Deadringer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er jeg så kjedelig at du heller vil ligge på soverommet og whine om at du kjeder deg, enn å komme ut i stua? Nei! Vi kan oversvømme tråden med Meat Loaf lovprisning. Ja! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det må jeg si. Forumets nye design er virkelig flott. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ikke problemer med blodgjennomstrømningen? Nei, mer med selvtilliten etter at denne måtte opp i msn nicket: Det er bare 1 type datakyndig som reinstallerer pcen sin: De som sletter systempartisjonen Ser mer ut som om du sitter i ubuntu (spøk, jeg ser at du gjør det) Prøv å bytt skin til IP.Board 2.2.0 Endret 27. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 http://www.astonshell.com/ Er ikke noe garantert til å bli fucka når du installerer dette da? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det kan godt hende, hvis man virkelig ikke har bruk for det så hadde jeg skygget banen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ser mer ut som om du sitter i ubuntu (spøk, jeg ser at du gjør det)Prøv å bytt skin til IP.Board 2.2.0 Du kjenner til Ubuntu, ja? Det skjedde nok bare en feil idet Fx lastet inn siden, F5 ordnet opp. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 off får ein jævlig dag ass Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 off får ein jævlig dag ass Schnell, det er lettere å sette seg inn i din situasjon om du forklarer hvorfor det blir nettopp slik. Du mente garantert noe med posten din. Det er dumt å søke oppmerksomhet. Skriv heller ordentlige poster. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 schnell er tilbake du har aldri bra dager du Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nei, mer med selvtilliten etter at denne måtte opp i msn nicket: Det er bare 1 type datakyndig som reinstallerer pcen sin: De som sletter systempartisjonen Datakyndige reinstallerer ingen ting. De gjenoppretter fra image. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nei, mer med selvtilliten etter at denne måtte opp i msn nicket: Det er bare 1 type datakyndig som reinstallerer pcen sin: De som sletter systempartisjonen Datakyndige reinstallerer ingen ting. De gjenoppretter fra image. Oh...that reminds me...jeg MÅ få ordnet meg en USB-pinne med en 10GB eller.no Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Riktig, men de reinstallerer om de ikke har opprettet et image for den aktuelle maskinen. Uansett så var det fryktelig dumt for min del, men heldigvis var det meste på en annen partisjon. Reinstallering kan også være gjenoppretting fra et image. B-real, denne var ganske rimelig: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342840 Endret 27. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 spescialporce: og det fyrste du seier er negativt og nedlatande. du likar visst å trykke folk som allereie har ein dårleg dag ned i søla?? hmm? samebror: jo eg har noken gode dagar, men ikkje no for tio men watever. skal me snakke om noke norsk, og ikje det nerdegreiene dykk snakkar om no, får det fattar eg ikkje Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Intet dumt alternativ det Corsair tingen. Det får være litt etter hvert..skal først se om jeg får liv i denne laptopen jeg har liggende, skjermen fungerer ikke da og den lager ulyder ved oppstart så who da fuck knows. Jeg trenger iallefall en egen pc. spescialporce: og det fyrste du seier er negativt og nedlatande. du likar visst å trykke folk som allereie har ein dårleg dag ned i søla?? hmm? Må du gi deg. Her ber han om at du i stede for å skrive "Å jeg hater verden!!!" så kan du heller skrive hva du har å fortelle i den første posten din så en slipper å svare med unødvendige poster "Hva er galt Schnell?". Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 men watever. skal me snakke om noke norsk, og ikje det nerdegreiene dykk snakkar om no, får det fattar eg ikkje Skal jeg reagere på samme måte som deg, så kan jeg jo begynne å prate om hvor nedlatende dette er. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hva er nedlatende? Klarte ikke å tolke det siste der Pusur. Schnell, Hvis du har lyst til å snakke om noe annet så må du finne på noe å snakke om. Dette kan være innlegg som "hva driver folk her med" eller "har noen andre her også en fin dag? " ikke ordlegg deg på måten du nå gjør. Den er diskriminerende. Endret 27. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 pusur: ehh, javel kva er det du snakkar om?? eg snakkar ikkje om det. eg snakkar om at eg har ein jævlig dag og at specialporce gjer den verre b-real: poenget var at eg ikkje vil snakkje om problema mine, eg ville berre lette hjarte mitt med å seie eg ikkje har det bra, å få litt medlidenheit, og ikkje meir pes Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg vil skrive på denne sia Hehe! Kan noen fill me inn med hva vi snakker om her? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Se filmen hos Youtube Hadde bare denne vært ekte oO Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 folk er opptatt med å rakke ned på meg, for å få seg sjølve til å føle betre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg