta med Mozart og Vivaldi også As blood runs black, Necrophagist, Black Horizons og Cipher System? Necrophagist ja, resten har jeg ikke hørt om:) Btw, Fermented offal Discharge må ha den beste soloen jeg har hørt på lang tid. Også akkurat på 3;01 XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ahmagawd! Jeg elsker de første episodene av The Simpsons og Family Guys nyeste sesonger ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Marge på erotisk brødbakeri..lurer på hvor Matt fikk DEN ideen fra. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 begynner å bli luta lei Family guy og The simpsons. ingen andre som er enig der? det er for få som ikke liker det Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 begynner å bli luta lei Family guy og The simpsons. ingen andre som er enig der? det er for få som ikke liker det Er ikke vår feil at du er kjedelig:P Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 det er så oppbrukt!! finn på noe nytt!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Simpsons og Family Guy er oppbrukt? Nå ble jeg nysgjerrig. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Simpsons og Family Guy er oppbrukt?Nå ble jeg nysgjerrig. sry. brukte feil ord.. det jeg mener er at det har vart så utrolig lenge. samme humoren om og omigjen. kan ikke si noe imot at det kommer noen gullkorn innimellom. menmen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vel, Californication funker det også. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg