hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg derimot, er allerede ferdig med den plata og har hoppa over til Du & Jag Döden. Uhm .NAT KOOL. Pffft. Kent - Romeo återvänder ensam JA DU ER I ENSOM MAJESTET NÅR DU HØRER PÅ DET OGSÅ. VI ANDRE HØRER PÅ VÅPEN OG AMMUNISJON. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja dere gjør vel det! Nils Lofgren -- Mud In Your Eye Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja dere gjør vel det! Nils Lofgren -- Mud In Your Eye Oi. Du er første jeg har vært borti som hører på Nils Lofgren. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 JA DU ER I ENSOM MAJESTET NÅR DU HØRER PÅ DET OGSÅ. VI ANDRE HØRER PÅ VÅPEN OG AMMUNISJON. Ja, jeg tilhører en eksklusiv, liten gruppe med ufattelig god smak. Synd det ikke er noen andre som passer inn Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du er første jeg har vært borti som hører på Nils Lofgren. Synes ikke den liveplata er så dum (den "alle" audiofile "må" ha for å spille "Keith Don't Go"), men må innrømme at jeg ikke hører den så veldig ofte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvilken film skal jeg se i kveld? Noen tips? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Æksjn: Equilibrium. Fønni: Forgetting Sarah Marshall. Awsm: Bring it On: All or Nothing. Saiens fiksjn/vestern: Serenity. Det er alle sjangerne som finnes, tror jeg. Å, vent. TV-serie: The West Wing. Endret 25. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvilken film skal jeg se i kveld? Noen tips? The Wicker Man skal være bra, i alle fall ifølge fyren bak kassa i bokhandelen på Trondheim Torg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) The Wicker Man skal være bra, i alle fall ifølge fyren bak kassa i bokhandelen på Trondheim Torg. Årginal eller rimeik, daaaaa?? Haha. Hollywood-versjonen er ifølge en kritiker "Nicolas Cage running around in a bear suit and screaming at everybody else. He should be screaming at everybody including his agent, his manager and everybody else involved in this." Endret 25. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 IMO er orginalen veldig mye bedre enn remaken. Orginalen er fun. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Årginal eller rimeik, daaaaa?? Haha. Hollywood-versjonen er ifølge en kritiker "Nicolas Cage running around in a bear suit and screaming at everybody else. He should be screaming at everybody including his agent, his manager and everybody else involved in this." Originalen er antageligvis best, men jeg ble litt fristet til å se nyinnspillingen også. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enig. I tillegg til at jeg fikk litt lyst til å bli filmkritiker. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Enig. I tillegg til at jeg fikk litt lyst til å bli filmkritiker. Dropp ut og begynn å jobbe heltid for Kulturo. B) Endret 25. september 2008 av Daniel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Æksjn: Equilibrium.Fønni: Forgetting Sarah Marshall. Awsm: Bring it On: All or Nothing. Saiens fiksjn/vestern: Serenity. Det er alle sjangerne som finnes, tror jeg. Å, vent. TV-serie: The West Wing. Skummelt! Jeg får mer og mer respekt for din smak. Du burde nevnt Firefly sammen med Serenity selv om det er en sserie da. De hanger liksom sammen. Serenity skal jo oppsummere sesong to som aldri kom Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Dropp ut og begynn å jobbe heltid for Kulturo. B) Jeg tror jeg er overkvalifisert, da jeg ikke er en jævla idiot. Eller er jeg bare ikke kvalifisert? Hvem vet? Bra, L4r5. Jeg har latterlig god smak; jeg liker alle favorittene mine. Endret 25. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dropp ut og begynn å jobbe heltid for Kulturo. B) Jeg tror jeg er overkvalifisert, da jeg ikke er en jævla idiot. But you are... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 But you are... Bækk åff, små'n. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nå har jeg forresten skjønt hvorfor man ikke skal kjøe på piller. Tok EN sobril i stad (tiktig bruk. HAdde nemlig en liten episode i stad) og nå kræsjer jeg som en tulling på NFSU2. Vinner fortsatt da. Teller ikke som noe vitenskaplig bevis eller noe da siden den "espisoden" også kan påvirket kjøringen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 JEG ser hvorfor mange brukere har vett til å be om ban når de skal drikke. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) But you are... Bækk åff, små'n. Beefcake, BEEEFCAAACKE! South park Endret 25. september 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg