chokke Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Samme type brikke som sitter i creative sin mp3-spiller, som er de fleste minnepinner? Så skal i teorien være mulig å åpne minnepenn ta ut brikken å lodde/lime fast den i mp3-spilleren? Det var en Toshiba (??) harddisk i min mp3-spiller, helt standard med andre ord og jeg ser ingen grunn til hvorfor de skal bruke spesialstuff i de flashbaserte (?). Huff, termene her er vanskelig å holde øye med. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bilforsikrings penger, årsavgift(?), bensin penger, yadda yadda yadda. gøy. Er en grunn til at jeg ikke gidder å ha bil i Oslo for å si det slik, iallefall ikke slik ståa er nå Veiavgift, bensin, reperasjoner, registreringer, forsikring, sommerdekk/vinterdekk, nødvendig utstyr og vedlikehold. Jeg bor ikke i oslo. Hadde jeg bodd i oslo så hadde jeg aldri vurdert det. Jeg bor på Vinterbro og kommer til å ha jobb i Ås og Ski og det er ikke helt enkelt å komme seg imellom når dagvaktene vaktene starter kl 0700. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Meh nvm, kjeks! Endret 24. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg savner Big Brother 2005 ... Why? Fordi det var den eneste sesongen av Big Brother, bortsett fra den første, som jeg likte. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Omg. Å kalle Andy Warhol oppskrytt fordi Mac har en popart-funksjon i iPhoto er så idiotisk. Det var "litt" mer med kunsten til fyren enn popart. Å tillegge Andy Warhol mer enn hans innflytelse på popkunsten fordi man har streifet innom han i en kunsttime og sett på kopier av Campbell's Soup og portrettene av Marilyn Monroe er tilsvarende idiotisk. Jeg liker ikke reaksjonær ungdom som kaster seg over Warhol og Lichtenstein og tror de kan noe om kunst. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bilforsikrings penger, årsavgift(?), bensin penger, yadda yadda yadda. gøy. Er en grunn til at jeg ikke gidder å ha bil i Oslo for å si det slik, iallefall ikke slik ståa er nå Veiavgift, bensin, reperasjoner, registreringer, forsikring, sommerdekk/vinterdekk, nødvendig utstyr og vedlikehold. Jeg bor ikke i oslo. Hadde jeg bodd i oslo så hadde jeg aldri vurdert det. Jeg bor på Vinterbro og kommer til å ha jobb i Ås og Ski og det er ikke helt enkelt å komme seg imellom når dagvaktene vaktene starter kl 0700. Ingen andre en du er i posisjon til å veie fordelene mot økonomiske ulemper. En ting er sikkert og det er at fordelene med bil kontra buss/snylting på andre er betydelige når avstandene og kollektivtilbudet blir en utfordring. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er sunn. Middagen min i dag består av bacon. Kun bacon. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Å tillegge Andy Warhol mer enn hans innflytelse på popkunsten fordi man har streifet innom han i en kunsttime og sett på kopier av Campbell's Soup og portrettene av Marilyn Monroe er tilsvarende idiotisk. Jeg liker ikke reaksjonær ungdom som kaster seg over Warhol og Lichtenstein og tror de kan noe om kunst.Vi hadde aldri om Warhol i kunsttimene, og da jeg så Campbell's Soup og MM-bildet likte jeg ham ikke. Derimot da jeg så nærmere på livshistorien til mannen, og flere av verkene hans, begynte jeg å få sansen for ham. Bare fordi det er de mest populære bildene hans betyr ikke det at det er de beste. Og jeg skulle gjerne vite hva som får deg til å innbille deg at du kan mer om kunst enn en ungdom med lidenskap for det. Lichtenstein og Warhol er fine kunstnere for å fange ungdoms interesse om temaet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er sunn. Middagen min i dag består av bacon. Kun bacon. Dritsunn. Gratulerer. Selv skal jeg spise en hel banan! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eneste jeg vet om Warhol er at han oppfant "15 minutes of fame" uttrykket. Og at det tydeligvis er et Warhol-effekt greie i photoshop siden så mange lager 4 bilder av seg selv i forskjellige pastellfarger i ett bilde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Selv skal jeg spise en hel banan!Høres ut som en av de bedre tingene man kan gjøre med en banan. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Høres ut som en av de bedre tingene man kan gjøre med en banan. Alternativene var få. Uansett er bananen konsumert nå og jeg tenker på å bevege meg mot bussen til kjøretimen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Alternativene var få.Au contre. The possibilities are endless Se opp for mulig feilstavelse der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er sunn. Middagen min i dag består av bacon. Kun bacon. Jeg levde 2 måneder på bacon og løvbiff og vanlig biff. Uten annet tilbehør enn smelta ost på løvbiffen. Jeg gikk ned 9,5 kg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Riiiiight Kjøttkaker til middag i dag:love: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bytex: Warhol var bl.a. filmprodusent, og gjorde seg et stort navn i reklamebransjen som DEN personen å gå til om amn trengte hjelp med illustrasjon. Han drev med silketrykk (som er den "photoshopeffekten" du snakker om), men og med fotografi og malerier. Han lagde portretter på bestilling, og har bl.a. en utrolig fin serie som heter "Disaster paintings", der han tok bilder (fotografier) fra store og kjente ulykker, og malte dem på nytt i sterke farger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Ah, derfor bildene nesten ser ut som fotografier bare i merkelige farger, da. Vet at han er en stor kunstner men ikke så mye mer..liker mere sånne klassiske renessanse-kunstnere der bildene ser nesten fotorealistiske ut men man ser at det er malt på nært hold. Jeg sa "photoshop-effekt" fordi jeg har sett så mange, f.eks. i recent pic post som legger ut 4-delt bilde med forskjellig farge på hvert av seg selv. Da må det jo være noe automatikk. Endret 24. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 The possibilities are endless Alternativene var få, mulighetene var mange . Endte dog opp med at jeg begynner timen her jeg bor om 45 minutter istedet, klager ikke . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Riiiiight Kjøttkaker til middag i dag:love: Fungerte veldig flott å leve på kun kjøtt og vann. Ikke noe brød eller brus, melk, juice eller slikt. Bare at det ble veldig kjedelig Gief kyddiser Her blir det enten banan - om jeg tør spise de - eller det som er igjen av pålegg i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Heisann kafè. Jeg er selvfølgelig syk enda. Håper virkelig at jeg klarer å bli frisk til høstferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg