MrLeftfield Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ble merkelig stille her nå! La oss få litt liv i denne tråden, shall we?! ...sigh... heh... er som å si "Si noe morsomt a!" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 +1 Bytex Forsvarets sider er tunge og laste og umulig å finne ut av.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Er utdanningsmulighetene i millitæret så gode? Kan du utdype? Etter det jeg har hørt så er dem veldig gode, men dette finner jeg fort utav imorgen da det hele starter. Edit: Ja, si noe morsomt MrLeftfield..! Endret 27. september 2008 av medlem-161766 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det jeg fant ekstremt rart er at et søk på utdanning på mil.no gir ingen resultater??? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Utdanning i militæret førstegangstjenesten? Begrenser ikke det seg til diverse kurs? Endret 27. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ingen som har noe annet å snakke om enn utdanning i militæret? ZZZZzzzznork.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Reinstallering kan også være gjenoppretting fra et image.Selve handlingen å gjennoprette fra et image vil jeg argumentere for at ikke kan kalles reinstallering. Når du gjenoppretter fra image hverken installerer eller reinstallerer du noe som helst og den generelle benevnelsen reinstallering brukes populært om handlingen å faktisk installere et OS på nytt etter minimum én, eller flere, tidligere installasjoner. Edit: Skrivefeil.. Endret 27. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Du kan jo komme med noe som er mer passende? Jeg kjeder meg nok til å prate om det aller meste. Kjør på! Edit: til Melisma* ikke deg fargoth Endret 27. september 2008 av medlem-161766 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 50-års lag med Bylies, Tuborg og BG XO er fun. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Synd, definering av IT-relaterte begreper er jo utmerket lørdagskos.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 L@rSeRn: Det siste spennende som skjedde med meg var at jeg holdt på å kjøre på Kåre Valebrokk i Oslo, han bare rista på huet og gikk videre.. Skjedd no spennende med deg i det siste da? Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hall0. Nå er jeg sulten. Tror jaggu jeg skal hente meg litt kald pizza fra i stad. Hjemmelaget. Skal jeg ta med til noen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hall0. Nå er jeg sulten. Tror jaggu jeg skal hente meg litt kald pizza fra i stad. Hjemmelaget. Skal jeg ta med til noen? Jeg tar gjerne ett stykke! Skjer i det langstrakte land denne natten? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 gleder meg til juleborda begynner.. alltid like gøy å se hvem som driter seg ut. Er kun derfor jeg går! Like moro hver gang å se hvem som sykemelder seg på mandagen fordi de er for flaue til å gå på jobb, hahahaha Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mai gåd, kjipeste helgen på en eeeevighet. Sitter her og stirrer i veggen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=w8px_KyIFyo...ves/008392.html The left hand now knows what the right hand is doing! HAHA! Jeg trodde jeg skulle dø!!! :!: :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det blir ikke (alltid) mer moro enn du lager sjøl! det har jeg i alle fall hørt noen si ... Han ene jeg bor med fant ut at det er en god plan å drikke mye whisky og gin og deretter sykle ned til byen. Jeg er spent på hvor oppskrapa han er i morra. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Reinstallering kan også være gjenoppretting fra et image.Selve handlingen å gjennoprette fra et image vil jeg argumentere for at ikke kan kalles reinstallering. Når du gjenoppretter fra image hverken installerer eller reinstallerer du noe som helst og den generelle benevnelsen reinstallering brukes populært om handlingen å faktisk installere et OS på nytt etter minimum én, eller flere, tidligere installasjoner. Edit: Skrivefeil.. Da kan vi glemme det, men jeg antar at vi kan være enig i at en gjenoppretting fra et image kan tolkes som en diger skriveoperasjon til en harddisk? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 De oppe skal flytte Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mai gåd, kjipeste helgen på en eeeevighet. Sitter her og stirrer i veggen. Sikkert Gud som straffer deg for noe unødvendig/teit du har gjort. HINT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg