Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var man hjemme igjen. Helga gikk som vanlig altfor fort.

Så hva har du gjort i helgen da?

Vel, jeg har värt hos kjäresten. :) Det er stort sett alt. Selv da?

Din lyckans ost! Selv har jeg vært på jobb på lørdag, "skrevet" stil i norsk, og pusset opp! Føler det har vært givende, selv om jeg sliter litt med selvdisiplin med tanke på stilen som skulle vært levert på fredag ;) Menmen...

Edit: Ellers alt bra? ;)

Hvor jobber du, om jeg tör spörre? Det er ikke bare bare å kombinere jobb med skole. :) Ellers går det vel egentlig ganske greit. Sliter iblant, men håper at ting blir bedre og at jeg venner meg til min nye situasjon.

Lenke til kommentar
Da var man hjemme igjen. Helga gikk som vanlig altfor fort.

Så hva har du gjort i helgen da?

Vel, jeg har värt hos kjäresten. :) Det er stort sett alt. Selv da?

Din lyckans ost! Selv har jeg vært på jobb på lørdag, "skrevet" stil i norsk, og pusset opp! Føler det har vært givende, selv om jeg sliter litt med selvdisiplin med tanke på stilen som skulle vært levert på fredag ;) Menmen...

Edit: Ellers alt bra? ;)

Hvor jobber du, om jeg tör spörre? Det er ikke bare bare å kombinere jobb med skole. :) Ellers går det vel egentlig ganske greit. Sliter iblant, men håper at ting blir bedre og at jeg venner meg til min nye situasjon.

Jeg jobber på Jernia Billington... Det er en ren lørdagsjobb, så da går det ikke ut over skolearbeidet! Har snart jobba i et år, og det er vanvittig deilig med egne penger!

Så hvordan er da din nye situasjon, om jeg tør spørre?

Ønsk meg lykke til, i morgen skal jeg og to andre sykle Ustaoset - Flåm i sludd, sol og snø. jeg har med 3mannstelt, 6-pack Heineken, masse mat og klær...

Lykke til! Det går nok bra! Så lenge man har Heineken, klarer man det meste!

Lenke til kommentar

Lördagsjobb er jo kurant.

Min nye situasjon. Tja. Jeg har flyttet fra byen jeg har bodd i de siste tre åra. Kjenner ingen her og skolen er jo ny for meg. Dessuten har jeg litt utfordringer når det kommer til språket, men jeg overlever vel. Iblant er det bare litt irriterende med svensken (studerer ved et svensk universitet) ettersom den er så lik norsken, men allikevel ganske forskjellig i visse tilfeller. Det er vel det som irriterer meg mest i det siste - å måtte tenke hvordan man skal si/skrive saker på svensk.

Lenke til kommentar
Ønsk meg lykke til, i morgen skal jeg og to andre sykle Ustaoset - Flåm i sludd, sol og snø. jeg har med 3mannstelt, 6-pack Heineken, masse mat og klær...

Telt? Det er ikke så fordømt langt da, bruker ikke mer enn en dag på det.

Hvorfor sykle fra Ustaoset forresten? De fleste starter på Haugastøl, så slipper de å sykle langs RV7.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...