Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan umulig være vondt, han har jo hjelm på seg. JEG tror han kjenner det ganske godt! Haha! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det han sikter til er at folk skriver fornavnet til forumfolk her, istedet for nicket. Bare fordi de er MZN-kompizer.Jeg kaller deg Tom sporadisk, og du har MSN-fobi. WORD! Hehe Har aldri riktig satt meg inn i reglene i amerikansk fotball! Virker for meg ulogisk hele sporten, men det er sikkert fordi jeg ikke har gjort noen innsats for å forstå det heller Den er ulogisk. De tar jo opp ballen med henda! I fotball!Titanen og Kickeren på laget sparker den, da.Pøh, de har jo 20 kg med armor på seg, kan da ikke være veldig skadelig.Sier du helt til du opplever noen som synes det er jævlig kjekt å bruke hjelmen til å vri om nakken på deg. Skjedde med 2/3 av laget mitt under en kamp. Det er alt annet enn lovlig, men dommeren var visst blind. I tillegg har jeg knukket min fair share av ribbein og kragebein på andre, pluss sørget for at en fyr måtte operere leddbåndene i kneet. Det er ikke en snill sport, det er en GRUNN til at vi bruker 15 kg beskyttelse. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe... Ja... Jo... Helt greit for meg at folk gjør det, og jeg har overhodet ikke noe imot det! Men jeg er en rettskrivings-diktator! Haha *rettskrivingsdiktator Ikke at det gjør ordet mindre meningsløst. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ikke at det gjør ordet mindre meningsløst. "Norsk voldtekt." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du er en homo og enga suger tissemann. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det der var jo neesten litt saklig! Haha! Godt at Enga vant, da Finale neste! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg mener at om man ikke har noen saklige argumenter så gjelder det å snu på hælen og ta det i en helt annen retning. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Haha! Nei, da så Hehe! Jeg vil ha totalforbud mot snus! Alle i favør si: fysj! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Da kan man vel gratulere Stabæk med pokalen da? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Da kan man vel gratulere Stabæk med pokalen da? Vent og se nå, før du er smart-guy! Tror nok dette kan gå Vålerenga sin vei! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Da kan man vel gratulere Stabæk med pokalen da? Fucking victory! Endret 25. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fucking victory! Rather not. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Men altså, disse karene som tjener 100 millioner i uka på NFL, de kan da ikke få hode og armer og bein vridd rundt så de er skadd hele året? De har vel forsikret hver arm for 10 mill just in case..hvordan holder de seg skadefrie? I Superbowl f.eks. ser man jo ikke store skader i det hele tatt. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bleh, to drittlag i cupfinalen. Jeg vet hva som ikke skal ses i hvert fall. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "Norsk voldtekt." Wtf? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men altså, disse karene som tjener 100 millioner i uka på NFL, de kan da ikke få hode og armer og bein vridd rundt så de er skadd hele året? De har vel forsikret hver arm for 10 mill just in case..hvordan holder de seg skadefrie? I Superbowl f.eks. ser man jo ikke store skader i det hele tatt. I alle fall på lavere nivåer er det ikke unormalt å spille med skade, i alle fall ut kampen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bleh, to drittlag i cupfinalen. Jeg vet hva som ikke skal ses i hvert fall. Du er så trønder, Zlatzman. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bleh, to drittlag i cupfinalen. Jeg vet hva som ikke skal ses i hvert fall. Du er så trønder, Zlatzman. Du liker faktisk et eller flere av disse drittlagene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tenker på karene vi ser på MTV Cribs, som spiller i superlag. Som har 2000kvm hus, 10 superbiler, platestudio i kjellern, 5 svømmebassenger osv. De får jo så godt betalt, da kan de jo ikke være skadet halve sesongen. Er proffligaen mere "pusete" da siden alle er superstjerner? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Da har jeg vært og sett Den siste revejakta. God film, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg