Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tøv, alle kan løpe 3000m, er bare snakk om ha viljestyrke til å fullføre og det er der majoriteten svikter :)
-Alle med helse til å løpe 3000m kan fullføre det, men forutsetningen er at at helsa strekker til. Det er litt for enkelt å si at det bare er viljestyrken det kommer an på, slikt er individuelt i hvert enkelt tilfelle. Majoriteten har derimot en helse som strekker til, eller forutsetninger for å trene denne opp til et nivå der 3000m er mulig, men majoriteten er ikke alle.

Formaliteter ;)

Lenke til kommentar
Tøv, alle kan løpe 3000m, er bare snakk om ha viljestyrke til å fullføre og det er der majoriteten svikter :)
-Alle med helse til å løpe 3000m kan fullføre det, men forutsetningen er at at helsa strekker til. Det er litt for enkelt å si at det bare er viljestyrken det kommer an på, slikt er individuelt i hvert enkelt tilfelle. Majoriteten har derimot en helse som strekker til, eller forutsetninger for å trene denne opp til et nivå der 3000m er mulig, men majoriteten er ikke alle.

Formaliteter ;)

Alle kan leve et perfekt liv med en nydelig kropp, et hav av penger og all verdens kunnskap. -Det er bare snakk om å ha viljestyrke til å gjennomføre det.

Edit: Jeg tror forresten wheelman er uenig i det første utsagnet.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Åjoda, bare vent! :p
Det er ikke straff når du pisker meg da.

Så jeg får piske deg og få deg til å løpe 3000 meter? :p

Var faktisk ei i klassen som gav seg når hun hadde en runde igjen. (Måtte løpe 8 runder) Hadde faen meg pressa meg til å gå den siste runden da uansett hvor trøtt jeg var da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...