b-real Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hey.. Grattis mann! Ble det til den fastsatte prisen eller fikk du prutet den ned?Det ble for 12.000kr noe jeg er utrolig fornøyd med. Han skulle ha 15.000 for den men siden jeg var nabo så fikk jeg den for 12.000. Han hadde ca 15 tlf-samtaler og det var folk som ville ha bilen usett og ga 15K for den glatt så jeg er über fornøyd. Nettopp EU-godkjent og...jah, se selv: En bil som har gått 260.000 et eller annet KM så er det faen ikke dårlig. Litt rust her og der men intet alvorlig og tar en vare på den så vil den vare en stund. Bagasjerommet f.eks: More pics: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Se der, lekkert b|real! Ser jo ut til å være godt holdt også, littegranne rust er det jo alltid. Det er vel førstegangsbilen også kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Virker som et bra kjøp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Se der, lekkert b|real! Ser jo ut til å være godt holdt også, littegranne rust er det jo alltid. Det er vel førstegangsbilen også kan jeg tenke meg? Bil nummer 2. Gamle VW Jetta endte opp som metall dessverre..skulle ha avskiltet den og beholdt den og hatt den som oppussingsprosjekt eller noe slikt men jeg trengte penger og 1500kr akkurat der og da var en total nødvendighet for meg, rett og slett..Ren idioti men slik er det, rett og slett...en tosk lærer til en annen gang. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 nice bil, b-real ^^ Faen meg ikke dårlig stand for 12k heller. Utrolig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så, er det sant at om man pisser i farris får man Bud Lite, eller bare virker det sånn? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nei det var virkelig bra og herregud som en stresset for å få den bilen, men jeg har en fantastisk svigermor som stilte opp og låner meg penger, ordner meg jobb og hele pakka. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har virkelig skutt gullfuglen du b-real! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Se der, lekkert b|real! Ser jo ut til å være godt holdt også, littegranne rust er det jo alltid. Det er vel førstegangsbilen også kan jeg tenke meg? Bil nummer 2. Gamle VW Jetta endte opp som metall dessverre..skulle ha avskiltet den og beholdt den og hatt den som oppussingsprosjekt eller noe slikt men jeg trengte penger og 1500kr akkurat der og da var en total nødvendighet for meg, rett og slett..Ren idioti men slik er det, rett og slett...en tosk lærer til en annen gang. Hjort er hjort og elg er elg. Slike oppussingsprosjekter tar uansett såpass mye tid og resurser at det kanskje var like greit tatt alt stresset og slitte du sparte deg for i betraktning..? -------- Stavanger Symfoniorkester har endelig tatt til vett og skal spille Beethoven i tiden fremover. Løp og kjøp, konserten med symfoni 8 og 9 er snart utsolgt.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Bah, madammen forstår seg ikke på mannfolk. Prøver å få henne til å forstå at det vanskelig skal gjøres å finne en kjekkere kar enn Paul Newman (selvfølgelig snakk om han som ung, R.I.P). Hun er uenig, det er visst enkelt å finne en kjekkere kar. Hun har ikke peiling. Newman var råkjekk. http://www.youtube.com/watch?v=Xvsauqv670c Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er jeg så kjedelig at du heller vil ligge på soverommet og whine om at du kjeder deg, enn å komme ut i stua? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Jeg kjeder meg. Vi kan oversvømme tråden med Meat Loaf lovprisning. Endret 27. september 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er jeg så kjedelig at du heller vil ligge på soverommet og whine om at du kjeder deg, enn å komme ut i stua? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg kjeder meg. Vi kan oversvømme tråden med Meat Loaf lovprisning. Se opp på skjermen: "Kjeder du deg? Sjekk ut forumet vårt!" (Amobil.no) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Wiiiiiiiiiiiiiihiiii *burp* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 kjeder meg så mye at jeg ligger i kontorstol med beina på en basskasse som det her: ____ | | Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ikke problemer med blodgjennomstrømningen? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Wiiiiiiiiiiiiiihiiii *burp* rødvin her i gården ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg