ArcticMonkey^ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hall0. Nå er jeg sulten. Tror jaggu jeg skal hente meg litt kald pizza fra i stad. Hjemmelaget. Skal jeg ta med til noen? Jeg tar gjerne ett stykke! Skjer i det langstrakte land denne natten? Drikker brus og preiker med folk på Ventrilo enn dere andre a? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hall0. Nå er jeg sulten. Tror jaggu jeg skal hente meg litt kald pizza fra i stad. Hjemmelaget. Skal jeg ta med til noen? Jeg tar gjerne ett stykke! Skjer i det langstrakte land denne natten? Drikker brus og preiker med folk på Ventrilo enn dere andre a? Har ferdigpatcha AOC på den nye pcen og vurderer om jeg skal spille. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mai gåd, kjipeste helgen på en eeeevighet. Sitter her og stirrer i veggen. Sikkert Gud som straffer deg for noe unødvendig/teit du har gjort. HINT! Er du sur for at jeg ikke har cam igjen nå eller? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er du sur for at jeg ikke har cam igjen nå eller? Mhm. Natta. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 God natt'a, Børre! Lurer på å legge meg selv. Sett Superbad for, syvende (?) gang i kveld. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nick med "tard" i er bare såååå trendy.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Favorittpresidenten min! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg HATER trafikken i oslo!!! AAAAAARRRGH.. Den byen spiser meg opp levende.. Det er helt forferdelig å komme utenbys fra når man skal inn i oslo. Det er et under at ikke fler folk blir påkjørt eller at fler kræsjer.. Veiene er helt forferdelig konstruert inni sentrum der.. Bare kaos jo! Null stress å kjøre i Oslo, etter bare tre måneder som servicetekniker er du til og med rimelig lommekjent i alt annet enn rene boligområder. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva gjorde dere på cam? Hadde nettsex?!? DEL VIDEO MED OSS? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva gjorde dere på cam? Hadde nettsex?!? DEL VIDEO MED OSS? Nei faen heller, hvem vil se en Tard. lizzom? Greit at fredrik er heit, men usikker på denna andre. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Akkurat ja... Bare jeg som er våken? :o Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja, jeg tror det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Aha, okei. *snakke med seg selv* Edit: tror man setter på litt Creedance. ^___^ Endret 28. september 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Eg er våken. Har spilt CoD4 hele natta. Er ikkje sunt. Der då? Her høyrast det på Deep Purple! Endret 28. september 2008 av Underpants Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er også våken. Har vært på pub og drukket øl og drinker. Blir det noe musikk her blir det The Beatles eller selveste John Lennon. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Eg er våken. Har spilt CoD4 hele natta. Er ikkje sunt. Der då? Her høyrast det på Deep Purple! Aha, CoD4 ja.. *mimre* Deep Purple, må se om jeg har noe med de.. :o Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvad fanden, mand! Kvifor heiter du ikkje Kexxy, og kvifor har du ikkje noko Deep Purple!? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Fordi jeg bytta nick. Men det passa ikke på diskusjon.no. *pirke på biril.* Hvorfor jeg ikke har Deep Purple? Hmm, njoa, vet ikke egentlig... ^^ Edit: *fyre ned litt Deep Purple* Edit2: Could not open target file: Det er ikke nok plass på disk(ett)en ... Endret 28. september 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Søren snute, DP er genialt, men no legger eg meg. God natt! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 God natt ja. ^^ *synge for full stemme* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg