Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-161766
Er utdanningsmulighetene i millitæret så gode? Kan du utdype?

Etter det jeg har hørt så er dem veldig gode, men dette finner jeg fort utav imorgen da det hele starter. :)

Edit: Ja, si noe morsomt MrLeftfield..! :p

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar
Reinstallering kan også være gjenoppretting fra et image.
Selve handlingen å gjennoprette fra et image vil jeg argumentere for at ikke kan kalles reinstallering. Når du gjenoppretter fra image hverken installerer eller reinstallerer du noe som helst og den generelle benevnelsen reinstallering brukes populært om handlingen å faktisk installere et OS på nytt etter minimum én, eller flere, tidligere installasjoner.

Edit: Skrivefeil..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Du kan jo komme med noe som er mer passende? Jeg kjeder meg nok til å prate om det aller meste. Kjør på! :p

Edit: til Melisma* ikke deg fargoth :p

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar
Reinstallering kan også være gjenoppretting fra et image.
Selve handlingen å gjennoprette fra et image vil jeg argumentere for at ikke kan kalles reinstallering. Når du gjenoppretter fra image hverken installerer eller reinstallerer du noe som helst og den generelle benevnelsen reinstallering brukes populært om handlingen å faktisk installere et OS på nytt etter minimum én, eller flere, tidligere installasjoner.

Edit: Skrivefeil..

Da kan vi glemme det, men jeg antar at vi kan være enig i at en gjenoppretting fra et image kan tolkes som en diger skriveoperasjon til en harddisk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...