Sameboe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 *Fryde seg over sitt nye Nikon D80 * Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Kan noen så fortelle hva i helvete denne "fantastiske festivalopplevelsen" skal være? Å vasse rundt i tiss og bæsj og spy i regnet i 3 dager? Det er jo bare tragisk. Jeg var i telt på Wacken i 99, da var det sånn kjempevarmt og tørt, og det lukta piss absolutt overalt, folk bare sto og pissa i sanda langs gangstiene og pisset tørka og ble virvla opp i lufta. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hver sin lyst, Bytex. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Enten er alt vått og sølete, ellers er det alt for varmt å alt lukter dritt... veit ikke hva som er værst jeg, men Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Great! 5 timer på meg til å lage et fuckings flytskjema og ei feit beskrivelse om en flash-basert MP3spiller. Hvor mye er det å skrive egentlig? Djeez. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen så fortelle hva i helvete denne "fantastiske festivalopplevelsen" skal være? Å vasse rundt i tiss og bæsj og spy i regnet i 3 dager? Det er jo bare tragisk.Jeg var i telt på Wacken i 99, da var det sånn kjempevarmt og tørt, og det lukta piss absolutt overalt, folk bare sto og pissa i sanda langs gangstiene og pisset tørka og ble virvla opp i lufta. Enten er alt vått og sølete, ellers er det alt for varmt å alt lukter dritt... veit ikke hva som er værst jeg, men Jævla jålebukker Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen så fortelle hva i helvete denne "fantastiske festivalopplevelsen" skal være? Å vasse rundt i tiss og bæsj og spy i regnet i 3 dager? Det er jo bare tragisk.Jeg var i telt på Wacken i 99, da var det sånn kjempevarmt og tørt, og det lukta piss absolutt overalt, folk bare sto og pissa i sanda langs gangstiene og pisset tørka og ble virvla opp i lufta. Enten er alt vått og sølete, ellers er det alt for varmt å alt lukter dritt... veit ikke hva som er værst jeg, men Jævla jålebukker har da ikke sakt at jeg ikke skal på noen festivaler i sommer:D blir Hove, Kvinesdal rock festival, Treungen festivalen..... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Takke meg til Screamfest i år, så kommer jeg varm god og tørr hjem igjen etter konsertene på Fredag \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nei, takke meg til Storåsfestivalen og Steinkjerfestivalen. Er hovedsaklig alt jeg trenger. Den første tilfredsstiller det primitive kravet mitt om å ligge i telt utendørs og prøve å sove seg gjennom kulde og regn og fulle mennesker og det siste tilfredsstiller det urbane kravet mitt om å kunne gå på festival og så hjem for å legge meg i senga mi etterpå. Lurvly Kan vel ikke takke nei til Gladmaten heller, matfestival pwns musikkfestival ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Urk. Har en del skolearbeid som må gjöres i löpet av helga, ja. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Urk. Har en del skolearbeid som må gjöres i löpet av helga, ja. Me 2 + jobb = stress. So much to do, so little time. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 So many assholes, so few bullets. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 So many assholes, so few bullets. Tolker det som en drapstrussel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Og da var multiplayer-skytespillet Battlefield 2 dratt inn i skoledrapssaken i Finland.. Dagbladet: "De to massemorderne kjente hverandre. Begge spilte skytespillet Battlefield 2" OG hørte på heavyrock. Mao er 80% av alle datanerder potensielle skoledrapsmenn. Uhu. Ban this sick filth!!1 Hadde egentlig vært praktisk om de hadde spilt nettpoker også, for da kunne de forby det også fordi det gjør folk til drapsmenn. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er ganske sikker på at begge to også spiste loff! Det tryggeste er nok å skifte til grovbrød nå med en gang for å være på den sikre siden! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er ganske sikker på at begge to også spiste loff! Det tryggeste er nok å skifte til grovbrød nå med en gang for å være på den sikre siden! tja, litt usikker. kan være begge drakk vann også så kanskje lurt og holde seg unna det å. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Rett meg hvis jeg tar feil, men det er teoretiskt ulovlig å låne bort filmer til kompiser er det ikke? Eller gjelder det bare kopiering? Vet at fremvisning på skoler o.l. er forbudt men. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis du er så gnien at du begynner å lete etter lovlige grunner for å ikke låne bort en film til en kompis, har du problemer.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Gi faen, knekk DVD-plata i to. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg har oppdaget noe som er mindre logisk enn staten. Posten. Jeg har fått brev hjemme, altså, på den gamle adressen min, med beskjed om at jeg har flytta. 8D Endret 25. september 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg