Programvare Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det egentlig noe vits i å få gode karakterer på VGS eller skal jeg bare konsentrere meg på å ikke stryke i noen fag? Og hva med fravær? Jeg har 5 dager og 16-17 timer borte hittil dette skoleåret. Er det viktig at jeg gjør noe med dette? Sats på lite fravær og gode karakterer. Skal du studere videre eller skal du rett ut i jobb? Papirene fra videregående har veldig mye å si for hva du skal videre. Skal studere videre etter VGS. Tenker på noe innen film eller spill. Spis lunsj da gutt! Når man begynner å bli sulten så spiser man. Er ikke værre enn det. Har ikke noe penger å kjøpe lunsj med. Hardt å være fattig. Prøvde å ha med matpakke en periode, men ble bare kvalm av å ete svett brødskive med gammal gulost. edit: Dessuten er det helt jævlig å stå der med den drittbrødskiva si, mens alle går og køper seg saftige baguetter med frisk salat og skinke til 30 stk. Jeg får da penger til lunsj av foreldrene mine. Det synes jeg nesten du også bør forlange. Såpass ja. Det skal jeg spørre mor om. Husker jeg spurte en gang i 10. klasse, men da sa hun bare at "jeg kan lage matpakke til deg, og det får holde. Vi er ikke rike heller!" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Bor du hos morra di gutt? Jeg bor hos mamma'n min. <3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, det er hun som smører matpakka. Ja du har det VIRKELIG tungt. Lurer på når jeg begynte å smøre maten min selv. Var det 3. eller 4. klasse? Rundt der hvertfall. Hah! slo deg med to klasser. \o/ jeg er mest moden ass. Bor du hos morra di gutt? Jeg bor hos mamma'n min. <3 Jeg bor hos en jeg kaller mor, sikkert ikke det samme men. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spis lunsj da gutt! Når man begynner å bli sulten så spiser man. Er ikke værre enn det. Har ikke noe penger å kjøpe lunsj med. Hardt å være fattig. Prøvde å ha med matpakke en periode, men ble bare kvalm av å ete svett brødskive med gammal gulost. Zlatzmans lunsjanbefaling: 1. Kjøp et billig brød på matbutikken, og del det opp i brødskjæremaskinen der. 2. Kjøp en tube syltetøy, en boks nugatti, peanuttsyltetøy eller italiensk salat (type first price) 3. Ta med 1. og 2. samt en smørekniv på skolen 4. Spis grei, ikke svett, lunsj. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hah! slo deg med to klasser.\o/ jeg er mest moden ass. Ja du er masse mer moden. Du gikk sikkert i 4. klasse når du var like gammel som når jeg gikk i 3. klasse. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Bor du hos morra di gutt? Jeg bor hos mamma'n min. <3 Jeg bor hos en jeg kaller mor, sikkert ikke det samme men. Hø? Hvem da? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 hehhehe jeg nevnte kanskje hun dama til kompisen min som er 19 år og ser på disneychannel? Hun kan heller ikke skjære brød, såvidt smøer på det. Herregud jeg må anstrenge meg for å ikke gi henne en preken! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Såpass ja. Det skal jeg spørre mor om. Husker jeg spurte en gang i 10. klasse, men da sa hun bare at "jeg kan lage matpakke til deg, og det får holde. Vi er ikke rike heller!" Smør matpakka di sjøl. Selv begynte jeg å gjøre det på barneskolen en gang, men da i sosialt samarbeid med mamma og pappa dagen før . Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er jo bare i drøyeste laget da, Ferchie. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg smører alt jeg eter med unntak av matpakka. Det har jeg ikke tid til om morran Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er jo bare i drøyeste laget da, Ferchie. Ja. Jeg vil jeg vil jeg vil, men jeg er redd hun skal begynne å gråte, så blir kompisen min sur! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hah! slo deg med to klasser.\o/ jeg er mest moden ass. Ja du er masse mer moden. Du gikk sikkert i 4. klasse når du var like gammel som når jeg gikk i 3. klasse. ..Aww crap. som er 19 år og ser på disneychannel? Øy, ikke diss DisneyChannel.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg smører alt jeg eter med unntak av matpakka. Det har jeg ikke tid til om morran Da får du stå opp tidligere eller smøre den på kvelden. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg begynte å lage min egen matpakke når jeg oppdaget at mamma hadde røytet i maten min. Jeg hater å måtte spise mat på skolen. Kunne man ikke bare spist når man ville? Jeg har ikke en slik sultfølelse, jeg blir bare kvalm. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg kan heller ikke skjære brød. Det vil si. De blir alltid tykke nederst, og tynne øverst. Men jeg prøver i alle fall. Eller smiler fint til brødskjæretingen på butikken, det funker også. Burde jeg skamme meg veldig? oO Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Baguette, skinke, salat, majones/remulade, agurk, litt mer skinke. Få mordi til og kjøpe inn det der, så smører du det kvelden før. Enkelt og greit, også sparer du tid om morgenen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Snurreleif: Jo det gjør jeg. Hun setter seg heller å ser på disneychannel eller noe annet. Om vi setter på en serie med litt mere voksen humor begynner hun å klage. SATAAAAAN! Jeg blir gal. Ikke blir man kvitt henne heller, hun dulter og maser etter han hele jævla tiden. Nie: Absolutt ikke, men med hun jeg snakker om så blir det så sykt irriterende når man ser alt i en helhet. Endret 23. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg kan heller ikke skjære brød. Det vil si. De blir alltid tykke nederst, og tynne øverst. Men jeg prøver i alle fall. Eller smiler fint til brødskjæretingen på butikken, det funker også. Burde jeg skamme meg veldig? oO Jeg klarer heller ikke skjære brød. Skjærer alltid på skrå. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Slutt å klag, dette er ting du lett kan gjøre noe med Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg kan heller ikke skjære brød. Det vil si. De blir alltid tykke nederst, og tynne øverst. Men jeg prøver i alle fall. Eller smiler fint til brødskjæretingen på butikken, det funker også. Burde jeg skamme meg veldig? oO Ja. Gå i skammekroken med deg og be om tilgivelse fra den hellige ånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg