Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
:ohmy: Jeg spiser lyst polarbrød. Hvordan skal det gå?
Jeg er rimelig sikker på at du kommer til å gå berserk med skytevåpen en av de nærmeste dagene. Magefølelsen sier lørdag klokken 1615.

Hm. Får prøve å styre mehg, men når du sier det så føler jeg litt for å få utløp for litt frustrasjon på lørdag. Tror jeg skal snakke med han ene i klassen og be han skaffe meg et våpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/09/24/547969.html

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/09/25/548064.html

Å herregud. Ikke nå igjen?

Såklart! Det må jo være musikkens feil! Og om det ikke kan skyldes på musikken, så er det faen meg dataspillet. Av de x antall milionene i verden som hører på metal og spiller Battlefield, hvor mange går rundt på skoler og fyrer av skudd?

Kan det være at, kanskje, bare kanskje. Det er personen som er sinnsyk, uavhengig av musikken og dataspillene? Nei, nei, nå tuller jeg. Det må være dataspillene. Hva tenkte jeg på? Såklart er det dataspillene.

Evneveike, sesasjonslystne, fordømte journalisthorer.

EDIT: Jeg kom nettopp på en ting. Norge er jo liksom black metallens krybbe. Vi er black metal-landet i verden. Hvorfor har ikke VI skolemassakrer? Siden det er musikken som gjør det, så burde jo vi hatt jææææævli mange utav de. Dimmu var jo tilogmed på svisj en gang i tiden! Om ikke det hadde påvirket unge sarte voldsfylte battlefield spillende ungdom, så vet faen ikke jeg.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Flere steder bruker han nicket «Wumpscut86», etter det tyske bandet Wumpscut som han trekker fram som et av yndlingsbandene sine. På YouTube siterer han sangen «War» av Wumpscut.

Teksten er blant annet: «Hele livet er en krig / og hele livet er smertefullt / Du kjemper alene / i din personlige krig».

Er nok ikke bare en "forklaring" på hvordan de to fikk kontakt. Er vel kanskje det vanlige "å han hørte på slem musikk, der er grunnen!" bullshittet fra media hver gang noe sånt skjer.

Tror ikke de ville qoutet noe fra Pussycats Dolls for og si det slik..

Lenke til kommentar
Flere steder bruker han nicket «Wumpscut86», etter det tyske bandet Wumpscut som han trekker fram som et av yndlingsbandene sine. På YouTube siterer han sangen «War» av Wumpscut.

Teksten er blant annet: «Hele livet er en krig / og hele livet er smertefullt / Du kjemper alene / i din personlige krig».

Er nok ikke bare en "forklaring" på hvordan de to fikk kontakt. Er vel kanskje det vanlige "å han hørte på slem musikk, der er grunnen!" bullshittet fra media hver gang noe sånt skjer.

Tror ikke de ville qoutet noe fra Pussycats Dolls for og si det slik..

Det er jo bare fakta de trekker frem, må jo innse at det høres rart ut for folk som ikke hører på metal og ikke aner at folk faktisk er normale på tross av tekstene?

Og selvfølgelig quoter de ikke noe fra pussycat dolls, synger de om verdens ende og drap?

Alt i alt får metal skylde seg selv, og som metal-fan gir jeg totalt f i hva andre tror om metal og ringvirkninger, fordi jeg vet at folk ikke nødvendigvis blir gale av metal-tekster.

Men det er bare naivt å sammenligne Wumpscut med Pussycat Dolls, når de da har litt mer oppskakende tekster relativt sett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...