Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det egentlig noe vits i å få gode karakterer på VGS eller skal jeg bare konsentrere meg på å ikke stryke i noen fag? Og hva med fravær? Jeg har 5 dager og 16-17 timer borte hittil dette skoleåret. Er det viktig at jeg gjør noe med dette? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vel, du kan si det sånn. Hadde jeg hatt bedre karakterer og mindre fravær, hadde jeg nok sitti i Bergen nå, og ikke på Steinkjer Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det egentlig noe vits i å få gode karakterer på VGS eller skal jeg bare konsentrere meg på å ikke stryke i noen fag? Og hva med fravær? Jeg har 5 dager og 16-17 timer borte hittil dette skoleåret. Er det viktig at jeg gjør noe med dette? Sats på lite fravær og gode karakterer. Skal du studere videre eller skal du rett ut i jobb? Papirene fra videregående har veldig mye å si for hva du skal videre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nie: Joda, skjønner godt at man kan være psykisk sliter etter en skoledag med mange nye ting å huske osv. Det med å passe seg for å dumme seg ut var heldigvis noe jeg og noen kompiser ikke brydde oss noe særlig om, så vi var heldig og ble veldig godt like! ^^Programvare: Så spis før du drar på skolen, og wips så kan jeg love deg at du får mer energi. Snurreleif: Det er han helt sikkert. Skolen jeg gikk på var som alle andre skoler den. Jeg ga meg bare mer faen, men ikke så mye at jeg strøk i noe. Lå med 4 i snitt da. Zlat: korrekt. Ungdomsskole er egentlig bare lek, ingen problemer med å klare seg faglig der. Videregående er litt værre, men heller ikke store greiene. Universitet/høgskole begynner virkelig alvoret, det krever mye mer av deg. poenget mitt er: Det er ikke så jævlig som dere tror. Spiser faktisk en stor bolle havregryn, ett glass melk og gjerne en frukt til frokost jeg. Fortsatt blir man sliten, for selv om det er en god del mat, holder det ikke i åtte timer. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg fikk fornyet tro på det lokale gymnaset i dag. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spis lunsj da gutt! Når man begynner å bli sulten så spiser man. Er ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Spis lunsj da gutt! Når man begynner å bli sulten så spiser man. Er ikke værre enn det. Har ikke noe penger å kjøpe lunsj med. Hardt å være fattig. Prøvde å ha med matpakke en periode, men ble bare kvalm av å ete svett brødskive med gammal gulost. edit: Dessuten er det helt jævlig å stå der med den drittbrødskiva si, mens alle går og køper seg saftige baguetter med frisk salat og skinke til 30 stk. Endret 23. september 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det egentlig noe vits i å få gode karakterer på VGS eller skal jeg bare konsentrere meg på å ikke stryke i noen fag? Og hva med fravær? Jeg har 5 dager og 16-17 timer borte hittil dette skoleåret. Er det viktig at jeg gjør noe med dette? Gode karakterer er viktig, særlig om du vil studere videre. Vet om en del som ikke har kunnet studere det de ville på grunn av for dårlige karakterer. Spiser faktisk en stor bolle havregryn, ett glass melk og gjerne en frukt til frokost jeg. Fortsatt blir man sliten, for selv om det er en god del mat, holder det ikke i åtte timer. Lunch! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg sto opp klokka 9 i dag, og da hadde jeg sovet 4 timer. Man skulle tro at jeg sovner rimelig kjapt når jeg legger med ved midnatt, ikke sant? MEN NEIDA. I helvette da. Jeg er ikke trøtt for shit! Nå skal jeg finne meg noe og spise, så skal jeg bytte sovemusikk, og så, skal jeg prøve på nytt. God damn it. Men faen, nå skal jeg sove. Snakkes! Sjekk hva klokka var når jeg posta det der. Også våkner jeg faen meg for 30 min siden. Jesus fucking christ allmighty! Er det mulig? Endret 23. september 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spis lunsj da gutt! Når man begynner å bli sulten så spiser man. Er ikke værre enn det. Har ikke noe penger å kjøpe lunsj med. Hardt å være fattig. Prøvde å ha med matpakke en periode, men ble bare kvalm av å ete svett brødskive med gammal gulost. Ok, så du er borteboer da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spis lunsj da gutt! Når man begynner å bli sulten så spiser man. Er ikke værre enn det. Har ikke noe penger å kjøpe lunsj med. Hardt å være fattig. Prøvde å ha med matpakke en periode, men ble bare kvalm av å ete svett brødskive med gammal gulost. Ok, så du er borteboer da? Hva betyr det? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Det betyr at du bor for deg selv. Altså at du har flyttet hjemmefra for å gå skole. Endret 23. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Bor du hos morra di gutt? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det egentlig noe vits i å få gode karakterer på VGS eller skal jeg bare konsentrere meg på å ikke stryke i noen fag? Og hva med fravær? Jeg har 5 dager og 16-17 timer borte hittil dette skoleåret. Er det viktig at jeg gjør noe med dette? Sats på lite fravær og gode karakterer. Skal du studere videre eller skal du rett ut i jobb? Papirene fra videregående har veldig mye å si for hva du skal videre. Skal studere videre etter VGS. Tenker på noe innen film eller spill. Spis lunsj da gutt! Når man begynner å bli sulten så spiser man. Er ikke værre enn det. Har ikke noe penger å kjøpe lunsj med. Hardt å være fattig. Prøvde å ha med matpakke en periode, men ble bare kvalm av å ete svett brødskive med gammal gulost. edit: Dessuten er det helt jævlig å stå der med den drittbrødskiva si, mens alle går og køper seg saftige baguetter med frisk salat og skinke til 30 stk. Jeg får da penger til lunsj av foreldrene mine. Det synes jeg nesten du også bør forlange. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Spiser faktisk en stor bolle havregryn, ett glass melk og gjerne en frukt til frokost jeg. Fortsatt blir man sliten, for selv om det er en god del mat, holder det ikke i åtte timer. Og det er fysisk umulig for deg å kjøpe/ta med noe å spise iløpet av dagen? Høres ut som du er ute etter problemer og ikke vil ha løsninger, men heller falsk forståelse. En annen ting, legg deg tidligere. Du får ingen trøst av meg med mindre du går inn for å forandre deg, være seg legge deg tidligere ller whatnot. Hvordan gikk filmkvelden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har du hørt om "lunsjpause", Programvare? 8D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, det er hun som smører matpakka. Spiser faktisk en stor bolle havregryn, ett glass melk og gjerne en frukt til frokost jeg. Fortsatt blir man sliten, for selv om det er en god del mat, holder det ikke i åtte timer. Og det er fysisk umulig for deg å kjøpe/ta med noe å spise iløpet av dagen? Høres ut som du er ute etter problemer og ikke vil ha løsninger, men heller falsk forståelse. En annen ting, legg deg tidligere. Du får ingen trøst av meg med mindre du går inn for å forandre deg, være seg legge deg tidligere ller whatnot. Hvordan gikk filmkvelden? edit: Jeg legger meg akkurat passe tid så godt som hver eneste kveld. Det er kvaliteten på søvnen det går på. Ofte kan jeg sove helt jævlig og ha masse mareritt og ikke føle meg uthvilt i det hele tatt, andre ganger motsatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, det er hun som smører matpakka. Ja du har det VIRKELIG tungt. Lurer på når jeg begynte å smøre maten min selv. Var det 3. eller 4. klasse? Rundt der hvertfall. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Programvare: Ta deg sammen. Du kan enda rekke matbutikken nå sikkert. Dra ut nå og kjøp ingredienser til baguette idag. Lag et par klar til i morgen, legg i folie/plast og legg det i kjøleskapet til i morgen. Du har seriøst ikke noe å klage på. Endret 23. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Be morra di om å kjøpe noe annet enn svettost, kjøp leverpostei, salami, briks, NOE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg