Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, kan jo ikke plagiere ting som er veldig kjent for alle..husker jeg prøvde meg på noe slikt i 4. klasse på en hjemmeoppgave, skulle lese høyt for klassen en historie man selv hadde skrevet. Så plagierte jeg Secrets of NIMH (tegnefilm), og gjett om noen andre i klassen hadde sett den :p

Lenke til kommentar
Jeg surfet meg gjennom barneskolen på stiler plagiert fra Iskalde Grøss-bladet. Ingen lærere som leste slikt.
Du var ikke alene! :D

Funket faktisk med plagierte Skateboard-Fantomet også. :wee:

edit: PS: VIF - ODD 0 - 1 :w00t:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Får uansett ikke skrevet noe nå, for det er jo semifinale i cupen, så sliter LITT med å disiplinere meg! :ph34r:

Jeg surfet meg gjennom barneskolen på stiler plagiert fra Iskalde Grøss-bladet. Ingen lærere som leste slikt.
Du var ikke alene! :D

Funket faktisk med plagierte Skateboard-Fantomet også. :wee:

edit: PS: VIF - ODD 0 - 1 :w00t:

KJEFTEN! :mad:

Lenke til kommentar

Dro hjem fra jobben med en fotballfrik idag. Han begynte å snakke om noe greier om et eller annet lag. Så sa jeg "fotball er egentlig like interessant som å snakke om avføringa til bestemor". Da prøvde han å snakke "synth språk" til meg. Så ble vi enige om å diskutere amerikansk fotball istedet, for det skjønner ingen av oss noe av :) Også ble vi sittende ved siden av en rasistisk FrP-gubbe på toget som bare preika om hvorfor innvandrere burde forbys.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ha ha ha!

Jeg er så utsulta nå at jeg så vidt klarer å stå oppreist. Er min egen skyld så klart (forventer ikke noe omtanke eller noe sånt, så ikke whine på meg for det) som ikke har spist de siste dagene.

Maks hodepine og svimmel og jævlig ...

Finn frem flaska, mat for sjelen!

Nei du, da klager jeg og maser mer om flaska og det vet jeg at dere i alle fall er lei av ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...