MrLeftfield Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kjenner meg igjen i denne. Egentlig utrolig kjipt når ingen andre gidder. Skal ikke nekte deg å kjøre på med kaffe og sjokolade, men glem ikke å fortsatt få i deg det kroppen faktisk trenger. Slik som frukt og grønt (hope and dreams) Jeg kompenserer faktisk med WoK + kylling, og Biola produkter. Jeg blir rett og slett r*v****t av kaffe, utrolig kjipt fordi det er det neste som "kicker" og er nyttig. God bless biola.....RLY. Jeg veit ikke hva jeg hadde gjort uten WoK, Biola saker og ris. Hadde nok havna på sykehuset med 10cm blødende magesår Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har selv drukket ganske mye (utrolig sterk!) kaffe i perioder i forbindelse med jobb og lignende. Følte meg også r******* da. Det merkelige er at man etter en stund venner seg til og til og med blir imunn mot det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det no' galt med junk også nå da? Ja, man blir [ ] av det. Har det no å si da? Så lenge man har det godt og spiser god mat ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Helt riktig. Sitter og slafser i meg løvstekmiddag med masse pommes frites og bernaise fra gatekjøkkenet borti gata. Nå er kroppen min glad og mett Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har selv drukket ganske mye (utrolig sterk!) kaffe i perioder i forbindelse med jobb og lignende. Følte meg også r******* da. Det merkelige er at man etter en stund venner seg til og til og med blir imunn mot det. Jeg satser på det siste. Gleder meg til det egentlig. Til det at jeg kan drikke nok til å være "på topp" og "aware", men uten å bli totalt ødelagt i kroppen av det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Grunnen til at man blir immun er vel at kroppen etterhvert greier å tilpasse seg ved å lage riktig mengde stoffer som motvirker virkningen til koffeinen. Når man så slutter har man plutselig for mange "antistoffer", og da sliter man litt igjen. Akkurat som med alle andre stoffer som påvirker nervene/hjernen. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) - Endret 14. november 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg håpet det ikke ville komme til dette alt nå, men here goes: Pappaen min er sterkere enn pappaen din! PØH! Pappaen min hadde kicka assen til pappaen din! Helt riktig. Sitter og slafser i meg løvstekmiddag med masse pommes frites og bernaise fra gatekjøkkenet borti gata. Nå er kroppen min glad og mett Oh. Me wantz :-----( Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Mat er altfor godt. Synd det ikke vil fjerne seg . Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Omnomnomnom. Bringebærbløtekake er digg! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er så mett etter en gedigen lunsj, eplekake og is, at jeg ikke orker tanken på middag på mange timer enda oO Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er så mett etter en gedigen lunsj, eplekake og is, at jeg ikke orker tanken på middag på mange timer enda oO Da blir det eplekakerester til middag også da vel? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da blir det eplekakerester til middag også da vel? Mer eplekake nå, og jeg spyr. No kidding Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg håpet det ikke ville komme til dette alt nå, men here goes: Pappaen min er sterkere enn pappaen din! PØH! Pappaen min hadde kicka assen til pappaen din! Pappaen min har motorsag og to hagler! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) mrbjoern: DET er for dårlig! Haha Ingen pro eplekakespiser? Endret 28. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 DET er for dårlig! Haha Ingen pro eplekakespiser? Vi spisste opp eplekaken? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg håpet det ikke ville komme til dette alt nå, men here goes: Pappaen min er sterkere enn pappaen din! PØH! Pappaen min hadde kicka assen til pappaen din! Pappaen min har motorsag og to hagler! Pappaen min har guddomelige krefter And I win Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Pappaen min er ingeniør! Slå den, du! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Pappaen min is teh gad! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg håpet det ikke ville komme til dette alt nå, men here goes: Pappaen min er sterkere enn pappaen din! PØH! Pappaen min hadde kicka assen til pappaen din! Pappaen min har motorsag og to hagler! Pappaen min har guddomelige krefter And I win Pappaen min er ingeniør! Slå den, du! Pappaen min is teh gad! Dette er mellom min pappa, og Basskuk sin pappa, alle pappaene deres bes ligge unna til den opprinnelige pappakampen er avgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg