Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal å se The Musical Box på konserthuset ikveld. Det er ei gruppe som fremfører 70-talls Genesis-plater i sin helhet, med fullstendig kopierte kostymer, sceneshow, instrumenter og lysshow. Nå er det Trick of the Tail (1976), første plata med Phil Collins på vokal, som skal fremføres. Gleder meg stort. Skikkelig progrock-klassiker, med hele sceneshowet som gjorde Genesis så spektakulært på 70-tallet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da var pakke med HK, CPU og RAM hentet. Bare å dytte det inn i kabinettet som har stått og ventet et par måneder. Eller nei, vent litt... Strøm hadde kanskje vært en idé. Men den strømforsyningen jeg har liggende har ikke 24-pin strømtilkobling. Ikke har den PCI-E, kontakter heller. Det betyr at jeg må ta den som står i maskina jeg bruker nå, og det var jo ikke helt etter planen. *sukk* Skal ikke være greit å bygge nytt :(

Lenke til kommentar

Hun blir sikkert MYE fortere frisk uten medisinene og terapi også :p

Eller snakker vi om like mye egne interesser her? "Jeg befrir denne jenta fra 'fangenskapet' hun tror hun er i, så får jeg sikkert bolle henne"..sikkert lurt å havne i fengsel for noen andre, også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Når hu selv mener hu ikke har noe grunn til å være der og jeg aldri har opplevd henne som en fare for verken seg selv eller andre - som var grunnlaget hu ble tvangsinnlagt på - så ser ikke jeg noen grunn til at hu må være der mens kattene hennes er hjemme og ikke har noen som kan passe på dem.

Lenke til kommentar

Hun bare manipulerer deg. Selvsagt er det en grunn til at hun ble tvangsinnlagt. Hun gjorde vel livet til familien sin til et helvete med diverse utbrudd normale folk ikke har. Pleier å være en god grunn til at sånt skjer, det kommer ikke bare noen menn i hvite frakker og banker på døra og tar deg med helt uten videre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Når hu selv mener hu ikke har noe grunn til å være der og jeg aldri har opplevd henne som en fare for verken seg selv eller andre - som var grunnlaget hu ble tvangsinnlagt på - så ser ikke jeg noen grunn til at hu må være der mens kattene hennes er hjemme og ikke har noen som kan passe på dem.

Be hu kontakte Aurora. De jobber bl.a. for å ivareta rettsikkerheten til psykiatriske pasienter og har hjulpet flere som har ment seg urettmessig tvangsinnlagt.

Lenke til kommentar
Hun bare manipulerer deg. Selvsagt er det en grunn til at hun ble tvangsinnlagt. Hun gjorde vel livet til familien sin til et helvete med diverse utbrudd normale folk ikke har. Pleier å være en god grunn til at sånt skjer, det kommer ikke bare noen menn i hvite frakker og banker på døra og tar deg med helt uten videre.

Og du har god peiling på det ser jeg :roll: Samme som og si at ingen blir dømt uskyldig.......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Hmmm... jeg trenger hushjelp.

Ser ut som om noen har tatt et lass med papir, datautstyr, bæreposer og spydd det utover kåken.

TinaM: du melder deg herved frivillig :p

Ja så klart, jeg kommer ned en tur i midtimen etter høstferien en gang :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...