L4r5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Blod og svette funker.Da må jeg bare si at vi ikke deler samme fetisjer. Men, hey... Det er ingenting GALT med deg. Alle har sine små særegenheter som de foretrekker i sengevalsen. Fungerer det for deg og partneren din (hvem nå hun eller han måtte være) så synes jeg ikke noen av oss skal dømme deg. Uansett hvor fremmed, rar eller bare ekkel vi synes tanken er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 "Ganske tradisjonelt òg. I rette kroppsåpninger, Ida" I høla hun har i ørene? Den var litt drøy, i know ...Ja... Drøy... *host* Så. Hva gjør folket på? Nå gikk Aids for å legge seg, så jeg har lite selskap på msn igjen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 drøy ja. fyttirakern Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) *snu på hælen og finne seg en annen tråd* Hadde forventet at moderatorene ville slå meg helseløs for den kommentaren. Da må jeg bare si at vi ikke deler samme fetisjer. Men, hey... Det er ingenting GALT med deg. Alle har sine små særegenheter som de foretrekker i sengevalsen. Fungerer det for deg og partneren din (hvem nå hun eller han måtte være) så synes jeg ikke noen av oss skal dømme deg. Uansett hvor fremmed, rar eller bare ekkel vi synes tanken er. Ikke døm før du prøver det selv. Jeg kan gi deg en gratis prøvetur. Jeg gikk for langt nå, gjorde jeg ikke? Endret 24. september 2008 av Rodion Raskolnikov Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ikke døm før du prøver det selv. Jeg kan gi deg en gratis prøvetur. Jeg gikk for langt nå, gjorde jeg ikke? Jeg er vanligvis ganske åpen når det gjelder å prøve nye ting. Pleier å si at man må prøve ting før man kan avslå dem. Men blod er ikke min greie. Enkelte ting bare vet man. Og ja, det gjorde du. Men det er greit. I set you up to it. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 drøy ja. fyttirakern Jessda. Apropos festival.Autentiske sjekketriks fra "sommeren som regnet vekk". Jeg skriver ikke hvilke festivaler de er fra, i tilfelle noen skulle kjenne seg igjen: "Fine sko. Pule?" "Jeg har tørt telt, du kan få sove i det. Men jeg sover naken, og det må du òg" "Kle av deg, så skal jeg tørke klærne for deg. Du trenger ikke være redd for å blotte deg, du kan låne soveposen min!" "Når jeg ser deg får jeg lyst til å plukke deg opp, som en blomst, og ta deg med ut i skogen og være brutal med deg." "Så du ******-konserten? Jeg har alltid hatt lyst til å pule en jente som liker dem." "Wow, jeg tror aldri jeg har sett noen gjøre akkurat det med håret sitt. Jeg vedder på at du har stor pikk." Jepp. Alle disse ble servert til meg, eller venner av meg i løpet av festivalsommeren 07. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Litt skremmende at du husker dem. Man bør jo være full nok til å glemme slike detaljer til neste dag. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har alltid hatt lyst til å spørre en jente om hun vil se "Penocchio vokse", men har ikke vært full nok enda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Enkelte ting bare glemmer man ikke. Jeg glemmer ikke ting i fylla heller. Kan forsåvidt fortelle fra Hove 08, da Nie fant ut at å gå igjennom gjørmecampen/fiskecampen (folk tagget "FISK E GODT" og slengte fiskehoder m.m. rundt ute i sola!) i joggesko. Jeg tror det var rødvinen som tenkte for henne, for vi gikk over gresset og dro opp teltpluggene til hiphoprasshølene som prøvde å knæbbe ølen vår dagen før og tok det med god ro, og vi kom frem til slutten av campen litt FØR henne. Edit: Det er lov å rote med årstall, er en grunn til at de kaller det tradisjon. Endret 24. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja ja, i morra må jeg ta meg sammen, bite i det sure eplet og ringe legen for å bestille time. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg. Verken til å ringe eller prate med legen eller møte opp ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Enkelte ting bare glemmer man ikke. Jeg glemmer ikke ting i fylla heller. Kan forsåvidt fortelle fra Hove 08, da Nie fant ut at å gå igjennom gjørmecampen/fiskecampen (folk tagget "FISK E GODT" og slengte fiskehoder m.m. rundt ute i sola!) i joggesko. Jeg tror det var rødvinen som tenkte for henne, for vi gikk over gresset og dro opp teltpluggene til hiphoprasshølene som prøvde å knæbbe ølen vår dagen før og tok det med god ro, og vi kom frem til slutten av campen litt FØR henne. Edit: Det er lov å rote med årstall, er en grunn til at de kaller det tradisjon. Og det greiene der skal vi dra rundt på i år også *oppgitt* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Blir neste år, da, pews. Men ja, vi skal visst det. Det kan bli.. Interessant. Men denne gangen er det JEG som har skjenkekontroll på henne, for du er ALT for løssluppen med det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Blir neste år, da, pews. Men ja, vi skal visst det. Det kan bli.. Interessant. Men denne gangen er det JEG som har skjenkekontroll på henne, for du er ALT for løssluppen med det. Hey! du har altid vist jeg er løs.. Ikke klag! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vel, du kan i hvert fall PRØVE å holde damen din edru nok til å ikke glemme hjernen sin i teltet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vel, du kan i hvert fall PRØVE å holde damen din edru nok til å ikke glemme hjernen sin i teltet. Hun er stor nok til og passe på seg selv mener nå jeg... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Når kommer festivalpassene til Hove ut? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Når kommer festivalpassene til Hove ut? I morgen, faktisk. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kanskje man skulle dra på Hove i 2009, mon tro... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg lurte i grunn på å la være jeg, da. Woop woop! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg lurte i grunn på å la være jeg, da. Woop woop! Er det ikkeno særlig altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg