ViktorBravo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg tenker alltid neste gang kjøper du Fruitloops når du handler, men ender alltid opp å kjøpe Cheerios. :/ Anywho, kjeder meg på jobben. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Cheerios er bedre enn fruitloops uansett. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tror jeg skal gå å få tak i en osteloff med ekstra tomat, ekstra ost og ekstra skinke jeg. Kanskje jeg skal unne meg en sjokolademelk også? Jeg er faktisk veldig sulten akkurat nå. Hvordan går det med folket i kafeen? Har dere savnet meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Siden lørdagen^^ Bare jeg som fremdeles ligger i senga? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tror jeg skal gå å få tak i en osteloff med ekstra tomat, ekstra ost og ekstra skinke jeg. Kanskje jeg skal unne meg en sjokolademelk også? Jeg er faktisk veldig sulten akkurat nå. Hvordan går det med folket i kafeen? Har dere savnet meg?Uhm...har du vært borte? I don't følge med you see. Bare jeg som fremdeles ligger i senga?Du er nok sikkert ikke den eneste. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg føler meg skikkelig verdsatt nå altså. Har ikke vært her hele helga og ikke i går heller B-Real. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Pssj, ligge i senga! Work work. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har forsovet meg gjennom to timer matte og én time IT. Hmh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 I dont work,i study! Og det kan gjøres i senga Jeg snakket da med deg på lørdag og søndag NikkaY Satt å undret på om du har sett Tropic Thunder Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har jeg ikke sett. Du ja Daniel, full som du var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Etter lett kinosøk fant jeg ut at den filmen ikke er aktiv før fredag. Og jeg drar til *sjølingan* denne helgen. I playd the race-card. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg føler meg skikkelig verdsatt nå altså. Har ikke vært her hele helga og ikke i går heller B-Real.=( Da var 6 brødskiver fortært. Synd jeg ikke har en røyk å avslutte måltidet med :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 b-real, kom deg til Steinkjer så kan du få den siste røyken min. Jeg har slutta Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fuckern, begynner å bli småsjuk virker det som. Halvsnørrete og sår i halsen. Noe må gjøres! Opp til butikken for å kjøpe snus, pils, chips og c-vitaminer! Når jeg gidder dra liket ut av senga that is Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Etter det jeg erindrer så røyket du Lucky og da tror jeg heller at jeg kan nøye meg med askebegersneiper rett og slett, men takk for tilbudet Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Etter lett kinosøk fant jeg ut at den filmen ikke er aktiv før fredag. Og jeg drar til *sjølingan* denne helgen. I playd the race-card. Du sa så ja. Jeg har en supertravel uke foran meg. Jeg rakk bare innom hjemmet for å sette igjen bærbaren i går før jeg måtte ut igjen. Var ikke hjemme før klokka var 24:00. Blir omtrent det samme i kveld også, rett hjem fra jobb, slenge fra seg bærbaren ut igjen for å finne seg en buss slik at man kommer seg til ny dartkamp i kveld. Onsdag er det legebesøk også skal jeg hjem til en kjenning for å fikse internettoppkoblingen hennes, torsdag så er det hjemom etter jobb for å slenge i fra seg den bærbare og rett ned på skytebanen. Fredag blir overtidsjobbing, slik at man kommer hjem for så å stikke ned i solariumet og rett hjem og til sengs etterpå. Lørdag blir pakkedag før man skal opp klokken halv 7 på søndag for å komme seg til Værnes og finne flyet sørover. *sukk* Jeg føler meg skikkelig verdsatt nå altså. Har ikke vært her hele helga og ikke i går heller B-Real.=( Da var 6 brødskiver fortært. Synd jeg ikke har en røyk å avslutte måltidet med :\ Jeg har akkurat spist den osteloffen jeg og drukket en kartong Litago Sjokolademelk. *gi en Lucky Strike Silver til* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Prince nå Kjøpte en kartong i Polen i vår Er vel igjen noen esker enda så vidt jeg vet. Samt har ei eske Prince Indian Summer og eiske Marlboro liggende her Sammen med snuff, Oliver Twist og mocca Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Oliver Twist er ganske good shit. Hvilke kjøpte du datasmurf? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 http://gizmodo.com/5053419/adobe-creative-...re#viewcomments Estimated street price for the Adobe Creative Suite 4 Design Premium will be US$1799, US$1699 for Adobe Creative Suite 4 Web Premium, US$1699 for Adobe Creative Suite 4 Production Premium, and US$2499 for Adobe Creative Suite 4 Master Collection. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Portugal kan ikke være all bad da. :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg