Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvorfor får aldri mainstream popmusikk skylden da? Hvis de ser i platehyllene til Ted Bundy, Zodiac killer osv, finner de sikkert masse radio-popmusikk også og klassisk musikk. Hvorfor ble aldri det forsøkt forbudt? Mens heavyrock, nei det er djevelsens verk og ødelegger hodene til ungdom som hører på. Britney er da faen meg mye værre enn Metallica. En rettssak mot Judas Priest på 80-tallet tok nesten knekken på bandet, fordi en som tok selvmord var Priest-fan, og mora gikk til sak. Da gikk aktor gjennom låtene deres med lupe, og dro ting helt ut av sammenheng som bevis for at de oppfordret folk til å ta livet av seg. F.eks. spilte de en del av en låt i slow motion kunne man høre "kill me" (hvis man virkelig gikk inn for å høre det selvsagt). Men dette var jo midt i 80-tallets "hardrock ødelegger ungene"-hysteriet startet av Tipper Gore & Co. Heldigvis var dommeren såpass oppegående at bandet ble frikjent på alle punkter. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvorfor får aldri mainstream popmusikk skylden da? Hvis de ser i platehyllene til Ted Bundy, Zodiac killer osv, finner de sikkert masse radio-popmusikk også. Hvorfor ble aldri det forsøkt forbudt? Mens heavyrock, nei det er djevelsens verk og ødelegger hodene til ungdom som hører på. Britney er da faen meg mye værre enn Metallica. En rettssak mot Judas Priest på 80-tallet tok nesten knekken på bandet, fordi en som tok selvmord var Priest-fan, og mora gikk til sak. Da gikk aktor gjennom låtene deres med lupe, og dro ting helt ut av sammenheng som bevis for at de oppfordret folk til å ta livet av seg. F.eks. spilte de en del av en låt i slow motion kunne man høre "kill me" (hvis man virkelig gikk inn for å høre det selvsagt). Men dette var jo midt i 80-tallets "hardrock ødelegger ungene"-hysteriet startet av Tipper Gore & Co. Heldigvis var dommeren såpass oppegående at bandet ble frikjent på alle punkter. det jeg syns er verst dog, ikke er Britney, men Shakira og jenter med Shakira hår. Så forpult mange jenter som har Shakira-pule-sveis som er bleika blondt og ser ut som håret har gått gjennom et syrebad, har på seg leggings (er nå plutselig helt greit å gå i "undertøy"), og ser direkte ut som noen horer, badet i brunkrem. Makes me cry Hvor er det blitt av et helt normalt, velstelt hår? Minimalt med sminke? Hva har skjedd med...."normale" ting? Savner alt det :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I dag er stressdag numero uno. Vært oppe siden 0715 og har vært stress uten like siden da. Har vært innom Nav, sosialkontoret for å høre om en kan få litt bostøtte til lønningene kommer inn, politiet for politiattest til arbeidsplassene jeg skal på, banken for billån noe som ikke gikk så bra siden de bare "øøø...du har betalingsannmerkninger,...fuck off, så det løste en på en annen måte. Likningskontoret for skattekort og pinkoder til minside. Levert arbeidsavtale på en arbeidsplass Er på biblioteket og lånt meg litt lesestoff, fått iorden et bilkjøp og må ringe og styre for å få penger til det, har en svigermor som har lagt ut for meg og jeg må ringe rundt og finne ut hvor jeg har ting utestående så en kan kreve inn de resterende pengene jeg har osv osv osv osv... Så skal en også på første opplæringsvakta nå 14:15 til 22:00 så hele dagen kommer til å gå rimelig i fucking ett. Kjenner jeg er sliten allerede nå, alt en har fått i seg er 2 kopper kaffe og en uhorvelig mengde med røyk, jeg klarer ikke å stresse helt ned så det var egentlig jævlig greit å komme seg til bibliotekte og kunne gå å få littegranne fred og ro før en begir seg ut på neste oppgave. I morgen så må jeg ringe rundt til tidligere arbeidsgivere og få attester, ifra Barnehagen..må lete fram tjenestebeviset og fått tatt en kopi av det, en attest ifra Opplysningen 1881 også ifra Lamarktunet der en sist jobbet. Lønningskontoret på Sortland må en også få pratet med så de ikke utbetaler til en konto som egentlig ikke skal brukes lengre...må prate med Pappa, bestemor også med min unkel om han skal ha den Tv'en eller ikke...han ga et bud på en 5000kr og det er ALT for lite for den tv'en rett og slett, får jeg ikke napp hos noen andre så kan det hende at jeg må bite i det sure eplet og bare ta 5K for den rett og slett...så..jah.. Må også få satt opp en oversikt hva jeg er skyldig kreditorer og slikt piss og få satt opp en regnskap og få mekket meg en ordentlig CV. I tillegg til alt dette her så må jeg få ordnet meg en funksjonibel mobiltelefon. Den jeg har nå er i oppløsning og går bare ann å sende tekstmeldinger med, ringe går ikke for da hører bare de som ringer meg men jeg hører ikke de. Mamma sin gamle telefon har mongobatteri og har en levetid på 3-4 tlf-samtaler... En shitload med drit jeg må gjøre og jeg skal gå å få ordnet meg litt mat nå. Pusen min: Håper det går bra med deg og at du føler deg bedre iløpet av dagen, skulle gjerne ha vært hjemme og tatt meg av deg men det var stressinfernodag i dag og lite å gjøre med det. *trøstekospå* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Var det Brucern eller Dylan som hadde "I hate Mondays" sangen om akkurat den massakren Lill snakker om? Eller ingen av de i det hele tatt? Likte uansett rettsaken til Twisted Sister best Bytex, der Dee kommer inn inn i dongeribukser og svæææært hår. Kan nesten se aktor glise av glede, helt til Dee eier kona til Gore med en kanon-tale, og får nesten Gore personlig til å tilte. Og hva tror folk er den verste skolemassakren i historien? Eller... La oss begrense spørsmålet litt. La oss bare se på USA sin historie.(ikke google! Det er juks!) Hmm, husker ikke hvor mange som ble drept under Columbine, men var ikke det en god del? Hvis ikke Columbine så sikkert en massakre jeg aldri har hørt om. Endret 25. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og hva tror folk er den verste skolemassakren i historien? Eller... La oss begrense spørsmålet litt. La oss bare se på USA sin historie.(ikke google! Det er juks!) Jeg ville tippet på den gasseksplosjonen, eller var det i England? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det som er litt ironisk, er at Tipper Gore var på scenen på Live'08 og støttet Al Gore sin miljøpolitikk-greie. Samme kjerringa som forfulgte rockeband rettslig 20 år tidligere og ledet brenninger av platecovere i gatene blant hyperkristne familier. Samme kjerringa står altså på scenen og støtter verdens største rockekonsert. Mange rockeband vil nok takke henne for det hysteriet, fordi hun fikk gjennomslag for å merke plater med "farlige tekster" med klistremerke "Contains explicit lyrics". Det brukes idag også. Og ungdommen gikk selvsagt mann av huse for å kjøpe disse platene som var merket, siden de da var garantert å få litt ekstra dirty og slemme tekster. Så det fikk jo stikk motsatt effekt Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Svaret er Bath Scool Disaster i 1927. En lærer prøver å sprenge hele skolen. Han lykkes nesten. Han fikk bare med seg halve skolen. Killscore på 45 jeg husker rett. Den aller verste i historien er selvsagt Beslan-tragedien, men den teller ikke synes jeg. Det var jo et rent terror-anslag. Endret 25. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Mææhh, fant den ikke på wiki. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 jeg har betenlse i tannkjøttet og visdomstannen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ikke overraskende at Al Gore sto med et køntri band under Live 08' for å si det slik. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Mææhh, fant den ikke på wiki. Ikke om man ser på lista over "school shootings" hvertfall. Det ble brukt for det meste dynamitt på skolen. Dog han skøt kona si og en annen lærer tror jeg. Søk på "Bath School Disaster" i stedet. Det finnes forresten en veldig god dokumentar om saken. Gikk på Discovery eller Historychannel for en stund siden. Det hele var forresten en protest mot eiendomskatten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er ganske sikker på at begge to også spiste loff! Det tryggeste er nok å skifte til grovbrød nå med en gang for å være på den sikre siden! Jeg spiser lyst polarbrød. Hvordan skal det gå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Svaret er Bath Scool Disaster i 1927.En lærer prøver å sprenge hele skolen. Han lykkes nesten. Han fikk bare med seg halve skolen. Killscore på 45 jeg husker rett. Den aller verste i historien er selvsagt Beslan-tragedien, men den teller ikke synes jeg. Det var jo et rent terror-anslag. "Bare" ;| Men Beslan er mer terror-angrep som du sier, så da blir vel Bath det verste, men trodde Bath lå i England jeg : | Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Eller High school musical Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er ganske sikker på at begge to også spiste loff! Det tryggeste er nok å skifte til grovbrød nå med en gang for å være på den sikre siden! Jeg spiser lyst polarbrød. Hvordan skal det gå? Du er en potensiell spermhval-misbruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er ganske sikker på at begge to også spiste loff! Det tryggeste er nok å skifte til grovbrød nå med en gang for å være på den sikre siden! Jeg spiser lyst polarbrød. Hvordan skal det gå? Du er en potensiell spermhval-misbruker. I'm doomed. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg spiser lyst polarbrød. Hvordan skal det gå?Jeg er rimelig sikker på at du kommer til å gå berserk med skytevåpen en av de nærmeste dagene. Magefølelsen sier lørdag klokken 1615. On another note: Det ryker noe jævlig her. Tror det brenner rett i nærheten. Men jeg ser ikke noe ut av vinduet. Bør jeg gå ut og sjekke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) "Bare" ;| Men Beslan er mer terror-angrep som du sier, så da blir vel Bath det verste, men trodde Bath lå i England jeg : | Det er en by som heter Bath i England også, men denne Bath ligger i Michigan.Forøvrig så finner vi også Bath i Skotland, Canada og Nederland i tillegg til flere andre delstater i USA. Endret 25. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ah, gleder meg til Tropic Thunder i morgen \o/ Da kommer jeg til å gå berserk iallefall etter å ha sett den, så... Hold dere unna Oslo Sentrum i morgen. "Bare" ;| Men Beslan er mer terror-angrep som du sier, så da blir vel Bath det verste, men trodde Bath lå i England jeg : | Det er en by som heter Bath i England også, men denne Bath ligger i Michigan.Forøvrig så finner vi også Bath i Skotland, Canada og Nederland i tillegg til flere andre delstater i USA. Faen så mange bad. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når kommer festivalpassene til Hove ut? I morgen, faktisk. Må få kjøpt det i år. Da lander festivalpass øverst på prioriteringslista mi. Ekstern harddisk får vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg