Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trondheim? Kommer når dere vil ha meg der jeg, så lenge jeg får et par uker i forvarsel. :) Prøve å ikke bli så full at stakkars Knut Erik må geleide meg i en taxi denne gangen.

Sjekk samfundet.no -> arrangementer. Kan hende det er noe spenstig der.

*skyte strekk rundt på kontoret* pffffhsssssss ...

Kontormennesker er serious stuff, jeg liker dem ikke.

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at om jeg lager film, så kan jeg bruke opptil 20 sek av en hvilken som helst sang uten å spørre om lov eller noe sånt?

Har du fått Live in Gdansk enda? Hvis ikke så har du noe å glede deg til.

Hvilken versjon har du? Er ekstramaterialet i 3+2-versjonen verdt det? Lurer på å kjøpe 2+2 selv.

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at om jeg lager film, så kan jeg bruke opptil 20 sek av en hvilken som helst sang uten å spørre om lov eller noe sånt?

Hvilken versjon har du? Er ekstramaterialet i 3+2-versjonen verdt det? Lurer på å kjøpe 2+2 selv.

3+2 er verdt hvert eneste øre. Spesielt Live In Gdansk konserten og On an Island albumet i surround.

Lenke til kommentar
Hva/hvor/skal vi ha det awesome? :wee:

Og ja, jeg har strøket cæwbåi-skjorta mi.

Blir'ke fæst uten cowboyantrækk.

Vors på lørenskog -> byen -> taxi med Celine dion -> "Spell no Aerosmith a!"

Sjekk samfundet.no -> arrangementer. Kan hende det er noe spenstig der.

Jeg er med på det meste, så bare gi meg et vink. ;)

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

3+2 er verdt hvert eneste øre. Spesielt Live In Gdansk konserten og On an Island albumet i surround.

2+2 inneholder jo også Live in Gdansk + On an Island i surround ...

Så vidt jeg har skjønt inneholder 3+2 i tillegg en CD med andre live-innspillinger (disse er nedlastbare over tid for andre), samt en del effekter.

"The Deluxe Edition also contains a twenty page booklet (the other versions have a 12 page booklet) and these items of memorabilia:

Reproduction postcard

Ticket

Backstage pass and artist's pass

A large double-sided poster

A guitar plectrum

Seven photographs"

Lenke til kommentar

2+2 inneholder jo også Live in Gdansk + On an Island i surround ...

Så vidt jeg har skjønt inneholder 3+2 i tillegg en CD med andre live-innspillinger (disse er nedlastbare over tid for andre), samt en del effekter.

"The Deluxe Edition also contains a twenty page booklet (the other versions have a 12 page booklet) and these items of memorabilia:

Reproduction postcard

Ticket

Backstage pass and artist's pass

A large double-sided poster

A guitar plectrum

Seven photographs"

Jeg fikk ikke med Plekter eller backstage-pass D= Skal jeg klage til Platekompaniet?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan dette vil gå? Jeg lager en PowerPoint-presentasjon med Office 2007, jeg tar med presentasjonen på skolen på en minnepenn e.l. Skole-maskinene har eldre versjoner av PowerPoint enn min PC, og temaene er ikke de samme. Jeg velger et fint tema, hva skjer når jeg kommer på skolen med det?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan dette vil gå? Jeg lager en PowerPoint-presentasjon med Office 2007, jeg tar med presentasjonen på skolen på en minnepenn e.l. Skole-maskinene har eldre versjoner av PowerPoint enn min PC, og temaene er ikke de samme. Jeg velger et fint tema, hva skjer når jeg kommer på skolen med det?

Pass i alle fall på så du velger lagre som: powerpoint 2003 eller hvilken versjon som nå er på skolen ...

Da var det snart mer skole her, kan ikke påstå jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...