Catkin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nei, Nie. Det finnes verre. Slike som meg. Jeg havner bare inni dynetrekket når jeg forsøker å skifte det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Snurreleif: Jo det gjør jeg. Hun setter seg heller å ser på disneychannel eller noe annet. Om vi setter på en serie med litt mere voksen humor begynner hun å klage. SATAAAAAN! Jeg blir gal. Ikke blir man kvitt henne heller, hun dulter og maser etter han hele jævla tiden. Da er det kjerringa som er problemet, ikke bland disneychannel inn i dette! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nei, Nie. Det finnes verre. Slike som meg. Jeg havner bare inni dynetrekket når jeg forsøker å skifte det. Det kan jeg i hvertfall. Lærte det på feriekoloni som liten. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Mamma mekka matpakke til VK1 eller no' Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) ja det er hennes feil. helt korrekt. Se gjerne på dinseychannel i ny og ne, men når man ser på det hele dagen. Fy faen. Hun har jo ingen virkelighetsoppfatning. PS: jeg lærte først å effektivt skifte dynetrekker i forcen! Endret 23. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Folk stresser for mye om morran føler jeg ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg kan heller ikke skjære brød. Det vil si. De blir alltid tykke nederst, og tynne øverst. Men jeg prøver i alle fall. Eller smiler fint til brødskjæretingen på butikken, det funker også. Burde jeg skamme meg veldig? oOHar det sånn jeg og, heldigvis spiser jeg brød veldig skjeldent. Og så har vi jo polarbrød Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 HAH! Nå var jeg og skjærte perfekte brødskiver og skjærte opp osten selv og la på alle 4. Kan ikke beskrives hvor mye bedre mat er på fat enn i matpakke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har noen sett de nye kartongene til Q-melk? De er gjennomsiktige på siden med en målelinje så man kan se hvor mye mel det er igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har det sånn jeg og, heldigvis spiser jeg brød veldig skjeldent. Og så har vi jo polarbrød Polarbrød er oppskrytt! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har det sånn jeg og, heldigvis spiser jeg brød veldig skjeldent. Og så har vi jo polarbrød Polarbrød er oppskrytt! Ingenting slår polarbrød med smøreost når man er ute på sjøen og fisker. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har det sånn jeg og, heldigvis spiser jeg brød veldig skjeldent. Og så har vi jo polarbrød Polarbrød er oppskrytt! Agreed! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nei, Nie. Det finnes verre. Slike som meg. Jeg havner bare inni dynetrekket når jeg forsøker å skifte det. Hallo, har du ikke lært hjørnetrikset som aldri funker? I tillegg så snur dyna seg i andre enden og en må inn og fikse det . Dyner er slemme, konspirasjon, Bush osv osv. Folk stresser for mye om morran føler jeg ... Mhm. En time eller to før jeg skal dra, og eneste som tar litt tid er dusjing som er over på 15 minutter, så 45 minutter til å spise frokost, kle på seg, osv er utrolig behagelig. Prøv den! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Matpakken blir mye bedre om man lager den selv. Da kan man ha på akkurat hva man vil! Mmmm. *Stirre på Pac-man*. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Polarbrød er beste sort. Og kystbrød mm! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har noen sett de nye kartongene til Q-melk? De er gjennomsiktige på siden med en målelinje så man kan se hvor mye mel det er igjen Hvorfor vil en ha mel i melkekartongen? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Kjøp deg en 4kg's boks med proteinpulver, og ta en før skolen. Sammen med en banan >;------D Endret 23. september 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har noen sett de nye kartongene til Q-melk? De er gjennomsiktige på siden med en målelinje så man kan se hvor mye mel det er igjen Hvorfor vil en ha mel i melkekartongen? Det er praktisk som oppbevaringsplass. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dyner med hull på sida er noe herk, dyner med hull i enden derimot går veldig greit å legge på. Bare bruke vrengemetoden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Polarbrød er mykt og godt og man slipper å skjære det. Passer perfekt for meg som aldri har tid til å stå å stresse med maten om morgenen. \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg