Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg bare synes det er en bra historie bak spillet, og synes det kan være en fin start på en fantacynovelle! BTW, så er det 2. klasse... Men men Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg surfet meg gjennom barneskolen på stiler plagiert fra Iskalde Grøss-bladet. Ingen lærere som leste slikt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg kan da for faen ikke noe for at jeg begynner å bli gammel. Uansett, jeg synes at historien i "Hvite Niggere" er ganske bra, men jeg har aldri kopiert den allikevel. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er ikke snakk om å være copycat her, heller, da! Skal bare ta utgangspunkt i noen av hendelsene gjennom historien Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nei, kan jo ikke plagiere ting som er veldig kjent for alle..husker jeg prøvde meg på noe slikt i 4. klasse på en hjemmeoppgave, skulle lese høyt for klassen en historie man selv hadde skrevet. Så plagierte jeg Secrets of NIMH (tegnefilm), og gjett om noen andre i klassen hadde sett den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg surfet meg gjennom barneskolen på stiler plagiert fra Iskalde Grøss-bladet. Ingen lærere som leste slikt.Du var ikke alene! Funket faktisk med plagierte Skateboard-Fantomet også. edit: PS: VIF - ODD 0 - 1 Endret 25. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Får uansett ikke skrevet noe nå, for det er jo semifinale i cupen, så sliter LITT med å disiplinere meg! Jeg surfet meg gjennom barneskolen på stiler plagiert fra Iskalde Grøss-bladet. Ingen lærere som leste slikt.Du var ikke alene! Funket faktisk med plagierte Skateboard-Fantomet også. edit: PS: VIF - ODD 0 - 1 KJEFTEN! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skateboard-fantis ja.."Han stred mot skogens trær og tapte" var det vel Snorre skrev om han i vikingesagaen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 KJEFTEN! Sug meg på øret og dra meg i røret! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Dumming! Hehe Vålerenga leker jo med Odd i angrep! Edit: Bare å få den inn MELLOM STOLPENE nå Endret 25. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 JADAAAAAA!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dumming! Hehe Vålerenga leker jo med Odd i angrep! Edit: Bare å få den inn MELLOM STOLPENE nå Slutt å jinxe kampen ditt inngrodde nesehår! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fotball FTW? Hehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg håper Enga får bank av Odd i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Dro hjem fra jobben med en fotballfrik idag. Han begynte å snakke om noe greier om et eller annet lag. Så sa jeg "fotball er egentlig like interessant som å snakke om avføringa til bestemor". Da prøvde han å snakke "synth språk" til meg. Så ble vi enige om å diskutere amerikansk fotball istedet, for det skjønner ingen av oss noe av Også ble vi sittende ved siden av en rasistisk FrP-gubbe på toget som bare preika om hvorfor innvandrere burde forbys. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nå ble det 2-1 til Enga... Skal prøve å holde dere oppdatert uten at det blir kjedelig Haha! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ha ha ha!Jeg er så utsulta nå at jeg så vidt klarer å stå oppreist. Er min egen skyld så klart (forventer ikke noe omtanke eller noe sånt, så ikke whine på meg for det) som ikke har spist de siste dagene. Maks hodepine og svimmel og jævlig ... Finn frem flaska, mat for sjelen! Nei du, da klager jeg og maser mer om flaska og det vet jeg at dere i alle fall er lei av Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Amerikansk fotball er gøyere å spille enn å se på. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 WORD! Hehe Har aldri riktig satt meg inn i reglene i amerikansk fotball! Virker for meg ulogisk hele sporten, men det er sikkert fordi jeg ikke har gjort noen innsats for å forstå det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg