lceman™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Errr. Nå fikk jo jeg lyst på eplekake :----( Bak eplekake? Skulle likt å sett en person som er redd for å steke pannekaker lage eplekake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Alltid tenkt det er ei jente. Vet ikke hva sangen heter... - Redd for å steike pannekaker? Det er vanskelig, men skummelt er det da ikke Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Eplekakedagen på min bursdag? Jeg har lyst på eplekake GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN! Eplekake für dich! Tuusen takk, den var kjempegod^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvem trenger eplekake? 1L Svart kaffe 1x Stratos (medium plate) 1x Snickers "Everything your body needs" " 'Nuff Said!" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Bak eplekake? Har ikke baketing O.o Skulle likt å sett en person som er redd for å steke pannekaker lage eplekake Døh, ikke mobb! Jeg er flink til å bake, tenk. Hihi. Nudelmafiaen slår til i Drammen :!: Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Oh, som jeg hater den " Velkommen Pastor Manders" reklamen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skulle likt å sett en person som er redd for å steke pannekaker lage eplekake Døh, ikke mobb! Jeg er flink til å bake, tenk. Jamen... Jamen... Jeg lever jo for å mobbe deg og Eivind Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 basscock, leste den der og lo meg skakk Var så herlig ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Iceman daaaa.. Jeg må jo få lov til å late som jeg blir lei meg og gjør litt motstand? Altså, hvor lite gøy hadde det vært å mobbe om jeg ikke gjorde det da? NUDELmafia, folkens! Hilarious! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Herlige barn. Genial måte å tjene penger på ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Iceman daaaa.. Jeg må jo få lov til å late som jeg blir lei meg og gjør litt motstand? Altså, hvor lite gøy hadde det vært å mobbe om jeg ikke gjorde det da? Det blir jo litt mer riktig på den måten, bare ikke gjør det åpenlyst så folk innbiller seg at du har overtaket eller noe. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvem trenger eplekake? 1L Svart kaffe 1x Stratos (medium plate) 1x Snickers "Everything your body needs" " 'Nuff Said!" Søppel, søppel, søppel. Tsk tsk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det no' galt med junk også nå da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det blir jo litt mer riktig på den måten, bare ikke gjør det åpenlyst så folk innbiller seg at du har overtaket eller noe. But I do You just don't know it yet. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Er det no' galt med junk også nå da? Ikke per se, så lenge du ikke går rundt og tror at det er alt kroppen din trenger Endret 28. september 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 ÅH GREAT. Nå finner jeg ut at den bærbare PC-en ikke vil sette programmer inn i grafer som vi har laget, så får satse på at de fungerer . Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det no' galt med junk også nå da? Ja, man blir [ ] av det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det blir jo litt mer riktig på den måten, bare ikke gjør det åpenlyst så folk innbiller seg at du har overtaket eller noe. But I do You just don't know it yet. Jeg håpet det ikke ville komme til dette alt nå, men here goes: Pappaen min er sterkere enn pappaen din! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvem trenger eplekake? 1L Svart kaffe 1x Stratos (medium plate) 1x Snickers "Everything your body needs" " 'Nuff Said!" Søppel, søppel, søppel. Tsk tsk. heh. Å nei du. "Frukt og grønt" er som "hopes and dreams", det funker bare ikke. Det funker hvertfall ikke når du sitter med 4 ukers "mappe oppgave" i spillmotorer og scripting, som skal gjøres i gruppe på 2, og gjør den alene 4 dager før innleveringsfristen..._ALENE_ Gruppekompisen er plutselig MIA ^^ Da står man her, alene @ the front line, og skyter seg frem til "friheten" Jeg kommer nok til å blø gjennom alle høl når jeg er ferdig (tåler kaffe dårlig), but hey, i'll get it done Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kjenner meg igjen i denne. Egentlig utrolig kjipt når ingen andre gidder. Skal ikke nekte deg å kjøre på med kaffe og sjokolade, men glem ikke å fortsatt få i deg det kroppen faktisk trenger. Slik som frukt og grønt (hope and dreams) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg