WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Genialt! =D Gøy, heter det. @tyven: spille nettspill? Jetman? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som har et kåseri som ikke ligger på nettet som de kan sende til meg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som har et kåseri som ikke ligger på nettet som de kan sende til meg? Det der er juks og fanteri! Fysjameien! -- AIDZ: HAY =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som har et kåseri som ikke ligger på nettet som de kan sende til meg? Skulle gjort det om jeg hadde. Men jeg har ikke min PC her. Hah. ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 http://youtube.com/watch?v=k_OWPWBjgoo Dont shake-shake-shaaaaake the baby Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 AIDZ: HAY =D Yo YO-naz =D Whattup? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 God morgen alle sammen sitter på jobb nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 God morgen alle sammen sitter på jobb nå Passer virkelig den smileyen? Oo Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 God morgen, Pai jeg sitter på skolen nå. Faktisk veldig godt humør i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 God morgen, Pai jeg sitter på skolen nå. Faktisk veldig godt humør i dag Jeg er i ekstremt godt humør nå, viste seg at skolen ikke trenger nettverksutstyret i den bygningen vi rigger ned, jaja to gratis 24 port switcher på meg Tenker også på og få med meg ene patcheskapet de har også... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg er i ekstremt godt humør nå, viste seg at skolen ikke trenger nettverksutstyret i den bygningen vi rigger ned, jaja to gratis 24 port switcher på meg Tenker også på og få med meg ene patcheskapet de har også... Gieeeeeev Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lurer på hva jeg skal gjøre. Dette er saken: Skal ha ferdig et kåseri til i dag, men har ikke gjort det, kan ikke få utsetning siden karakterene settes i morgen, men nå har jeg ikke skrevet dette kåseriet og lurer på om jeg skal være hjemme og skrive det ferdig (mamma vil drepe meg) eller om jeg skal dra på skolen og kåseriet vil ikke komme med i vurdering av karakteren for høstterminen (mamma vil drepe meg). Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Passer virkelig den smileyen? Oo med tanke på at jeg er overtrøtt, pga lite søvn. og selger som en gris, så passer den veldig godt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lurer på hva jeg skal gjøre. Dette er saken: Skal ha ferdig et kåseri til i dag, men har ikke gjort det, kan ikke få utsetning siden karakterene settes i morgen, men nå har jeg ikke skrevet dette kåseriet og lurer på om jeg skal være hjemme og skrive det ferdig (mamma vil drepe meg) eller om jeg skal dra på skolen og kåseriet vil ikke komme med i vurdering av karakteren for høstterminen (mamma vil drepe meg). Hva skal jeg gjøre? Dø. Ser jo ikke hvilket annet valg du har. Og det er verre å bli tatt for å jukse. Eller spill syk eller noe. De kan ikke forvente at du leverer i dag når du er syk. med tanke på at jeg er overtrøtt, pga lite søvn. og selger som en gris, så passer den veldig godt Daså. Jeg er også overtrøtt, men er ikke sånn..glad. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hm, forslag til frokost? Jeg vil ikke ha brødmat idag .. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nettet på skolen er jo mer tragisk enn det jeg har hjemme i dag Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Daså. Jeg er også overtrøtt, men er ikke sånn..glad. jeg kan nærmest se pengene renne inn, og slikt blir man glad av Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 jeg kan nærmest se pengene renne inn, og slikt blir man glad av Skeptisk. Jeg fikk plutselig fri på onsdag. Oo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skeptisk. Jeg fikk plutselig fri på onsdag. Oo hvorfor? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hvorfor? Folk skal ha spilletentamen. Jeg skal ikke ha. Ikke nå på onsdag i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg