L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det er da vitterlig ikke noe galt med en aldri så liten abort.Jeg holdt på å komme med en kommentar om deg og din mor, men så fant jeg ut at det var best å la være. De fleste kom nok på poenget av seg selv uansett. Endret 25. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Edit: Hylolz:NP: Kent - Dom Andra Du ligger en foran meg. Hmpf. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er da vitterlig ikke noe galt med en aldri så liten abort. Det har du rett i. Musikalske aborter derimot. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Edit: Hylolz:NP: Kent - Dom Andra Du ligger en foran meg. Hmpf. Jeg begynte vel før deg, da! Edit: Np: Kent - Duett Endret 25. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Koselig sang. Så sannelig. Tard. har fått meg til å høre på litt av hvert, hun. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hmmm sant. Men så fra den andre siden, så medfører strengere innvandringslover problemer for de "gode" folka også. Så fordi en idiot har fucka opp, skal jeg lide også? Er iaff slik jeg ser det. Correct me if im wrong^^ Hvem har sagt at du skal lide på noen måte? Ingen direkte. Men om det blir strengere innvandringslover generelt, for alle innvandrere, så har jeg ett problem med den tankegangen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg begynte vel før deg, da!NO WAI. Så sannelig. Tard. har fått meg til å høre på litt av hvert, hun.Tard. kan det med å prakke på musikk. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men nå er det senga for meg! Så da får dere kose dere videre med aborter, innvandring og musikalske aborter! Hvilke redskaper dere bruker skal ikke jeg henge meg opp i, for nå har jeg en date med puta mi! Natta Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg så nettopp Nickelback live Musikken: hørbar, enkelte fengende låter Videoene i bakgrunnen: fantastiske Lydnivået: alt for høyt Show: For mye vas og surr mellom låtene Publikum: usunt for ørene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg hører snart på "Hur jag fick dig att älska mig", og du er sikkert såvidt begynt med Dom Andra. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg hører snart på "Hur jag fick dig att älska mig", og du er sikkert såvidt begynt med Dom Andra. Akkurat startet med Duett nå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen si hva på engelsk? (.cd) Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Lou Reed - Goodnight Ladies http://www.youtube.com/watch?v=9Csdstc1Tg8 God natt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg derimot, er allerede ferdig med den plata og har hoppa over til Du & Jag Döden. Uhm . Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg derimot, er allerede ferdig med den plata og har hoppa over til Du & Jag Döden. Uhm .NAT KOOL. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Tard. kan det med å prakke på musikk. Jeg er intet annet enn takknemlig. Damien Rice, Kent, Lars Winnerbäck og In Flames så langt. Banna svenske-fetisj. Endret 25. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ikke Thåström altså? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er intet annet enn takknemlig. Kent, Damien Rice, Lars Winnerbäck og In Flames så langt. Banna svenske-fetisj. Kent og Lars er kjekt. In Flames er for hardt for meg. Damien liker jeg enkelt og greit ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva med Håkan Hellström? :') Känn ingen sorg for mig, Göteborg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg derimot, er allerede ferdig med den plata og har hoppa over til Du & Jag Döden. Uhm .NAT KOOL. Pffft. Kent - Romeo återvänder ensam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg