Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg skal gå å få tak i en osteloff med ekstra tomat, ekstra ost og ekstra skinke jeg. Kanskje jeg skal unne meg en sjokolademelk også? Jeg er faktisk veldig sulten akkurat nå. Hvordan går det med folket i kafeen? Har dere savnet meg?
Uhm...har du vært borte? I don't følge med you see.

Bare jeg som fremdeles ligger i senga?
Du er nok sikkert ikke den eneste.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I dont work,i study! Og det kan gjøres i senga :wee:

Jeg snakket da med deg på lørdag og søndag NikkaY :blush:

Satt å undret på om du har sett Tropic Thunder

Lenke til kommentar
Etter lett kinosøk fant jeg ut at den filmen ikke er aktiv før fredag. :p

Og jeg drar til *sjølingan* denne helgen.

I playd the race-card. :shrug:

Du sa så ja. Jeg har en supertravel uke foran meg. Jeg rakk bare innom hjemmet for å sette igjen bærbaren i går før jeg måtte ut igjen. Var ikke hjemme før klokka var 24:00. Blir omtrent det samme i kveld også, rett hjem fra jobb, slenge fra seg bærbaren ut igjen for å finne seg en buss slik at man kommer seg til ny dartkamp i kveld. Onsdag er det legebesøk også skal jeg hjem til en kjenning for å fikse internettoppkoblingen hennes, torsdag så er det hjemom etter jobb for å slenge i fra seg den bærbare og rett ned på skytebanen. Fredag blir overtidsjobbing, slik at man kommer hjem for så å stikke ned i solariumet og rett hjem og til sengs etterpå. Lørdag blir pakkedag før man skal opp klokken halv 7 på søndag for å komme seg til Værnes og finne flyet sørover. *sukk*

Jeg føler meg skikkelig verdsatt nå altså. Har ikke vært her hele helga og ikke i går heller B-Real.
=(

Da var 6 brødskiver fortært. Synd jeg ikke har en røyk å avslutte måltidet med :\

Jeg har akkurat spist den osteloffen jeg og drukket en kartong Litago Sjokolademelk. *gi en Lucky Strike Silver til*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...