Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Blod og svette funker.
Da må jeg bare si at vi ikke deler samme fetisjer. Men, hey... Det er ingenting GALT med deg. Alle har sine små særegenheter som de foretrekker i sengevalsen. Fungerer det for deg og partneren din (hvem nå hun eller han måtte være) så synes jeg ikke noen av oss skal dømme deg. Uansett hvor fremmed, rar eller bare ekkel vi synes tanken er.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snu på hælen og finne seg en annen tråd*

Hadde forventet at moderatorene ville slå meg helseløs for den kommentaren.

Da må jeg bare si at vi ikke deler samme fetisjer. Men, hey... Det er ingenting GALT med deg. Alle har sine små særegenheter som de foretrekker i sengevalsen. Fungerer det for deg og partneren din (hvem nå hun eller han måtte være) så synes jeg ikke noen av oss skal dømme deg. Uansett hvor fremmed, rar eller bare ekkel vi synes tanken er.

Ikke døm før du prøver det selv. Jeg kan gi deg en gratis prøvetur.

Jeg gikk for langt nå, gjorde jeg ikke?

Endret av Rodion Raskolnikov
Lenke til kommentar
Ikke døm før du prøver det selv. Jeg kan gi deg en gratis prøvetur.

Jeg gikk for langt nå, gjorde jeg ikke?

Jeg er vanligvis ganske åpen når det gjelder å prøve nye ting. Pleier å si at man må prøve ting før man kan avslå dem. Men blod er ikke min greie. Enkelte ting bare vet man.

Og ja, det gjorde du. Men det er greit. I set you up to it. ;)

Lenke til kommentar
drøy ja. fyttirakern :p
Jessda. Apropos festival.

Autentiske sjekketriks fra "sommeren som regnet vekk". Jeg skriver ikke hvilke festivaler de er fra, i tilfelle noen skulle kjenne seg igjen:

"Fine sko. Pule?"

"Jeg har tørt telt, du kan få sove i det. Men jeg sover naken, og det må du òg"

"Kle av deg, så skal jeg tørke klærne for deg. Du trenger ikke være redd for å blotte deg, du kan låne soveposen min!"

"Når jeg ser deg får jeg lyst til å plukke deg opp, som en blomst, og ta deg med ut i skogen og være brutal med deg."

"Så du ******-konserten? Jeg har alltid hatt lyst til å pule en jente som liker dem."

"Wow, jeg tror aldri jeg har sett noen gjøre akkurat det med håret sitt. Jeg vedder på at du har stor pikk."

Jepp. Alle disse ble servert til meg, eller venner av meg i løpet av festivalsommeren 07. :D

Lenke til kommentar

Enkelte ting bare glemmer man ikke. Jeg glemmer ikke ting i fylla heller. Kan forsåvidt fortelle fra Hove 08, da Nie fant ut at å gå igjennom gjørmecampen/fiskecampen (folk tagget "FISK E GODT" og slengte fiskehoder m.m. rundt ute i sola!) i joggesko. Jeg tror det var rødvinen som tenkte for henne, for vi gikk over gresset og dro opp teltpluggene til hiphoprasshølene som prøvde å knæbbe ølen vår dagen før og tok det med god ro, og vi kom frem til slutten av campen litt FØR henne. :p

Edit: Det er lov å rote med årstall, er en grunn til at de kaller det tradisjon.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Enkelte ting bare glemmer man ikke. Jeg glemmer ikke ting i fylla heller. Kan forsåvidt fortelle fra Hove 08, da Nie fant ut at å gå igjennom gjørmecampen/fiskecampen (folk tagget "FISK E GODT" og slengte fiskehoder m.m. rundt ute i sola!) i joggesko. Jeg tror det var rødvinen som tenkte for henne, for vi gikk over gresset og dro opp teltpluggene til hiphoprasshølene som prøvde å knæbbe ølen vår dagen før og tok det med god ro, og vi kom frem til slutten av campen litt FØR henne. :p

Edit: Det er lov å rote med årstall, er en grunn til at de kaller det tradisjon.

Og det greiene der skal vi dra rundt på i år også *oppgitt*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...