Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hey.. Grattis mann! Ble det til den fastsatte prisen eller fikk du prutet den ned?
Det ble for 12.000kr noe jeg er utrolig fornøyd med. Han skulle ha 15.000 for den men siden jeg var nabo så fikk jeg den for 12.000.

Han hadde ca 15 tlf-samtaler og det var folk som ville ha bilen usett og ga 15K for den glatt så jeg er über fornøyd.

Nettopp EU-godkjent og...jah, se selv:

DSC_1071.jpg

En bil som har gått 260.000 et eller annet KM så er det faen ikke dårlig.

Litt rust her og der men intet alvorlig og tar en vare på den så vil den vare en stund.

Bagasjerommet f.eks:

DSC_1013.jpg

More pics:

DSC_0848.jpg

DSC_0861.jpg

DSC_0867.jpg

DSC_0878.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se der, lekkert b|real! Ser jo ut til å være godt holdt også, littegranne rust er det jo alltid. Det er vel førstegangsbilen også kan jeg tenke meg?

Bil nummer 2. Gamle VW Jetta endte opp som metall dessverre..skulle ha avskiltet den og beholdt den og hatt den som oppussingsprosjekt eller noe slikt men jeg trengte penger og 1500kr akkurat der og da var en total nødvendighet for meg, rett og slett..Ren idioti men slik er det, rett og slett...en tosk lærer til en annen gang.

Lenke til kommentar
Se der, lekkert b|real! Ser jo ut til å være godt holdt også, littegranne rust er det jo alltid. Det er vel førstegangsbilen også kan jeg tenke meg?

Bil nummer 2. Gamle VW Jetta endte opp som metall dessverre..skulle ha avskiltet den og beholdt den og hatt den som oppussingsprosjekt eller noe slikt men jeg trengte penger og 1500kr akkurat der og da var en total nødvendighet for meg, rett og slett..Ren idioti men slik er det, rett og slett...en tosk lærer til en annen gang.

Hjort er hjort og elg er elg. Slike oppussingsprosjekter tar uansett såpass mye tid og resurser at det kanskje var like greit tatt alt stresset og slitte du sparte deg for i betraktning..? ;)

--------

Stavanger Symfoniorkester har endelig tatt til vett og skal spille Beethoven i tiden fremover. Løp og kjøp, konserten med symfoni 8 og 9 er snart utsolgt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg kjeder meg.

Vi kan oversvømme tråden med Meat Loaf lovprisning.

Se opp på skjermen: "Kjeder du deg? Sjekk ut forumet vårt!" (Amobil.no) :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...