Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fotball FTW? Hehe Du husker det Eplefe snakket om? Vel, dette hjelper ikke. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hehe... OK... Tar den på min kappe! Bare følte det måtte ut! Det er virkelig IKKE slike forkortelser som jeg pleier å legge i min munn! Beklager! Det var umodent av meg! Edit: Det var vel egentlig en liten ironisk undertone jeg ga et forsøk på! Endret 25. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Heller generelle internettforkortelser enn fornavn på folk en ikke har peiling på hvem er. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan du vise til hva du sikter til? Tok ikke den, jeg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan du vise til hva du sikter til? Tok ikke den, jeg! Bedre at en bruker bruker internettforkortelser (til "useriøs" bruk) som lol, wtf osv osv osv enn fornavn på personer vi (jeg) ikke har peiling på hvem er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det han sikter til er at folk skriver fornavnet til forumfolk her, istedet for nicket. Bare fordi de er MZN-kompizer. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I see, I see... Ja, den kan jeg gå med på! Men jeg liker det ikke hvis noen fikk for seg at jeg går rundt og sier forkortelser og gaming-slang nå! Haha! For DET er noe jeg ikke gjør Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 WORD! Hehe Har aldri riktig satt meg inn i reglene i amerikansk fotball! Virker for meg ulogisk hele sporten, men det er sikkert fordi jeg ikke har gjort noen innsats for å forstå det heller Den er ulogisk. De tar jo opp ballen med henda! I fotball! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I see, I see... Ja, den kan jeg gå med på! Men jeg liker det ikke hvis noen fikk for seg at jeg går rundt og sier forkortelser og gaming-slang nå! Haha! For DET er noe jeg ikke gjør Bra du uttrykker deg så nøytralt. Selv så brukes lol og wtf som tull her i gården. "Wtf liksom??!?" Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe... Ja... Jo... Helt greit for meg at folk gjør det, og jeg har overhodet ikke noe imot det! Men jeg er en rettskrivings-diktator! Haha Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Amerikansk fotball er gøyere å spille enn å se på. Men ikke spesielt sunt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Pøh, de har jo 20 kg med armor på seg, kan da ikke være veldig skadelig. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Amerikansk fotball er gøyere å spille enn å se på. Men ikke spesielt sunt. Avataren din viser jo hvor godt armed de er Hehe! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe... Ja... Jo... Helt greit for meg at folk gjør det, og jeg har overhodet ikke noe imot det! Men jeg er en rettskrivings-diktator! Haha Og med det mener du at du skriver akkurat som du selv vil, uten tanke på rettskrivningsnormer? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan umulig være vondt, han har jo hjelm på seg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe... Ja... Jo... Helt greit for meg at folk gjør det, og jeg har overhodet ikke noe imot det! Men jeg er en rettskrivings-diktator! Haha Lev i trua . Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg forsøker å skrive så korrekt som mulig til enhver tid... Være seg MSN, Facebook eller Diskusjon! Hehe Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Pøh, de har jo 20 kg med armor på seg, kan da ikke være veldig skadelig. Er nok ganske skadelig likevel ja. Et par kamerater som spilte. Han ene fikk revet istykker noe leddbånd i en takling, han andre knakk noe greier i håndlettet + hadde alltid blåmerker. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg forsøker å skrive så korrekt som mulig til enhver tid... Være seg MSN, Facebook eller Diskusjon! Hehe Det gjør nok mange dyslektikere også. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg forsøker å skrive så korrekt som mulig til enhver tid... Være seg MSN, Facebook eller Diskusjon! Hehe Keep them eyes shut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg