Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mess TV sesong 1 var jo festlig. Da hadde ikke programlederne så mye å gjøre, stakkar..også var det bare pervoer som sendte mld om at de måtte ta av seg BH'n og vise puppene :)

En jente jeg gikk på skolen med har vært sammen med hu ene der. Husker ikke navnet hennes da.

Lenke til kommentar

Haha, svartmetall kenneth ja..han har jeg møtt flere ganger på Rock In i Oslo. Han syns det er slitsomt at folk tror de kjenner ham bare fordi de har sett ham på TV. Han angrer bittert på at han ble med på Tufte overhodet. Nekta jo å være med i Season2 fordi han ikke likte å "være kjendis".

Lenke til kommentar
Haha, svartmetall kenneth ja..han har jeg møtt flere ganger på Rock In i Oslo. Han syns det er slitsomt at folk tror de kjenner ham bare fordi de har sett ham på TV. Han angrer bittert på at han ble med på Tufte overhodet. Nekta jo å være med i Season2 fordi han ikke likte å "være kjendis".
Jeg sto helt fremme og headbanga på konserten, og han husket meg. Det var litt morsomt. Jeg var langt i fra den mest iøyenfallende jenten der den kvelden. Jentene med rosa bikbokgenser og syreskadet hvitt hår med liksminke var litt lettere å få øye på. Men de innrømte jo i kafeen senere at "jeg skjønte ikke helt hvorfor alle drev og kasta på hodet og sånn..." <-Da gikk jeg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...