Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvor mange reps og sett du kjører bør variere etter hvilken muskelgruppe du trener. På meg ville 5 reps på triceps feks være bortimot nytteløst. Tr.program som funker som gull for noen, vil ikke funke for andre. Det beste er vel egentlig å kjenne på kroppen å se hva som funker.

Det er helt sant, jeg syns dette virker veldig bra akkurat nå. Skal nevnes at det er en stund siden jeg har trent aktivt og skikkelig etter program nå, kan være derfor.

Vi får se hvordan det utvikler seg! Målet er ikke bodybuilding eller Mr. Atlas. :)

Godt hende jeg roter, men i bladet Fighter så bruker en russer og komme med tipe i vært nummer. Og han er ganske kjent i Russland og jeg syns navnet lignet.

Uansett nå sjekket jeg i bladene mine og navnet stemte det.....han var tidligere PT i den Sovjetiske spesialstyrken og vært ekspert-trener på kamp\styrke trening for US Marine Korpset og US Secret Service.

plæ...du kom før meg :p

Hehe, stemmer, men da har vi en kilde til på det!

Pavel Tsatsouline altså; skikkelig muskelbunt. Kettlebells er vel hovedgamet hans, og han løfter noen kilo der og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Ingen her som kunne gi meg ett skikkelig slag i hodet, vel? Jeg blir bare mer og mer glad i kvinnguidens forum, noen må virkelig banke vett inn i skallen på meg snart. oO

Jeg leste noe om deg der som jeg ikke ville vite. :ermm:

Lenke til kommentar
Hehe, da er det ikke håp for meg, jeg er tross alt modde der. :!:
Tror vi er utenfor alt håp begge to, egentlig.

Jeg er ikke så veldig aktiv med postinga, men fy flate så mye nyttig lesning det er å finne der inne. Nå driver jeg og setter opp månedsmeny med billige middager, etter en tråd der inne, jeg ble kvitt de der ekle bananfluene som dukket opp etter att ett speilegg ble liggende gjemt bak komfyren (gudene må vite hvordan det kom seg ned dit uten at noen merket noe) og jeg har fått ut masse frustrasjon når jeg sitter og klager på de jævla gjestene som bare trollposter. xD

Lenke til kommentar
Hehe, da er det ikke håp for meg, jeg er tross alt modde der. :!:
Tror vi er utenfor alt håp begge to, egentlig.

Jeg er ikke så veldig aktiv med postinga, men fy flate så mye nyttig lesning det er å finne der inne. Nå driver jeg og setter opp månedsmeny med billige middager, etter en tråd der inne, jeg ble kvitt de der ekle bananfluene som dukket opp etter att ett speilegg ble liggende gjemt bak komfyren (gudene må vite hvordan det kom seg ned dit uten at noen merket noe) og jeg har fått ut masse frustrasjon når jeg sitter og klager på de jævla gjestene som bare trollposter. xD

:!:

Da kan du tro hva jeg har fått ut av forumet som har vært der siden det startet. Hjelp. Nei, jeg kan visst ikke reddes. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...