Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eksisterer det en egen klage-tråd?

Prøv i Den nye Forumkaféen.

Tror folk begynner å bli lei av at jeg klager her :p

 

 

Ha ha ha!

Jeg er så utsulta nå at jeg så vidt klarer å stå oppreist. Er min egen skyld så klart (forventer ikke noe omtanke eller noe sånt, så ikke whine på meg for det) som ikke har spist de siste dagene.

Maks hodepine og svimmel og jævlig ...

 

Flink Sjur.

Lenke til kommentar
Er sikkert like spennende med toppfotballkort som det er å spille badminton og å ha over 1000 poster i World of Warcraft. :dremel:

Beklager, jeg er rett og slett ikke i stand til å gjøre narr av "TOPPfotballkort". Det er som å spille badminton mot Helen Keller; hun er ikke bare blind og døv, hun er også død.

 

Avansert, men jeg lo ikke. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok, takk for svar. Er det noen som har prøvd å være mindreårige på bar der da? I Syden pleier dem ike bry seg i det hele tatt. Kan hende det er sånn der og.

Hahaha. xD

Nei, nei, gutt. De er nok litt mindre opptatt av fjortissene sine feriepenger i Danmark enn i Syden. :p

Og litt mer nøye på legitimasjon. De er omtrent like slepphendte som i Norge, bare at de har lavere aldersgrenser. Greit nok illustrert? :)

Lenke til kommentar
Ok, takk for svar. Er det noen som har prøvd å være mindreårige på bar der da? I Syden pleier dem ike bry seg i det hele tatt. Kan hende det er sånn der og.

Hahaha. xD

Nei, nei, gutt. De er nok litt mindre opptatt av fjortissene sine feriepenger i Danmark enn i Syden. :p

Og litt mer nøye på legitimasjon. De er omtrent like slepphendte som i Norge, bare at de har lavere aldersgrenser. Greit nok illustrert? :)

 

Ååå. :p Jeg vil, jeg vil, jeg vil drikker med dritings på bar og sloss i taxikøen.

Lenke til kommentar
Ey! Jeg skal skrive novelle i norsk - har fått i oppgave å skrive fantacy-middelaldre-preg! Tenkte meg Oblivion! Noen her som har prøvd Obli og har noen veldig klare synspunkter på hva jeg bør få med? ;)
Jeg har spilt Oblivion! Og jeg har en genial idé! BRUK FANTASIEN DIN OG IKKE STJEL ANDRES.

 

Ååå. :p Jeg vil, jeg vil, jeg vil drikker med dritings på bar og sloss i taxikøen.
Da anbefaler jeg deg å vente noen år og gjøre det i Norge. Norsk drikkekultur får meg til å spy. Går faen ikke på byen uten storebror som livvakt, og, typical my luck, han ble pappa like etter at jeg ble atten, så å få ham med på byen er så jævlig fåfengt. Han vil ikke på byen før Camilla kan være med, ergo ikke før ungene er ferdig med amming og er gått over til fast føde.
Lenke til kommentar

Men det er jo så flott konsept at det MÅ jo skrives en novelle om det før eller siden :p Tenkte jeg skulle poste den somewhere når jeg er ferdig med den også! Hvis det blir et bra resultat vel å merke!

 

Ååå. :p Jeg vil, jeg vil, jeg vil drikker med dritings på bar og sloss i taxikøen.
Da anbefaler jeg deg å vente noen år og gjøre det i Norge. Norsk drikkekultur får meg til å spy. Går faen ikke på byen uten storebror som livvakt, og, typical my luck, han ble pappa like etter at jeg ble atten, så å få ham med på byen er så jævlig fåfengt. Han vil ikke på byen før Camilla kan være med, ergo ikke før ungene er ferdig med amming og er gått over til fast føde.

 

Bli med meg på byen da vel ;)

Lenke til kommentar
Avansert, men jeg lo ikke. :thumbup:

Synd, men ikke helt uventet. Det hele ble litt kronglete formulert og kompromisspreget, da jeg etter to-tre forsøk enda ikke hadde klart å virkelig kondensere poenget godt nok. Jeg tok utgangspunkt i at jeg skulle skrive noe om hvordan TOPPfotballkort helt på egenhånd latterliggjør seg selv mer enn jeg noen gang kan gjøre, men det prosjektet falt av uviss grunn i fisk. Jeg legger skylden på hastverk, sult og dårlig dagsform.

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar
Avansert, men jeg lo ikke. :thumbup:

Synd, men ikke helt uventet. Det hele ble litt kronglete formulert og kompromisspreget, da jeg etter to-tre forsøk enda ikke hadde klart å virkelig kondensere poenget godt nok. Jeg tok utgangspunkt i at jeg skulle skrive noe om hvordan TOPPfotballkort helt på egenhånd latterliggjør seg selv mer enn jeg noen gang kan gjøre, men det prosjektet falt av uviss grunn i fisk. Jeg legger skylden på hastverk, sult og dårlig dagsform.

 

Unnskyldning notert, og godkjent under tvil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...