Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet i et service-yrke (ikt-lærling), og INGENTING frydet meg mer enn og fortelle sure lærere at "du må vente". De kommer inn på kontoret, og sier med en sur tone at "den jævla laptoppen funker ikke, du må fikse det umiddelbart!". Hehe, nei. :)

 

"Beklager, men æ har vældi masse anna som må gjøres i dag, men æ kan reng dæ når æ har fått sett på den, e æ heldi så skjer det iløpet av dagen, men æ kan ikje love nåkka dessverre, vi har så masse å gjør her at du skulle ikje tru det"

 

Realiteten? Jeg kunne fikse den laptoppen iløpet av 15 minutter, men bare gleden av og se den jævla sure gamle grinebitern luske ut av kontoret med halen mellom bena frydet meg så intenst.

 

Point: Du kommer jævla langt med et smil, uansett hvilken side av "kassa" du står på. :)

 

Jeg er IKT-Lærling nå!:D.. og jeg skjønner åssen det er! det er deeeiliiig!! lærere har en tendens til å mase om å få ting fiksa fort som satan. plagsomt til de grader

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har jobbet i et service-yrke (ikt-lærling), og INGENTING frydet meg mer enn og fortelle sure lærere at "du må vente". De kommer inn på kontoret, og sier med en sur tone at "den jævla laptoppen funker ikke, du må fikse det umiddelbart!". Hehe, nei. :)

 

"Beklager, men æ har vældi masse anna som må gjøres i dag, men æ kan reng dæ når æ har fått sett på den, e æ heldi så skjer det iløpet av dagen, men æ kan ikje love nåkka dessverre, vi har så masse å gjør her at du skulle ikje tru det"

 

Realiteten? Jeg kunne fikse den laptoppen iløpet av 15 minutter, men bare gleden av og se den jævla sure gamle grinebitern luske ut av kontoret med halen mellom bena frydet meg så intenst.

 

Point: Du kommer jævla langt med et smil, uansett hvilken side av "kassa" du står på. :)

 

Jeg er IKT-Lærling nå!:D.. og jeg skjønner åssen det er! det er deeeiliiig!! lærere har en tendens til å mase om å få ting fiksa fort som satan. plagsomt til de grader

 

Hehe, fantastisk. Mitt motto angående lærere, og generelt alle andre på skolen: "No smile, no service". Er tross alt vi som sørger for at den pokkers skolen fungerer. Uten oss, ingen skole. Eod. Ingen epost, intet internett, ingen utskrift, ikke noe som helst.

 

Så de skal trø varsomt inn på kontoret. Helst med litt ærefrykt og ydmykhet. :p

 

Mange lærere tror de kan behandle lærlinger som drit fordi de er, nettopp det. Men de burde tenke på hvem som "styrer". Ikke kødd med systemadministratoren din, eventuelt, ikke kødd med en som har tilgang til hjemmeområdet, loggen og alle dataene dine. ^^

Lenke til kommentar
Hehe, fantastisk. Mitt motto angående lærere, og generelt alle andre på skolen: "No smile, no service". Er tross alt vi som sørger for at den pokkers skolen fungerer. Uten oss, ingen skole. Eod. Ingen epost, intet internett, ingen utskrift, ikke noe som helst.

 

Så de skal trø varsomt inn på kontoret. Helst med litt ærefrykt og ydmykhet. :p

 

Mange lærere tror de kan behandle lærlinger som drit fordi de er, nettopp det. Men de burde tenke på hvem som "styrer". Ikke kødd med systemadministratoren din, eventuelt, ikke kødd med en som har tilgang til hjemmeområdet, loggen og alle dataene dine. ^^

Tror jeg skal kjøre samme stilen, spesielt om jeg havner på Sortland xD

 

Jeg kom jo alltid inn på kontoret med et smil, gjorde jeg ikke Pasient? :)

Lenke til kommentar
ikke bare lærere som er ille.

Elvene bør ikke vær dem kuleste heller.

 

ved skole start, leverte vi ut 400 bærbare PC-er

 

så var det en sekk vi ikke hadde, så sa eleven "AH enda en feil skolen gjør!"

 

blir så irritert av sure, små, plagsomme blondiner! som vil at alt være dans på roser -.-

 

Er ikke det bare hyggelig da? :p

Vi får i det minste penger for å høre på klagingen deres:D:D

Lenke til kommentar
ikke bare lærere som er ille.

Elvene bør ikke vær dem kuleste heller.

 

ved skole start, leverte vi ut 400 bærbare PC-er

 

så var det en sekk vi ikke hadde, så sa eleven "AH enda en feil skolen gjør!"

 

blir så irritert av sure, små, plagsomme blondiner! som vil at alt være dans på roser -.-

 

Er ikke det bare hyggelig da? :p

Vi får i det minste penger for å høre på klagingen deres:D:D

Det får man som telefonselger også, men er ikke hyggelig for det.

Lenke til kommentar

HAHA:P.. du har jo egentlig ikke lov til det å snakke privat med kundene vel? (om du ikke jobber som telefonselger for en tobakksfabrikk :p)

 

jaja.. alltids deilig å snakke/hjelpe en koslig elev/lærer:) gjør alltid godt på humøret!

 

for en uke siden kom det en lærer inn med rose til oss(it folka) pga vi var så flinke og snille :)

fikk jeg tåre i øya!:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...