Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 OKeeey! Her skjedde det jo mye! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Selvdisiplin sucks. Skulle gjøre differensligninger idag, men bleeh. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Selvdisiplin er oppskrytt! Hehe Nei... Skulle veldig gjerne hatt mer av denslags. Hadde overhodet ikke gjort noe som helst. Såå hva skjer rundt omkring i det langstrakte land? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da var man hjemme igjen. Helga gikk som vanlig altfor fort. Så hva har du gjort i helgen da? Vel, jeg har värt hos kjäresten. Det er stort sett alt. Selv da? Din lyckans ost! Selv har jeg vært på jobb på lørdag, "skrevet" stil i norsk, og pusset opp! Føler det har vært givende, selv om jeg sliter litt med selvdisiplin med tanke på stilen som skulle vært levert på fredag Menmen... Edit: Ellers alt bra? Hvor jobber du, om jeg tör spörre? Det er ikke bare bare å kombinere jobb med skole. Ellers går det vel egentlig ganske greit. Sliter iblant, men håper at ting blir bedre og at jeg venner meg til min nye situasjon. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ønsk meg lykke til, i morgen skal jeg og to andre sykle Ustaoset - Flåm i sludd, sol og snø. jeg har med 3mannstelt, 6-pack Heineken, masse mat og klær... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da var man hjemme igjen. Helga gikk som vanlig altfor fort. Så hva har du gjort i helgen da? Vel, jeg har värt hos kjäresten. Det er stort sett alt. Selv da? Din lyckans ost! Selv har jeg vært på jobb på lørdag, "skrevet" stil i norsk, og pusset opp! Føler det har vært givende, selv om jeg sliter litt med selvdisiplin med tanke på stilen som skulle vært levert på fredag Menmen... Edit: Ellers alt bra? Hvor jobber du, om jeg tör spörre? Det er ikke bare bare å kombinere jobb med skole. Ellers går det vel egentlig ganske greit. Sliter iblant, men håper at ting blir bedre og at jeg venner meg til min nye situasjon. Jeg jobber på Jernia Billington... Det er en ren lørdagsjobb, så da går det ikke ut over skolearbeidet! Har snart jobba i et år, og det er vanvittig deilig med egne penger! Så hvordan er da din nye situasjon, om jeg tør spørre? Ønsk meg lykke til, i morgen skal jeg og to andre sykle Ustaoset - Flåm i sludd, sol og snø. jeg har med 3mannstelt, 6-pack Heineken, masse mat og klær... Lykke til! Det går nok bra! Så lenge man har Heineken, klarer man det meste! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Lördagsjobb er jo kurant. Min nye situasjon. Tja. Jeg har flyttet fra byen jeg har bodd i de siste tre åra. Kjenner ingen her og skolen er jo ny for meg. Dessuten har jeg litt utfordringer når det kommer til språket, men jeg overlever vel. Iblant er det bare litt irriterende med svensken (studerer ved et svensk universitet) ettersom den er så lik norsken, men allikevel ganske forskjellig i visse tilfeller. Det er vel det som irriterer meg mest i det siste - å måtte tenke hvordan man skal si/skrive saker på svensk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ønsk meg lykke til, i morgen skal jeg og to andre sykle Ustaoset - Flåm i sludd, sol og snø. jeg har med 3mannstelt, 6-pack Heineken, masse mat og klær... Telt? Det er ikke så fordømt langt da, bruker ikke mer enn en dag på det. Hvorfor sykle fra Ustaoset forresten? De fleste starter på Haugastøl, så slipper de å sykle langs RV7. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er man lat om man googler hvilke porter det er bak på PCen i steden for å stikke huet bak og sjekke sjøl? Ingen teltsex uten telt, det må du da skjønne. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er man lat om man googler hvilke porter det er bak på PCen i steden for å stikke huet bak og sjekke sjøl? Nei, bare smart Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er man lat om man googler hvilke porter det er bak på PCen i steden for å stikke huet bak og sjekke sjøl? Nei. Når noen spør meg hva slags vær det er sjekker jeg yr.no, og hvis noen lurer på om det er mørkt eller lyst ute googler jeg meg fram til ert lokalt webcam. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er jo bare trist, Programvare. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Siste nytt: Har skaffet opptak av helgens formel 1-løp. Hadde aldri trodd jeg skulle bruke båndbredde på noe sånt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Når noen spør meg "ASL?" pleier jeg å sjekke Facebook, lissom. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hva betyr asl? Age, sex, location? Må være noe sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Ja..alder, kjønn, lokasjon. Og hvis personen svarer 16, female, usa, big tits er det garantert en fjortisgutt. Endret 28. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jippi! Ny skjeggfrisyre! Har ikke hatt skjegg og leke meg med før. Tok det alltid når det kom til klø-perioden. Men denne gangen klarte jeg å holde ut lenger. Hvordan det er nå kan sees i RPP Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ta alt men la barten stå. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 La det gro til b-real-lengde og hold det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg