Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
God morgen, Pai jeg sitter på skolen nå. Faktisk veldig godt humør i dag :D

 

Jeg er i ekstremt godt humør nå, viste seg at skolen ikke trenger nettverksutstyret i den bygningen vi rigger ned, jaja to gratis 24 port switcher på meg :wee:

 

 

Tenker også på og få med meg ene patcheskapet de har også... :p

Lenke til kommentar

Lurer på hva jeg skal gjøre. Dette er saken: Skal ha ferdig et kåseri til i dag, men har ikke gjort det, kan ikke få utsetning siden karakterene settes i morgen, men nå har jeg ikke skrevet dette kåseriet og lurer på om jeg skal være hjemme og skrive det ferdig (mamma vil drepe meg) eller om jeg skal dra på skolen og kåseriet vil ikke komme med i vurdering av karakteren for høstterminen (mamma vil drepe meg). Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Lurer på hva jeg skal gjøre. Dette er saken: Skal ha ferdig et kåseri til i dag, men har ikke gjort det, kan ikke få utsetning siden karakterene settes i morgen, men nå har jeg ikke skrevet dette kåseriet og lurer på om jeg skal være hjemme og skrive det ferdig (mamma vil drepe meg) eller om jeg skal dra på skolen og kåseriet vil ikke komme med i vurdering av karakteren for høstterminen (mamma vil drepe meg). Hva skal jeg gjøre?

Dø. Ser jo ikke hvilket annet valg du har. Og det er verre å bli tatt for å jukse. Eller spill syk eller noe. De kan ikke forvente at du leverer i dag når du er syk.

 

med tanke på at jeg er overtrøtt, pga lite søvn. og selger som en gris, så passer den veldig godt :D

Daså. Jeg er også overtrøtt, men er ikke sånn..glad. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...