Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Bare meldte fra om at pappaen min is teh admin of world, og hvis jeg bare trykker på en knapp "!rapporter", så får dere permanent ban fra Teh universe! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hva, er det ikke lov å slenge oss inn i tilfeldige diskusjoner lenger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Pappaen min er fisker. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg håpet det ikke ville komme til dette alt nå, men here goes: Pappaen min er sterkere enn pappaen din! PØH! Pappaen min hadde kicka assen til pappaen din! Pappaen min har motorsag og to hagler! Uhm.. Pappaen min har ... Rottweiler! Dessuten var han brannmann Og i Libanon. Errr. Og han er så høy at han ikke får lov til å kjøre flere av tinga i Lisberg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Min mor er sterkere enn din far. Endret 28. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg håpet det ikke ville komme til dette alt nå, men here goes: Pappaen min er sterkere enn pappaen din! PØH! Pappaen min hadde kicka assen til pappaen din! Pappaen min har motorsag og to hagler! Uhm.. Pappaen min har ... Rottweiler! Dessuten var han brannmann Og i Libanon. Errr. Og han er så høy at han ikke får lov til å kjøre flere av tinga i Lisberg. Bruce Willis ligner på pappaen min, men Brucern er litt mindre mann. Denne kampen kan fortsette evig, kan vi ikke heller si at våre pappaer denger alle de andre og være ferdig med det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har litt lyst på ny bil, jeg. Skulle vunnet i lotto eller noe, så kunne jeg kjøpt meg en M5. ... og coilovers, Eisenmann eksos, rutesoting og ESS-kompressorkit. Ja. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ok, jeg kan gå med på det. Slår sammen din, min og Eivinds pappa, også eier vi alle andre pappaer i verden Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Pappaen min er McGyver... Så... End of story: I win! You all loose! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Han heter MacGyver, så teknisk sett så har ikke du vunnet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Pappaen min er ingeniør! Slå den, du! Pappa er siv.ing? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Pappa er mamma? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skjer det noe annet her enn overlegne pappaer og eplekake? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 mmmm.... Eplekake! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da var man hjemme igjen. Helga gikk som vanlig altfor fort. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) LOL straffe til Ålesund 1-0 Endret 28. september 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da var man hjemme igjen. Helga gikk som vanlig altfor fort. Så hva har du gjort i helgen da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skjer det noe annet her enn overlegne pappaer og eplekake? Jeg har vondt i magen? Også har jeg høstferie. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da var man hjemme igjen. Helga gikk som vanlig altfor fort. Så hva har du gjort i helgen da? Vel, jeg har värt hos kjäresten. Det er stort sett alt. Selv da? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Da var man hjemme igjen. Helga gikk som vanlig altfor fort. Så hva har du gjort i helgen da? Vel, jeg har värt hos kjäresten. Det er stort sett alt. Selv da? Din lyckans ost! Selv har jeg vært på jobb på lørdag, "skrevet" stil i norsk, og pusset opp! Føler det har vært givende, selv om jeg sliter litt med selvdisiplin med tanke på stilen som skulle vært levert på fredag Menmen... Edit: Ellers alt bra? Endret 28. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg