Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det han sikter til er at folk skriver fornavnet til forumfolk her, istedet for nicket. Bare fordi de er MZN-kompizer.
Jeg kaller deg Tom sporadisk, og du har MSN-fobi.
WORD! Hehe ;) Har aldri riktig satt meg inn i reglene i amerikansk fotball! Virker for meg ulogisk hele sporten, men det er sikkert fordi jeg ikke har gjort noen innsats for å forstå det heller ;)
Den er ulogisk. De tar jo opp ballen med henda! I fotball!
Titanen og Kickeren på laget sparker den, da.
Pøh, de har jo 20 kg med armor på seg, kan da ikke være veldig skadelig.
Sier du helt til du opplever noen som synes det er jævlig kjekt å bruke hjelmen til å vri om nakken på deg. Skjedde med 2/3 av laget mitt under en kamp. Det er alt annet enn lovlig, men dommeren var visst blind.

 

I tillegg har jeg knukket min fair share av ribbein og kragebein på andre, pluss sørget for at en fyr måtte operere leddbåndene i kneet. Det er ikke en snill sport, det er en GRUNN til at vi bruker 15 kg beskyttelse.

Lenke til kommentar

Men altså, disse karene som tjener 100 millioner i uka på NFL, de kan da ikke få hode og armer og bein vridd rundt så de er skadd hele året? De har vel forsikret hver arm for 10 mill just in case..hvordan holder de seg skadefrie? I Superbowl f.eks. ser man jo ikke store skader i det hele tatt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Men altså, disse karene som tjener 100 millioner i uka på NFL, de kan da ikke få hode og armer og bein vridd rundt så de er skadd hele året? De har vel forsikret hver arm for 10 mill just in case..hvordan holder de seg skadefrie? I Superbowl f.eks. ser man jo ikke store skader i det hele tatt.

I alle fall på lavere nivåer er det ikke unormalt å spille med skade, i alle fall ut kampen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...