Fredrik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vet ikke, jeg. Aldri vært der. ^^ Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vet ikke, jeg. Aldri vært der. ^^ Haha, ånei. Ja da skjønner jeg jo veldig godt at du ikke vil dra! Skole kl 0900. ZzzZZZZZ... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja ja, i morra må jeg ta meg sammen, bite i det sure eplet og ringe legen for å bestille time.Kan ikke akkurat si jeg gleder meg. Verken til å ringe eller prate med legen eller møte opp ... Noe tabu eller ? siden du gruer deg så utrolig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nytt blogginnlegg for de som er into that kind of shit. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Vel, du kan i hvert fall PRØVE å holde damen din edru nok til å ikke glemme hjernen sin i teltet.Jeg tok hjernen med fra teltet. Jeg ville bare ikke slite den ut, så jeg lot den ligge i veska. Men jeg hadde den med hele tiden. OG JEG SNUBLET MEG GJENNOM GJØRMA, og jeg kom frem SAMTIDIG som dere. Så konklusjonen er at min rute hadde tatt kortere tid dersom jeg hadde klart å gå. Hah. Hun er stor nok til og passe på seg selv mener nå jeg...Takk vennen. Btw, neste gang dere skal baksnakke meg i dnfk, så må dere huske at jeg har tilgang til data på jobben, selv om jeg ikke har lov å bruke den. 8D Endret 25. september 2008 av Nie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi baksnakker deg ikke, vi gjentar ting vi har sagt til deg flere ganger. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jaaa, men jeg er fremdeles overbevist om at min rute var best. oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jaaa, men jeg er fremdeles overbevist om at min rute var best. oO Jada... Kjempesmart og traske gjennom ett katastrofeområde med råtten fisk, spy og avføring i, når man kunne gå tørt rundt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jaaa, men jeg er fremdeles overbevist om at min rute var best. oO Jada... Kjempesmart og traske gjennom ett katastrofeområde med råtten fisk, spy og avføring i, når man kunne gå tørt rundt "Best" kan også oversettes med "gøyest" så hun kan ha rett. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "Best" kan også oversettes med "gøyest" så hun kan ha rett. Eller det faktum at hun var på grensa til dritings... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Avføringen lå ikke der. Fisken lå i teltområdene, ikke i selve veien. Jeg så heller ikke noe som minnet om spy i selve veien (selv om det lå nok av det rett utenfor teltene). Så, jeg vasset gjennom gjørme, ikke alt mulig annet ekkelt. Eller det faktum at hun var på grensa til dritings...På grensa, ja. Mhm. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi har SOFA! :-----D OG stuebord :------D Nie, hvor full var du i forhold til nyttårsaften? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi har SOFA! :-----D OG stuebord :------D Hørte rykter om det. Gratueler. Må ta turen innover og pilse med dere en gang snart. Disker du opp med samme gode maten da også eller? Forresten så legger jeg meg nå så: Natta! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I forhold til nyttårsaften var jeg så godt som edru, kanskje litt brisen. Ikke at det sier så mye, med tanke på nyttårsaften. ._. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Avføringen lå ikke der. Fisken lå i teltområdene, ikke i selve veien. Jeg så heller ikke noe som minnet om spy i selve veien (selv om det lå nok av det rett utenfor teltene). Så, jeg vasset gjennom gjørme, ikke alt mulig annet ekkelt. Avføring blir fort blandet ut i gjørme... samme farge og konsistens gjerne Fisken lå så godt som over alt nede i gjørma der, at du ikke så det, betyr ikke at det ikke var der... Og med så mye fulle folk, så kan du banne på at noen hadde spydd i gjørma der, det er ikke til og unngå rett og slett Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Espen da. Jeg så avføring overalt i den campen, på den andre siden av den vesle elv-tingen, og helt ved den vesle elv-tingen. Ikke i veien, folk bevegde seg bort til elva for å drite. Fisken ble slengt inn mellom teltene, hovedsaklig, dette så vi når den var nysådd, nær sagt. Og folk spydde tydeligvis hovedsaklig opp etter naboteltene. Om nom nom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi har SOFA! :-----D OG stuebord :------D Hørte rykter om det. Gratueler. Må ta turen innover og pilse med dere en gang snart. Disker du opp med samme gode maten da også eller? Forresten så legger jeg meg nå så: Natta! Veldig fornøyd nå, ja Og selvfølgelig. ^^ Natta /me vinker Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Urk. *gjespe* Jeg tror faktisk en av grunnene til at folk med höyskole- eller universitetsutdannelse krever så höy lönn er at de har måtte stå opp tidlig i så mange år. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tidlig? Vi hadde aldri forelesning før klokka 9, fordi foreleserne også likte å sove lenge Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Idag er jeg våken og ser megafresh ut =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg