Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Joy Division er kosemusikk. De ligger faktisk på goth-samlingen jeg kjøpte på Apollon. Tro det finnes noe sånn som 5 eksemplarer i Norge. Tre cd-er og en DVD med masse koooosemusikk. < Edit: Og en liten bok om goth-kulturen. Jeg liker den. Endret 25. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Den fortjener ikke en plass i hylla engang. Du fortjener ikke plass i hylla engang. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sjekk ut min også da vel? Hehe last.fm - hagengutten Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enig med deg i den, Lars. Finnes fint lite som er verre enn dem og folka de henger med. Vi trenger virkelig strengere innvandringslover, jeg er ikke rasist (joda, alle er egentlig litt rasistisk) men man kan ikke flytte inn i et nytt land og bare gjøre som man vil fordi man har problemerr i hjemlandet. Kast dem ut hvis ikke de kan oppføre seg. ro ned manjsjiten, jeg er en "innvandrer" per definisjon. Huff, så dere innvandrere overdriver. Selv liker jeg opptil flere av dem. ja huff, så "dere" nordmenn generaliserer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Mer hair metal? And loads of it. Du fortjener ikke plass i hylla engang.Jeg tror faktisk du har meg helt feil, selvom du kanskje tror jeg er den typiske "hair metal" typen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sjekk ut min også da vel? Hehe last.fm - hagengutten Kisen ... Jeg har Avril Lavigne som syvende mest spilte artist og sier det der er TRIST. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Joy Division er kosemusikk. De ligger faktisk på goth-samlingen jeg kjøpte på Apollon. Tro det finnes noe sånn som 5 eksemplarer i Norge. Tre cd-er og en DVD med masse koooosemusikk. < Vet ikke om jeg vil kalle nervrotiske, deprimerende sanger lagd av en suicidal epileptiker "kosemusikk". Men du er fortsatt awesome bare for å like dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enig med deg i den, Lars. Finnes fint lite som er verre enn dem og folka de henger med. Vi trenger virkelig strengere innvandringslover, jeg er ikke rasist (joda, alle er egentlig litt rasistisk) men man kan ikke flytte inn i et nytt land og bare gjøre som man vil fordi man har problemerr i hjemlandet. Kast dem ut hvis ikke de kan oppføre seg. ro ned manjsjiten, jeg er en "innvandrer" per definisjon. So? Hvis du bare oppfører deg så har verken jeg eller sirslask noe problem med deg. Det jeg ikke kan fordra er utlendinger som IKKE oppfører seg etter normer og regler. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sjekk ut min også da vel? Hehe last.fm - hagengutten Kisen ... Jeg har Avril Lavigne som syvende mest spilte artist og sier det der er TRIST. Why? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg tror faktisk du har meg helt feil, selvom du kanskje tror jeg er den typiske "hair metal" typen. Kanskje. Men det eneste bra bandet på lista di er det du har hørt minst på - gjør noe med det. Why? Fordi Nickelback er musikalsk syfilis. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Kanskje. Men det eneste bra bandet på lista di er det du har hørt minst på - gjør noe med det.Kanskje det, men jeg foretrekker Kent nå. Nickelback-gutta kan spille, enten du liker det eller ikke. Endret 25. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er jeg den eneste som sliter med å høre forskjell på Nickelback og Creed? Bestevenninnen min mener det er store musikalske forskjeller. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er jeg den eneste som sliter med å høre forskjell på Nickelback og Creed? Bestevenninnen min mener det er store musikalske forskjeller. Det vel strengt tatt det samme ulla? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enig med deg i den, Lars. Finnes fint lite som er verre enn dem og folka de henger med. Vi trenger virkelig strengere innvandringslover, jeg er ikke rasist (joda, alle er egentlig litt rasistisk) men man kan ikke flytte inn i et nytt land og bare gjøre som man vil fordi man har problemerr i hjemlandet. Kast dem ut hvis ikke de kan oppføre seg. ro ned manjsjiten, jeg er en "innvandrer" per definisjon. So? Hvis du bare oppfører deg så har verken jeg eller sirslask noe problem med deg. Det jeg ikke kan fordra er utlendinger som IKKE oppfører seg etter normer og regler. hmmm sant. Men så fra den andre siden, så medfører strengere innvandringslover problemer for de "gode" folka også. Så fordi en idiot har fucka opp, skal jeg lide også? Er iaff slik jeg ser det. Correct me if im wrong^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) hmmm sant. Men så fra den andre siden, så medfører strengere innvandringslover problemer for de "gode" folka også. Så fordi en idiot har fucka opp, skal jeg lide også? Er iaff slik jeg ser det. Correct me if im wrong^^ Hvem har sagt at du skal lide på noen måte? np Lars Winnerbäck - [Kom 1999 #02] Kom Ihåg Mig Endret 25. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Nickelback-gutta kan spille, enten du liker det eller ikke. Det gjør dem ikke bedre. Er jeg den eneste som sliter med å høre forskjell på Nickelback og Creed? Bestevenninnen min mener det er store musikalske forskjeller. Ja. Den ene er en musikalsk abort, utført med en rusten hagesaks og den andre er bare en musikalsk abort. Ellers er de samme greia. Endret 25. september 2008 av Rodion Raskolnikov Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hmmm sant. Men så fra den andre siden, så medfører strengere innvandringslover problemer for de "gode" folka også. Så fordi en idiot har fucka opp, skal jeg lide også? Er iaff slik jeg ser det. Correct me if im wrong^^Det har du selvsagt rett i. Men det fratar ikke meg min rett til å klage på kriminelle innvandrere. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja. Den ene er en musikalsk abort, utført med en rusten hagesaks og den andre er bare en musikalsk abort. Det er da vitterlig ikke noe galt med en aldri så liten abort. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 np Lars Winnerbäck - [Kom 1999 #02] Kom Ihåg MigKoselig sang. Kent - Pärlor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg er for fri abort, jeg. Edit: Hylolz: NP: Kent - Dom Andra Endret 25. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg