hylo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Sant som det er sagt. Tr.fri i mårra jeg, så skal sitte oppe litt til. Hadde rygg og baksside skuldre i dag. Men f.bøyd roing er bare best! http://www.coopersguns.com/videos/exercise...-bent-over-row/ - for de som måtte lure Syntes den er litt "kjedelig" jeg. Jeg pleier å ta grep om stanga som en curlstang istedet for. Syntes den tar veldig mye mer. Blir mer kjørt av å gjøre det sånn. Men må le litt, siden det ser ikke smart ut når du står å ser på noen andre tar roinga. ZÅVE. Endret 26. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Syntes den er litt "kjedelig" jeg. Jeg pleier å ta grep om stanga som en curlstang istedet for. Syntes den tar veldig mye mer. Blir mer kjørt av å gjøre det sånn. Men må le litt, siden det ser ikke smart ut når du står å ser på noen andre tar roinga. Kjedelig nei På den og markløft kan du jo fylle stanga med heavy vekter og brøle for hver rep, uten at det ser dumt ut. Det andre avsnittet skjønte jeg ikke helt. Håndflata andre veien mener du? hehe sant. Men nok tr.prat i guess. god natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Frank the Tank på tv Endret 26. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hmm.. se wanted? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noe sier meg at slasken var noe drita i kveld. Han ringte meg halv 10 og bablet om noe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg turte ikke ta telefonen da han ringte Vel, jeg tør generelt ikke ta telefonen når folk ringer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Han ringte ikke meg! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Æksjn: Equilibrium.Hvis de hadde kuttet vekk den teite delen av åpningsscenen hvor han tar ut et rom fult med rebels og avslutningsscenen hvor byen sprenger gjengitt i perverst åpenbar CG ville filmen vert temmelig bra. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Uff, henge på facebook er deprimerende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, men det er liksom ikke så mye annet å gjøre. Facebook, Nettby og Omerta. I alle fall når man prøver å unngå forumet In other words: Rally - Gunde vs. Emil = Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hm, ble visst sittende noen timer med Wipeout HD gitt ... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Phew. Da ar jeg opplevd litt av hvert og er helt ør i huet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg turte ikke ta telefonen da han ringte Vel, jeg tør generelt ikke ta telefonen når folk ringer. Pøh, du svarte da jeg ringte for å finne dere etter hw-fotballen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg våkna av at jeg lå og smalt hodet i veggen i natt Og det tok noen slag før jeg våkna og skjønte det ikke var helt sånn det sku værra. O.o Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Føler med deg Basskuk, jeg har våknet av at jeg lå og slo i en murvegg...uansett gikk det bra med huet ditt? Hadde mareritt om bier og vepser jeg, stakk meg overalt...mellom beina også Endret 27. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg våkna av at jeg lå og smalt hodet i veggen i natt Og det tok noen slag før jeg våkna og skjønte det ikke var helt sånn det sku værra. O.o Det hørtes ut som en særdeles ubehagelig måte å våkne på... /me skal straks på Posten for å hente pakke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Føler med deg Basskuk, jeg har våknet av at jeg lå og slo i en murvegg...uansett gikk det bra med huet ditt?Hadde mareritt om bier og vepser jeg, stakk meg overalt...mellom beina også Hørtes ut som en lite koselig drøm O.o Bra gikk det nok, jeg har ikke vondt nå i hvert fall. \o/ Skulle gjerne likt å vite hva jeg drømte, though Det hørtes ut som en særdeles ubehagelig måte å våkne på... Omtrent like behagelig oppvåkning som da jeg sov på tribunen i vikingskipet, og våkna av at jeg skalla i opplegget stolene var festa i. Aua. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 LOOK AT THE KIDS IN THE STREET; THEY NEVER MISSED A BEAT........ uansett, bra at du ikke har vondt nå Basskuk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Oh snap. Mistanke om permanent øresus her nå. Hvor lang tid tar det før det eventuelt går vekk etter en natt med høy musikk? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Lengste jeg har opplevd er ca. 2-3 dager etter konsert med for høy lyd. Susinga bør bli ganske mye svakere ganske fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg