Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du er så gnien at du begynner å lete etter lovlige grunner for å ikke låne bort en film til en kompis, har du problemer..

 

Ja du skjønner, jeg nekter å la mine vanlige dødelige venner få ta med sine fettete klumpete fingre på mine helligdommer.

Det kan jo gå riktig galt! De kan jo finne på å ta plasten av coveret!!!

Eller enda verre spille de av på sine 3dje klasses DvDspillere!

 

 

...Eller det kan ha mer å gjøre med at jeg bare er nysgjerrig fordi jeg skriver en artikkel..

Lenke til kommentar

Saari var ikke en copycat, de planla i følge den heteste teorien skolemassakrene sammen: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=526592

 

Det spekuleres også nå om en evt. tredjepart, kun mistanker, men forstår frykten og noiaen.

BF 2 nevnes vel bare som en felles interesse, å forsøke å klandre spillet og kun spillet tror jeg ikke er fokuset, da hadde vel politiet i Finland allerede uttalt seg om dette, teorien deres er jo at det er god gammeldags hat med i bildet, ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Herregud, hva faen har Battlefield 2 med saken å gjøre? Media er så flinke til å fremstille ting helt korka.

 

Uansett, han Saari var en kjedelig copycat.

 

Husker den tiden Counter Strike fikk skylden for at noen guttunger pådro seg nakkestrekk. De fikk tvangsbevegelser å kunne plutselig snu på hodet 360 grader , endel hadde også syptomer på pistollyd munn..

 

dakkars fordømte verden , halve kloden går vel snart kledd i svart å skyter ned alle på den lokale skolen

Lenke til kommentar

Brenda Ann Spencer (født 3. april 1962 i San Diego, California) skadet åtte barn og en politimann og drepte to voksne i et skytedrama ved Grover Cleveland Elementary School i bydelen San Carlos i San Diego, mandag, 29. januar, 1979.

 

Skolen lå rett ovenfor huset hennes. Hun brukte en rifle hun hadde fått til jul av faren. Da det seks timer lange skytedramaet endte og den seksten år gamle jenta ble spurt hvorfor hun begikk den kriminelle handlingen, fnyste hun og svarte «Jeg liker ikke mandager. Dette liver opp dagen.» Hun sa også: «Jeg hadde ikke noe grunn for det, det vare bare for moro skyld» «Det var som å skyte ender i en dam,» og «(Barna) så ut som en flokk med kuer der de sto, de var veldig lette bytter.»

 

Oi Oo...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...