Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

La det gro til b-real-lengde og hold det der.

 

:O hva er en "b-real-lengde"? btw, b-real er jo aldri på msn :(

 

edit: brukte de siste 2.5 timene på å fange en føkkings mus på soveromet. Det hele endte med at halve leiligheten ble demontert, men musa havna på døra......den lille dritten.

 

TO og en HALV føkkings TIME på å fange en 3 cm mus :p

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tippe det avhenger av hvor høflig du er. Om man durer inn og sier "FIKS LAPTOPEN MIN FORT DIN JÆVEL!" så tror jeg ikke du blir prioritert spesielt høyt. Men om du spør pent og ydmykt, om de muligens har mulighet til å fikse laptopen din, gjerne litt fort, for det er laptopen du bruker i skolesammenheng, så den er litt praktisk å ha, så er det mulig de prioriterer deg litt høyere.

 

Koselige, smilende kunder som ikke mener de har rett absolutt uansett hva de sier er litt koselig, nemlig.

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe det avhenger av hvor høflig du er. Om man durer inn og sier "FIKS LAPTOPEN MIN FORT DIN JÆVEL!" så tror jeg ikke du blir prioritert spesielt høyt. Men om du spør pent og ydmykt, om de muligens har mulighet til å fikse laptopen din, gjerne litt fort, for det er laptopen du bruker i skolesammenheng, så den er litt praktisk å ha, så er det mulig de prioriterer deg litt høyere.

 

Koselige, smilende kunder som ikke mener de har rett absolutt uansett hva de sier er litt koselig, nemlig.

 

You got it girl! Ingenting jeg hater mer i butikksammenheng enn kunder som tror de eier verden, og forventer at man slipper alt man har i hendene for å hjelpe dem. Sorry, men sånn funker det bare ikke.

Lenke til kommentar
Ønsk meg lykke til, i morgen skal jeg og to andre sykle Ustaoset - Flåm i sludd, sol og snø. jeg har med 3mannstelt, 6-pack Heineken, masse mat og klær...

 

Telt? Det er ikke så fordømt langt da, bruker ikke mer enn en dag på det.

Hvorfor sykle fra Ustaoset forresten? De fleste starter på Haugastøl, så slipper de å sykle langs RV7.

 

Toget vi tar stopper ikke på haugastøl... Vi regner med å bruke ca 2 dager.

Lenke til kommentar
You got it girl! Ingenting jeg hater mer i butikksammenheng enn kunder som tror de eier verden, og forventer at man slipper alt man har i hendene for å hjelpe dem. Sorry, men sånn funker det bare ikke.
Neida, det er en ting som er verre enn sure kunder. Og det er sur betjening. Gud som jeg hater akkurat det. Det koster dem faen ikke en kalori å smile, og ett smil gir en sinnsyk følelse av service. Slik jeg ser det, vil to ansatte som oppfører seg helt likt, sier det samme, gjør det samme komme ulikt ut dersom den ene smiler og den andre ikke. Folk oppfatter smil som service. Og er man i ett serviceyrke, så skal man yte service. Jeg mener ikke slippe alt man har i hendene, og hoppe om noen sier hopp, jeg mener være hjelpsom og gjerne gi ett smil.

 

Jeg avskyr av hele mitt hjerte sure serviceansatte. 8D

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet i et service-yrke (ikt-lærling), og INGENTING frydet meg mer enn og fortelle sure lærere at "du må vente". De kommer inn på kontoret, og sier med en sur tone at "den jævla laptoppen funker ikke, du må fikse det umiddelbart!". Hehe, nei. :)

 

"Beklager, men æ har vældi masse anna som må gjøres i dag, men æ kan reng dæ når æ har fått sett på den, e æ heldi så skjer det iløpet av dagen, men æ kan ikje love nåkka dessverre, vi har så masse å gjør her at du skulle ikje tru det"

 

Realiteten? Jeg kunne fikse den laptoppen iløpet av 15 minutter, men bare gleden av og se den jævla sure gamle grinebitern luske ut av kontoret med halen mellom bena frydet meg så intenst.

 

Point: Du kommer jævla langt med et smil, uansett hvilken side av "kassa" du står på. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...