Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Kjenner meg igjen i denne. Egentlig utrolig kjipt når ingen andre gidder.

 

Skal ikke nekte deg å kjøre på med kaffe og sjokolade, men glem ikke å fortsatt få i deg det kroppen faktisk trenger. Slik som frukt og grønt (hope and dreams) :p

 

Jeg kompenserer faktisk med WoK + kylling, og Biola produkter. Jeg blir rett og slett r*v****t av kaffe, utrolig kjipt fordi det er det neste som "kicker" og er nyttig. God bless biola.....RLY.

 

Jeg veit ikke hva jeg hadde gjort uten WoK, Biola saker og ris. Hadde nok havna på sykehuset med 10cm blødende magesår :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selv drukket ganske mye (utrolig sterk!) kaffe i perioder i forbindelse med jobb og lignende. Følte meg også r******* da. Det merkelige er at man etter en stund venner seg til og til og med blir imunn mot det.

 

Jeg satser på det siste. Gleder meg til det egentlig. Til det at jeg kan drikke nok til å være "på topp" og "aware", men uten å bli totalt ødelagt i kroppen av det.

Lenke til kommentar

Grunnen til at man blir immun er vel at kroppen etterhvert greier å tilpasse seg ved å lage riktig mengde stoffer som motvirker virkningen til koffeinen. Når man så slutter har man plutselig for mange "antistoffer", og da sliter man litt igjen. ;) Akkurat som med alle andre stoffer som påvirker nervene/hjernen.

Lenke til kommentar
Jeg håpet det ikke ville komme til dette alt nå, men here goes:

 

Pappaen min er sterkere enn pappaen din! :mad:

PØH! Pappaen min hadde kicka assen til pappaen din!

 

Pappaen min har motorsag og to hagler!

Pappaen min har guddomelige krefter ;)

 

And I win :D

 

 

Pappaen min er ingeniør! Slå den, du!

 

 

Pappaen min is teh gad!

 

 

Dette er mellom min pappa, og Basskuk sin pappa, alle pappaene deres bes ligge unna til den opprinnelige pappakampen er avgjort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...