Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh snap. Mistanke om permanent øresus her nå. Hvor lang tid tar det før det eventuelt går vekk etter en natt med høy musikk?

At du har øresus lenge kan være et tegn på at du har fått en permanent hørselsskade.

Jeg vil anbefale på det sterkeste å beskytte hørselen når man er på konsert. Det er mulig å få tak i ørepropper som demper jevnt på alle frekvenser.

Lenke til kommentar

Med fare for å høre moralistisk ut og gjenta meg selv:

Ta vare på hørselen din! Det er en kjent sak at typisk lydnivå på slike arrangement som du har vært på kan være hørselsskadelig.

Bruk i det minste ørepropper, eller ta deg tur ut ofte og hold deg et stykke unna høyttalere. Du aner ikke hvor mye verdt hørselen din er før du begynner å miste den.

Lenke til kommentar
Har ikke noe mistanke enda, men det føles som om susinga er verre enn "vanlig" etter å ha hørt høy musikk.

Snakket med mamma istad, og på høyresiden hørtes det litt ut som en dårlig høytaler, men om jeg masserer området så blir det bedre en periode.

Forhåpentligvis blir det bedre. Hvis øresus eller "dårlig lydkvalitet" vedvarer over tid ville jeg tatt kontakt med legen. God bedring!

Jeg ville vurdert om jeg giddet å gå på det arrangementet i dag. Er jo moro det, men veldig dumt om hørselen skulle ryke pga det :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...