Terje92 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ørshall Verksted A/S er en norsk bedrift, lokalisert i Risør kommune, og er oppfinner og produsent av LETTI-Klammer, markedslederen på kabel- og rørfeste for elektro og VVS bransjen = Aka monopol.. Burde åpnet for konkurenter Endret 23. september 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Yey, øvelseskjørt. Gikk relativt fint når det ikke er andre i trafikken der . Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Å kjøre opp i finnmark er ganske greit. Det mest avanserte er lukeparkering og rundkjøring! Fikk litt bakoversveis da jeg kjørte i sentrum i bergen for første gang da hehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den korsfestede sier: Ta meg ned. Det er på tide. Trodde jeg jeg kunne lide det som millioner led? Dachau, Buchenwald og Belsen, hvor var jeg, og hvor var frelsen? Ta meg ned. Menneskene har bedratt meg. Gud og djevel har forlatt meg. Ta meg ned og bær meg bort. La den siste bleke jøde vidne om de andre døde bedre enn jeg kunne gjort. Ta meg ned. Det er på tide. Lansegapet i min side, tornekronen – hva var det? Nylig slo et barnehjerte hjelpeløst av angst og smerte i en gassovn. Ta meg ned. Ta meg ned. Jeg var der ikke. Redselen i barneblikket, morens gråt gikk meg forbi. Knus mitt kors som ikke kunne redde dem som gikk til grunne. Ta meg ned. Gjør verden fri. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg sier som jeg har sagt tidligere: Det er virkelig et nydelig dikt! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Må se å få unnagjort det traffikale grunnkurset snart jeg også, men det er vel helvetes dyrt? Godt spørsmål, hva tar dem for TGK? Må også ta det snart. Har jo lyst til å begynne å øvelseskjøre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 *vinke til alle* Hei hei, noen som har savnet meg? Sikkert ikke merket at jeg har vært fraværende engang... *stikke av igjen* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Må se å få unnagjort det traffikale grunnkurset snart jeg også, men det er vel helvetes dyrt? Godt spørsmål, hva tar dem for TGK? Må også ta det snart. Har jo lyst til å begynne å øvelseskjøre. Jeg beltalte 2k, så kommer 1k i tilegg for mørkekjøring Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har faktisk merket det, Llandari. Whereubiin? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Den korsfestede sier: Nydelig dikt! Hvem skrev det? EDIT: Inger Hagerup ja. Endret 23. september 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor dette + noen Bjørneboe-dikt blir brukt mer i skolen. Øverland sitt "Du må ikke sove" er flott det, men ikke like tidløst som Den korsfestede sier. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har lest 3 bøker på mindre enn en måned, jeg er ødelagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Pop-up bøker teller ikke Espen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kan noen gi meg en bli-frisk-pille så jeg kommer meg på skolen i morra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Why do you wanna learn? Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 I morgen skal vi på kunstutstillingen til Andy Warhol med klassen Må se å få unnagjort det traffikale grunnkurset snart jeg også, men det er vel helvetes dyrt? Godt spørsmål, hva tar dem for TGK? 1800kr for TGK, men du må ha mørkekjøring også Koster vel 1000 +/- Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Pop-up bøker teller ikke Espen. Faktiks store bøker alle tre... Den siste var "Den digitale festning" så nå ble jeg intresert i kryptering :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 been there read that. De andre to var? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Livakt i helvete og en til jeg ikke husker navnet på lyst på en liten oppgave innenfor kryptering? Eller rettere sagt dekryptering Endret 24. september 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Espen: Det var vel Iskaldt bedrag du leste, var det ikke? NASA og senatorer osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg