Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Din techno/trancefreak. Synd det bare var metal å oppdrive på dataen din så jentene måtte sette på meatspin for å få ordentlig musikk! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 faen jeg må dusje, OG måke før halv fire. Skyt meg, anyone. Kittycat: Hey søta Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Justin Timberlake er tøffere enn toget. Ditt tap. Må være thomastoget isåfall Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jay, Veronica Mars! Og mammaen hennes er hjemme er mamman hjemme igjen :D Hører på The strokes atm. Neste ut er Wolfmother og Bigbang. Lurer på om jeg skal grave fram litt Megadeth også. jeg hører på en forbanna hund som bjeffer jeg... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jay, Veronica Mars! Og mammaen hennes er hjemme Gidd spoil! Ja,ja, jeg finner jo ikke serien noensteds uansett. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, Bundy^^. Tenkte meg at du ville komme hit. Lager meg te jeg. En av de jeg fikk av Aidskake<3. Tyrkisk eplete er favoritten min. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må være thomastoget isåfall Hører ingenting, jeg. np: 0443. Justin Timberlake - [Futuresex/Lovesounds #05] Lovestoned/I Think She Knows Interlude Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Angelspit - 100% <- Den sangen er skummelt fengende. Takk Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tyrkisk eplete er favoritten min. det er min også <3 men glemte min tyrkiske tyrkiske eplete i oslo når jeg flyttet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei, Bundy^^. Tenkte meg at du ville komme hit. Hva? Jeg er da ikke i SO nå, dette er i kategorien SOSIALT, dvs, jeg er ikke en slave til SO. Bah, jeg stresser som faen nå. Endret 8. januar 2008 av Bundy Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette er jo SO 7. Med et annet navn, såklart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jay, Veronica Mars! Og mammaen hennes er hjemme Gidd spoil! Ja,ja, jeg finner jo ikke serien noensteds uansett. Det er jo etter norsk sendetid, jo. Trodde alle som fulgte med visste det by now.. Angelspit - 100% <- Den sangen er skummelt fengende. Takk Eplefe Ingenting å takke for, har man genial musikksmak kan man i hvertfall dele den. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, Bundy^^. Tenkte meg at du ville komme hit. Hva? Jeg er da ikke i SO nå, dette er i kategorien SOSIALT, dvs, jeg er ikke en slave til SO. Nei, men du blir slave her O:3. Hvis det ikke passer deg kan du bli slave til noe annet. Mi hi. Espen, jeg fikk en annen fra USA også(?). Aldri sett det merket her. Det smakte som godteri. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ingenting å takke for, har man genial musikksmak kan man i hvertfall dele den. Skrytepave ^^ "God made me a cannibal to fix problems like you" Endret 8. januar 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette er jo SO 7. Med et annet navn, såklart Hold kjeften din. *teiper fast pasient og sleper han inn i kategorien "tilbakemeldinger"* Du kan du ligge der å råtne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ingenting å takke for, har man genial musikksmak kan man i hvertfall dele den. Skrytepave ^^ "God made me a cannibal to fix problems like you" Ja? Og? ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Din techno/trancefreak. Synd det bare var metal å oppdrive på dataen din så jentene måtte sette på meatspin for å få ordentlig musikk! Metal eier, bare innse det. Din knips spisende freak. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gidd spoil! Ja,ja, jeg finner jo ikke serien noensteds uansett. er på TvNorge Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvor lenge har Kategorien(?) Sosialt vært? Har aldri sett den før tror jeg.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Yatta. Fregatta. Katta. =D Seriøst, KTM er dyrt å forsikre i Vesta. =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg