Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Llandari: Håper hun blir frisk fort igjen.

Godt hun har noen som passer på henne :love:

Og Bestemødre er noe av det beste man har....Hun er og var den eneste i familien jeg virklig var glad i og hun var på en måte min mor.

Så til alle som kan gjøre noe for Besteforeldrene sine: Ta godt vare på de

 

Tviler på hun blir frisk, det er nok kortere igjen andre veien er jeg redd.

Lenke til kommentar

Naboen her skal selge en bil, Toyota Carina mener jeg det var for en 12.000kr. Skal egentlig har 15K for den men siden en er nabo så skal han ha den for 12K. Nettopp EU-godkjent med 0 feil (!), en bulk på bagasjelokket som er intet å bry seg om. Er en en gammel mann som har hatt den og som han naboen da har overtatt og skal selge. Han er bilmekaniker og har egen garasje og har peiling så...jah...

Årsavgiften er betalt og hele pakka, så jeg må ut med 13.000kr for en bil, noe som hadde vært wicked shait, så slipper en å være avhengi av andre med bil og buss og hele pakka.

 

Problemet er at man er i en etableringsfase og har ikke noe penger å rutte med i det hele tatt faktisk. En er totalt fitte blak så...jah...who da fuck knows hvordan jeg skal få dette iorden.

Driver å lokker onklen min til å kjøpe TV'en min Samsung LE40N87BD (40" 1080p) pluss veggfeste til tv'en, verdt en tusenlapp, hdmi-kabler og en DVI til HDMI-kabel også.

Bare håper han biter på. Sa jeg skulle ha 9K for TV'n og alt tilbehøret, er stiv pris men jeg har mulighet til å ordne meg bil...men det må skje fort for naboen gav meg frist på noen timer, han har allerede fått tilbud på bilen av "to pakkiser" som han så elegant sa det :roll: som prutet på bilen før de hadde sett på bilen en gang så...jah..

Lenke til kommentar
Jeg har ingen forståelse for at man kan være helt ferdig etter skolen. Jeg har selv gått på skole og kan ikke si at jeg var så sliten etter en skoledag.

 

EDIT: Men jeg skjønner jo at jeg trøt i et minefelt her siden storparten i denne tråden faktisk går skole.

 

jeg kunne nok kalt deg diverse ting her og flame'a en del, men jeg nøyer meg med å si at nå har jeg gått i skole i alle år (er 23).

 

Du blir riktig nok klok som bare F av skole, men så mange år uten pause, med "grinding" hver jævla dag.......får holde komentaren unna.

 

Får meg til å dra en Pulp Fiction når jeg ser hva du skriver.

Lenke til kommentar
Naboen her skal selge en bil, Toyota Carina mener jeg det var for en 12.000kr. Skal egentlig har 15K for den men siden en er nabo så skal han ha den for 12K. Nettopp EU-godkjent med 0 feil (!), en bulk på bagasjelokket som er intet å bry seg om. Er en en gammel mann som har hatt den og som han naboen da har overtatt og skal selge. Han er bilmekaniker og har egen garasje og har peiling så...jah...

Årsavgiften er betalt og hele pakka, så jeg må ut med 13.000kr for en bil, noe som hadde vært wicked shait, så slipper en å være avhengi av andre med bil og buss og hele pakka.

 

Problemet er at man er i en etableringsfase og har ikke noe penger å rutte med i det hele tatt faktisk. En er totalt fitte blak så...jah...who da fuck knows hvordan jeg skal få dette iorden.

Driver å lokker onklen min til å kjøpe TV'en min Samsung LE40N87BD (40" 1080p) pluss veggfeste til tv'en, verdt en tusenlapp, hdmi-kabler og en DVI til HDMI-kabel også.

Bare håper han biter på. Sa jeg skulle ha 9K for TV'n og alt tilbehøret, er stiv pris men jeg har mulighet til å ordne meg bil...men det må skje fort for naboen gav meg frist på noen timer, han har allerede fått tilbud på bilen av "to pakkiser" som han så elegant sa det :roll: som prutet på bilen før de hadde sett på bilen en gang så...jah..

Husk nå på at det er mange utgifter i henhold til bil ut over engangssummen for selve kjøretøyet! Du må belage deg på å selge mer enn bare TV-en dersom du skal holde bil!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...