Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Oh snap. Mistanke om permanent øresus her nå. Hvor lang tid tar det før det eventuelt går vekk etter en natt med høy musikk? Har ikke det gått over til tirsdag senest bør du kontakte lege, bare for å være sikker på at du ikke har skadet øret ditt. Men i løpet av helgen bør det bli betraktlig bedre=) God bedring ihvertfall. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Oh snap. Mistanke om permanent øresus her nå. Hvor lang tid tar det før det eventuelt går vekk etter en natt med høy musikk? At du har øresus lenge kan være et tegn på at du har fått en permanent hørselsskade. Jeg vil anbefale på det sterkeste å beskytte hørselen når man er på konsert. Det er mulig å få tak i ørepropper som demper jevnt på alle frekvenser. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så har enda et par dager på meg. I dag er det ganske ekstremt og jeg hadde tenkt meg på konsert i dag og, hmm.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Konsert når du har det sånn er FYFY, du kan gjøre det verre:( Ørene dine trenger hvile. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Med fare for å høre moralistisk ut og gjenta meg selv: Ta vare på hørselen din! Det er en kjent sak at typisk lydnivå på slike arrangement som du har vært på kan være hørselsskadelig. Bruk i det minste ørepropper, eller ta deg tur ut ofte og hold deg et stykke unna høyttalere. Du aner ikke hvor mye verdt hørselen din er før du begynner å miste den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du kan ikke gjenta sånt for mye, tror det er en ting mange ikke tenker på før noe skjer med ørene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, jeg forstår jo det. Har kjøpt billetter og greier, og har lyst til å gå. Tenkte dog ikke på at det ikke var det smarteste å stå foran høytalern i kampens hete. Får holde meg i bakgrunnen i dag og ta pauser . Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, jeg forstår jo det.Har kjøpt billetter og greier, og har lyst til å gå. Tenkte dog ikke på at det ikke var det smarteste å stå foran høytalern i kampens hete. Får holde meg i bakgrunnen i dag og ta pauser . Med ørepropper Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hadde tenkt å si det, men følte det ble litt masete:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Og her var det æksjn og livalag i går? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hmm, men. Sett at jeg har fått en hørselsskade, hvilke muligheter har jeg da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ikke gjør det verre, får man skader på trommehinnen og sneglehuset osv. så må du bare gjøre ditt beste for å ikke forverre det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Gah, vil ikke på jobb. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er ikke morsomt å måtte jobbe på lørdager:( Får jeg spørre hva du jobber som? Håper du får en bra dag uansett. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hmm, men. Sett at jeg har fått en hørselsskade, hvilke muligheter har jeg da? Hvis du mistenker at du har en hørselsskade, bør du gå til legen og få henvisning til en hørselstest. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har ikke noe mistanke enda, men det føles som om susinga er verre enn "vanlig" etter å ha hørt høy musikk. Snakket med mamma istad, og på høyresiden hørtes det litt ut som en dårlig høytaler, men om jeg masserer området så blir det bedre en periode. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har ikke noe mistanke enda, men det føles som om susinga er verre enn "vanlig" etter å ha hørt høy musikk.Det er jævelig, ikkesant? Du må lære deg å ignorere det når du skal sove. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har ikke noe mistanke enda, men det føles som om susinga er verre enn "vanlig" etter å ha hørt høy musikk.Snakket med mamma istad, og på høyresiden hørtes det litt ut som en dårlig høytaler, men om jeg masserer området så blir det bedre en periode. Forhåpentligvis blir det bedre. Hvis øresus eller "dårlig lydkvalitet" vedvarer over tid ville jeg tatt kontakt med legen. God bedring! Jeg ville vurdert om jeg giddet å gå på det arrangementet i dag. Er jo moro det, men veldig dumt om hørselen skulle ryke pga det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ikke hver dag Norge får celebert besøk av den kvaliteten som vi har fått denne helga. Dumme kropp som skal monge slik. Har du hørselsskade Hylo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg