Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrangerte en liten del av Oblivion-theme på piano for så å spille det hele inn. Hele gjort veldig fort og gærnt. But here goes, http://www.student.uib.no/~sda087/sanger/Oblivionintro.aif. Litt sært format, men hvis Windows Mediaplayer greier å kjøre det, bør alle musikkavspillingsprogrammer klare det. :)

Edit: Og lenge siden sist jeg var innom her (forumet).

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Noen nordlendinger her som kan oversette "fettemett" og "ettersprett" til engelsk for meg? :p

Hvorfor trenger du en nordlending til å oversette det? oO

Vel, med tanke på at jeg aldri hadde hørt ordene før jeg kommer de i noen subs jeg oversetter fra nordnorsk til engelsk, gikk jeg ut i fra at det var nordnorske ord :p

Lenke til kommentar
Jeg er så FLINK! Vasker og rydder og det er ikke måte på. Flink, flink, flink! Syns noen kan kjøpe sjokolade eller snus i belønning til meg :wee:

Jeg hadde en slik være-flink dag i går jeg. Støvsugde og vasket stua og kjøkkenet og flikk flidd littegrann. Senere på dagen skal en vel vaske nede..alt støvet detter ned i trappa og det ser ikke så pent ut der nede :S

Lenke til kommentar

Jeg skulle hatt en være-flink-dag i dag, men det ble til en sen-morgen-pizza-i-kveld-dag. :)

Nå spiser jeg frokost, o'boy og sånn bixit-kjeks. Ganske godt, selv om jeg tror melka gjør noe med kjeksen.

Ug, jeg orker ikke lage ny tråd og styre og ordne, tar et kjapt spørsmål her. Hele diskusjon.no har zoomet litt inn, tror jeg trykte på noe i forbindelse med ctrl. Noen som vet? (Alt er liksom litt forstørret, andre sider/ alt annet som normalt).

Finner ikke noe hotkey-liste eller noe sånt.. :p

Lenke til kommentar
Ug, jeg orker ikke lage ny tråd og styre og ordne, tar et kjapt spørsmål her. Hele diskusjon.no har zoomet litt inn, tror jeg trykte på noe i forbindelse med ctrl. Noen som vet? (Alt er liksom litt forstørret, andre sider/ alt annet som normalt).

Firefox: ctrl+0 (null)

Lenke til kommentar

Firefox: ctrl+0 (null)

Tusen takk. :love:

Ctrl-+ for å zoome inn, for den som lurer.

Nå trenger jeg ikke lenger å tenke over stor skrift, yey.

OG! Dere vet kjeks? Bixit-kjeks? Eller bare all type kjeks? Her er hvordan man spiser de;

Ta hele i munnen. Sutt hardt på den, til du kjenner vannet i den suges ut. Spyttet ditt blander seg med det tørre stoffet, og den smuldrer opp i munnen din.

SÅ GODT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...