Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, du kan i hvert fall PRØVE å holde damen din edru nok til å ikke glemme hjernen sin i teltet.
Jeg tok hjernen med fra teltet. Jeg ville bare ikke slite den ut, så jeg lot den ligge i veska. Men jeg hadde den med hele tiden.

OG JEG SNUBLET MEG GJENNOM GJØRMA, og jeg kom frem SAMTIDIG som dere. Så konklusjonen er at min rute hadde tatt kortere tid dersom jeg hadde klart å gå. Hah.

Hun er stor nok til og passe på seg selv mener nå jeg...
Takk vennen. :love:

Btw, neste gang dere skal baksnakke meg i dnfk, så må dere huske at jeg har tilgang til data på jobben, selv om jeg ikke har lov å bruke den. 8D

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Jaaa, men jeg er fremdeles overbevist om at min rute var best. oO

Jada... Kjempesmart og traske gjennom ett katastrofeområde med råtten fisk, spy og avføring i, når man kunne gå tørt rundt :)

"Best" kan også oversettes med "gøyest" så hun kan ha rett.

Lenke til kommentar

Avføringen lå ikke der. Fisken lå i teltområdene, ikke i selve veien. Jeg så heller ikke noe som minnet om spy i selve veien (selv om det lå nok av det rett utenfor teltene). Så, jeg vasset gjennom gjørme, ikke alt mulig annet ekkelt.

Eller det faktum at hun var på grensa til dritings...
På grensa, ja. Mhm.
Lenke til kommentar
Avføringen lå ikke der. Fisken lå i teltområdene, ikke i selve veien. Jeg så heller ikke noe som minnet om spy i selve veien (selv om det lå nok av det rett utenfor teltene). Så, jeg vasset gjennom gjørme, ikke alt mulig annet ekkelt.

Avføring blir fort blandet ut i gjørme... samme farge og konsistens gjerne ;)

Fisken lå så godt som over alt nede i gjørma der, at du ikke så det, betyr ikke at det ikke var der...

Og med så mye fulle folk, så kan du banne på at noen hadde spydd i gjørma der, det er ikke til og unngå rett og slett :p

Lenke til kommentar

Espen da. Jeg så avføring overalt i den campen, på den andre siden av den vesle elv-tingen, og helt ved den vesle elv-tingen. Ikke i veien, folk bevegde seg bort til elva for å drite. Fisken ble slengt inn mellom teltene, hovedsaklig, dette så vi når den var nysådd, nær sagt. Og folk spydde tydeligvis hovedsaklig opp etter naboteltene. Om nom nom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...