L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Apropos Color-byen... En ting som irriterer meg er de wannabegangster-horene som alltid henger med de folka. Hvor dumme går det an å bli? Dette er et reelt sitat fra en bimbo jeg møtte på fest: "Han er egentlig snill asså. Det er bare ingen som gir han en sjanse lissom." Fyren er dømt for flere ran, vold mot offentlig tjenestemann, narkotikasalg, trusler, vold med særskilt farlig redskap (han stakk ned folk), osv. osv. OG SÅ ER HAN LIKSOM SNILL INNERST INNE?! Endret 25. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) np 02670. Elliott Smith - [From A Basement On The Hill #06] A Fond FarwellDu bruker foobar. Skid Row - Slave To The Grind (1991)/01-Skid Row - Monkey Business Endret 25. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Apropos Color-byen... En ting som irriterer meg er de wannabegangster-horene som alltid henger med de folka. Hvor dumme går det an å bli? Dette er et reelt sitat fra en bimbo jeg møtte på fest:"Han er egentlig snill asså. Det er bare ingen som gir han en sjanse lissom." Fyren er dømt for flere ran, vold mot offentlig tjenestemann, narkotikasalg, trusler, vold med særskilt farlig redskap (han stakk ned folk), osv. osv. OG SÅ ER HAN LIKSOM SNILL INNERST INNE?! Jeg misliker folk som alltid skal se det gode i folk. Skjønner de ikke at mennesker er et onde og egoistiske vesener? Endret 25. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg misliker folk som alltid skal se det gode i folk. Skjønner de ikke at mennesker er et onde og egoistiske vesener?Gi faen i det og se det vonde i hvert menneske du møter. Here's a scoop! Mennesker er ikke bare "snille". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Du bruker foobar. Ja. Jeg er lur. Jeg misliker folk som alltid skal se det gode i folk. Skjønner de ikke at mennesker er et onde og egoistiske vesener? Olum er ikke fullt så lur. np 01999. Damien Rice - [O #07] Cheers Darlin' Endret 25. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skid Row - Slave To The Grind (1991)/01-Skid Row - Monkey Business Ææsj. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ja. Jeg er lur.Jeg vet om bedre alternativer. Med Joy Division som øverste på Last.fm listen din, Rodion Raskolnikov, har ikke du så mye du skal ha sagt. Endret 25. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enig med deg i den, Lars. Finnes fint lite som er verre enn dem og folka de henger med. Vi trenger virkelig strengere innvandringslover, jeg er ikke rasist (joda, alle er egentlig litt rasistisk) men man kan ikke flytte inn i et nytt land og bare gjøre som man vil fordi man har problemerr i hjemlandet. Kast dem ut hvis ikke de kan oppføre seg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg vet om bedre alternativer. Do tell! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg misliker folk som alltid skal se det gode i folk. Skjønner de ikke at mennesker er et onde og egoistiske vesener? Olum er ikke fullt så lur. Er ikke jeg lur? Endret 25. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Med Joy Division som øverste på Last.fm listen din, Rodion Raskolnikov, har ikke du så mye du skal ha sagt. Du har skaffet deg en ny erkefiende. Hvem er du på last.fm, btw? Endret 25. september 2008 av Rodion Raskolnikov Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg vet om bedre alternativer. Do tell! XMPlay, selvom den ser ut som høgg og ikke har det geniale tag-funksjonen til foobar. Rodion Raskolnikov: Jeg skal sørge for å pisse på Joy Division - Unknown Pleasures Lp'en jeg har. Endret 25. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Natta, gutta. Noen må opp halv 6 og leke trikker. Endret 25. september 2008 av Sirslask Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvem er du på last.fm, btw? http://www.last.fm/user/Hylo Det står for så vidt i profilen hans også. Uansett, duden hører på masse rar musikk jeg aldri har hørt om. Endret 25. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enig med deg i den, Lars. Finnes fint lite som er verre enn dem og folka de henger med. Vi trenger virkelig strengere innvandringslover, jeg er ikke rasist (joda, alle er egentlig litt rasistisk) men man kan ikke flytte inn i et nytt land og bare gjøre som man vil fordi man har problemerr i hjemlandet. Kast dem ut hvis ikke de kan oppføre seg. ro ned manjsjiten, jeg er en "innvandrer" per definisjon. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvem er du på last.fm, btw? http://www.last.fm/user/Hylo Det står for så vidt i profilen hans også. Respektabel profil. Så absolutt. Skarstad: Jeg hører først og fremst på arvtagere etter Mötley Crüe, Poison, Ratt og G'n'r. Endret 25. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Rodion Raskolnikov: Jeg skal sørge for å pisse på Joy Division - Unknown Pleasures Lp'en jeg har. Gi den til meg, du fortjener den ikke. 04. Built To Spill - Made-up Dreams Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enig med deg i den, Lars. Finnes fint lite som er verre enn dem og folka de henger med. Vi trenger virkelig strengere innvandringslover, jeg er ikke rasist (joda, alle er egentlig litt rasistisk) men man kan ikke flytte inn i et nytt land og bare gjøre som man vil fordi man har problemerr i hjemlandet. Kast dem ut hvis ikke de kan oppføre seg. ro ned manjsjiten, jeg er en "innvandrer" per definisjon. Huff, så dere innvandrere overdriver. Selv liker jeg opptil flere av dem. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Gi den til meg, du fortjener den ikke. 04. Built To Spill - Made-up Dreams Den fortjener ikke en plass i hylla engang. The Smashing Pumpkins - Perfect Fra albumet "Adore (1998)" Endret 25. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 http://www.last.fm/user/Hylo Mer hair metal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg