probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har jobbet i et service-yrke (ikt-lærling), og INGENTING frydet meg mer enn og fortelle sure lærere at "du må vente". De kommer inn på kontoret, og sier med en sur tone at "den jævla laptoppen funker ikke, du må fikse det umiddelbart!". Hehe, nei. "Beklager, men æ har vældi masse anna som må gjøres i dag, men æ kan reng dæ når æ har fått sett på den, e æ heldi så skjer det iløpet av dagen, men æ kan ikje love nåkka dessverre, vi har så masse å gjør her at du skulle ikje tru det" Realiteten? Jeg kunne fikse den laptoppen iløpet av 15 minutter, men bare gleden av og se den jævla sure gamle grinebitern luske ut av kontoret med halen mellom bena frydet meg så intenst. Point: Du kommer jævla langt med et smil, uansett hvilken side av "kassa" du står på. Jeg er IKT-Lærling nå!.. og jeg skjønner åssen det er! det er deeeiliiig!! lærere har en tendens til å mase om å få ting fiksa fort som satan. plagsomt til de grader Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg savner god gammeldags folkeskikk jeg.Så utrolig enig at du aner det ikke. 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Skulle ønske de kunne selge folkeskikk og høflighet på piller, men da hadde de vel laget "uhøflig blærete jeg-er-fasiten" piller som jo hadde blitt utsolgt på et blunk. edit: slemmeleif. Endret 29. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har jobbet i et service-yrke (ikt-lærling), og INGENTING frydet meg mer enn og fortelle sure lærere at "du må vente". De kommer inn på kontoret, og sier med en sur tone at "den jævla laptoppen funker ikke, du må fikse det umiddelbart!". Hehe, nei. "Beklager, men æ har vældi masse anna som må gjøres i dag, men æ kan reng dæ når æ har fått sett på den, e æ heldi så skjer det iløpet av dagen, men æ kan ikje love nåkka dessverre, vi har så masse å gjør her at du skulle ikje tru det" Realiteten? Jeg kunne fikse den laptoppen iløpet av 15 minutter, men bare gleden av og se den jævla sure gamle grinebitern luske ut av kontoret med halen mellom bena frydet meg så intenst. Point: Du kommer jævla langt med et smil, uansett hvilken side av "kassa" du står på. Jeg er IKT-Lærling nå!.. og jeg skjønner åssen det er! det er deeeiliiig!! lærere har en tendens til å mase om å få ting fiksa fort som satan. plagsomt til de grader Hehe, fantastisk. Mitt motto angående lærere, og generelt alle andre på skolen: "No smile, no service". Er tross alt vi som sørger for at den pokkers skolen fungerer. Uten oss, ingen skole. Eod. Ingen epost, intet internett, ingen utskrift, ikke noe som helst. Så de skal trø varsomt inn på kontoret. Helst med litt ærefrykt og ydmykhet. Mange lærere tror de kan behandle lærlinger som drit fordi de er, nettopp det. Men de burde tenke på hvem som "styrer". Ikke kødd med systemadministratoren din, eventuelt, ikke kødd med en som har tilgang til hjemmeområdet, loggen og alle dataene dine. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Smil får en egentlig ganske langt uansett når og hvor man smiler, føler jeg. Syns det er utrolig koselig å smile til random folk på gata, jeg. Er så koselig når noen smiler tilbake. Synes jeg og. Noen har så utrolig fint smil at det varmer =D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ikke kødd med systemadministratoren din, eventuelt, ikke kødd med en som har tilgang til hjemmeområdet, loggen og alle dataene dine. ^^ Vi har jo alle sett hvordan det kan gå tidligere? (teit at jeg ikke har linken til det brevet liggende) >< Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vet hva du snakker om. Var vel et digitalkamera involvert? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Noen som vet hvor den der "post bakrunnsbildet ditt" tråden? :/ Finner den ikke D: Edit: Clicky Endret 29. september 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vet hva du snakker om. Var vel et digitalkamera involvert? Og en ketchup flaske.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehe, fantastisk. Mitt motto angående lærere, og generelt alle andre på skolen: "No smile, no service". Er tross alt vi som sørger for at den pokkers skolen fungerer. Uten oss, ingen skole. Eod. Ingen epost, intet internett, ingen utskrift, ikke noe som helst. Så de skal trø varsomt inn på kontoret. Helst med litt ærefrykt og ydmykhet. Mange lærere tror de kan behandle lærlinger som drit fordi de er, nettopp det. Men de burde tenke på hvem som "styrer". Ikke kødd med systemadministratoren din, eventuelt, ikke kødd med en som har tilgang til hjemmeområdet, loggen og alle dataene dine. ^^ Tror jeg skal kjøre samme stilen, spesielt om jeg havner på Sortland xD Jeg kom jo alltid inn på kontoret med et smil, gjorde jeg ikke Pasient? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du kom inn på kontoret med skittne tanker i hodet ditt. Det gjorde mer for meg enn det ubersøte smilet ditt, pus. ^^ SVGS er et jævla galehus, sånn btw Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du kom inn på kontoret med skittne tanker i hodet ditt. Det gjorde mer for meg enn det ubersøte smilet ditt, pus. ^^ SVGS er et jævla galehus, sånn btw Åh, så søt du er Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ikke bare lærere som er ille. Elvene bør ikke vær dem kuleste heller. ved skole start, leverte vi ut 400 bærbare PC-er så var det en sekk vi ikke hadde, så sa eleven "AH enda en feil skolen gjør!" blir så irritert av sure, små, plagsomme blondiner! som vil at alt være dans på roser -.- Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ikke bare lærere som er ille. Elvene bør ikke vær dem kuleste heller. ved skole start, leverte vi ut 400 bærbare PC-er så var det en sekk vi ikke hadde, så sa eleven "AH enda en feil skolen gjør!" blir så irritert av sure, små, plagsomme blondiner! som vil at alt være dans på roser -.- Er ikke det bare hyggelig da? Vi får i det minste penger for å høre på klagingen deres:D:D Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ikke bare lærere som er ille. Elvene bør ikke vær dem kuleste heller. ved skole start, leverte vi ut 400 bærbare PC-er så var det en sekk vi ikke hadde, så sa eleven "AH enda en feil skolen gjør!" blir så irritert av sure, små, plagsomme blondiner! som vil at alt være dans på roser -.- Er ikke det bare hyggelig da? Vi får i det minste penger for å høre på klagingen deres:D:D Det får man som telefonselger også, men er ikke hyggelig for det. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 telefonselger. jeg kunne aldri ha hatt en sånn jobb som det. trur jeg hadde krepert av grinete mennesker Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De er ikke bare grinete. Noen er skikkelig sinte O.o Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sinte? Krakilske tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Men noen er skikkelig hyggelige da. Skikkelig digg å prate om hvilken tobakk som er best med en 72 år gammel dame Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 HAHA:P.. du har jo egentlig ikke lov til det å snakke privat med kundene vel? (om du ikke jobber som telefonselger for en tobakksfabrikk ) jaja.. alltids deilig å snakke/hjelpe en koslig elev/lærer:) gjør alltid godt på humøret! for en uke siden kom det en lærer inn med rose til oss(it folka) pga vi var så flinke og snille fikk jeg tåre i øya! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg