Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har alltid hatt lyst til å være med på et eller annet realityshow, bare for opplevelsen, og bli norges nye riks-drittsekk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tsk Eplefe, jeg hinta til Your River av MDB da. Som er bedre enn alt uansett Hinta hvor?In This River får meg på gråten hver jævla gang jeg hører den. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har alltid hatt lyst til å være med på et eller annet realityshow, bare for opplevelsen, og bli norges nye riks-drittsekk! Også vinner man penger! Og får seg ferie ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Et eller annet sted for 1-2 sider tilbake..nytter ikke følge med på denne tråden uansett. Jo, var vel når noen sa "This River" ellernoe..så sa jeg "nei nei, YOUR river". Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg har alltid hatt lyst til å være med på et eller annet realityshow, bare for opplevelsen, og bli norges nye riks-drittsekk! Også vinner man penger! Og får seg ferie ^^ Akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om, man vinner jo bare om man vinner, og jeg er ikke akkurat vinnertypen Jo, var vel når noen sa "This River" ellernoe..så sa jeg "nei nei, YOUR river". Føler meg spesiell når du glemmer navnet mitt : ( Dick on a sticK! Endret 25. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Et eller annet sted for 1-2 sider tilbake..nytter ikke følge med på denne tråden uansett. Jo, var vel når noen sa "This River" ellernoe..så sa jeg "nei nei, YOUR river". Ah, sånn sett. Går jo ikke å sammenligne MDB sin Your River med In This River uansett. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tror man burde ha litt balanse og slikt for å vinne. Men de vil jo alltid ha noen som driter seg helt ut så resten av befolkningen kan le av deg? ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg blir ledd nok av så nei takk : | Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det hadde vært fun om b-real kom inn x) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=E2prVY60yf8 Nostalgi... <3 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Eneste særtrekket Dotten har er alderen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg liker meg ikke i media, jeg liker ikke gameshow og jeg liker meg ikke på badeferie. Jeg melder pass. Ingen kjolekledd smurf på gameshow. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men det hadde vært epic da, Sjur. Deg i bestemorkjole med blomstermønster ute på banen. Prøver å ikke seg for meg deg hoppe på de ballene og skli mellom dem så hele kjolen blir dratt oppover eller noe slikt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Yess. Det kommer til norge, derfor søker de folk som vil melde seg på nå. Også må man ha et særtrekk da helst. Søk her Ser litt moro ut, men for en gjeng mongiser deltakerene er da. Æsj Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 He he, nei takk, Ida. Du ser ikke meg frivillig på TV, uansett pengepremie. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men ikle deg kjole på Norges nest største diskusjonsforum er ikke noe problem? ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hu Jessica eller hva hun het, er jo super da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men ikle deg kjole på Norges nest største diskusjonsforum er ikke noe problem? ^^ Nei absolutt ikke ^^ Internett er det eneste mediet jeg liker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Derfor Heia Tufte ble så kanonsuksess da..der hadde stort sett alle særpreg av diverse slag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 He he, sant. Det er fire ting på TV jeg en gang i tida kunne ha joina. Mess-TV anno 2003, Big Brother anno 2005, Heia Tufte sesong 1 og Internatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg