Solid Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvem som har fortalt deg noe så dumt? x) Eh? Sunn fornuft. Så prevansjon er viktig for å så deg tente eh? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Smack! Da har Hellemyr bestilt seg ny mobiltetelefon, og nå skal Hellemyr lage seg smørbørd. Og nå skal Kibs leke kul og omtale seg selv i tredjeperson. Kibs er trett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvem som har fortalt deg noe så dumt? x) Eh? Sunn fornuft. Så prevansjon er viktig for å så deg tente eh? hun tenner på asfaltkondomer. jo grovere, jo bedre. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Smack! Da har Hellemyr bestilt seg ny mobiltetelefon, og nå skal Hellemyr lage seg smørbørd. Og nå skal Kibs leke kul og omtale seg selv i tredjeperson. Kibs er trett. Tenkte Hellemyr også skulle det. Hellemyr hadde ikke tid til å lage seg smårdbrød, så Hellemyr smurte seg heller 2 skiver meg nygatti chrisp. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hun tenner på asfaltkondomer.jo grovere, jo bedre. Skal jo ikke si at teorien min er feilfri. Kondomer med nåler rettet innover er tingen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tenkte Hellemyr også skulle det. Hellemyr hadde ikke tid til å lage seg smårdbrød, så Hellemyr smurte seg heller 2 skiver meg nygatti chrisp. Kibs lurer på hva smårdbrød og nygatti er. hun tenner på asfaltkondomer.jo grovere, jo bedre. Skal jo ikke si at teorien min er feilfri. Kondomer med nåler rettet innover er tingen? Må da bli utover. Nie er jente. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Må da bli utover. Nie er jente. Eller ja takk begge veier? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Må da bli utover. Nie er jente. Eller ja takk begge veier? Sure. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg, for min del tenner på p-plaster. P-stav er jo maks turn on da. ^^ Jeg trodde du likte asfaltkondomer, jeg. Ja-a, det og p-stav. Da trenger man knapt røre meg, altså. x) hun tenner på asfaltkondomer.jo grovere, jo bedre. Skal jo ikke si at teorien min er feilfri. Kondomer med nåler rettet innover er tingen? Utover, helst. Men da, ja takk, liksom! ^^ Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tenkte Hellemyr også skulle det. Hellemyr hadde ikke tid til å lage seg smårdbrød, så Hellemyr smurte seg heller 2 skiver meg nygatti chrisp. Kibs lurer på hva smårdbrød og nygatti er. Nygatti er pålegg med sjokolade smak som er importert ifra pakkistan og smårbrød er kuøyegrateng, veldig populært i danmark. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nygatti er pålegg med sjokolade smak som er importert ifra pakkistan og smårbrød er kuøyegrateng, veldig populært i danmark. Kibs lurer nå på hva pakkistan er. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kibs lurer nå på hva pakkistan er. Øhm, den nordvestlige delen av Usbekistan? Hva lærer man på skolen i disse tider? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kibs lurer nå på hva pakkistan er. Øhm, den nordvestlige delen av Usbekistan? Hva lærer man på skolen i disse tider? Kibs trodde det het Pakistan. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå spøker du fælt, Kibs Kibs er kjempemorsom. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har ikke jeg lagt merke til =( Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er fordi du har dårlig humor. Det er ikke min feil. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nehei, har jeg vel ikke! Jeg har den aller beste humoren i hele universet, jeg =D Sånn som nå f.eks, nå leker vi med infrarød temperaturmåler på kontoret. Kjempegøy Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nehei, har jeg vel ikke! Jeg har den aller beste humoren i hele universet, jeg =D Sånn som nå f.eks, nå leker vi med infrarød temperaturmåler på kontoret. Kjempegøy Weeee. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvor jobber du, clvn? Slike har vi og på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg