Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amadeus har jeg gått glipp av! :p

latterkongen var også underholdenede til tider.

Chokke: Schnell var enten sinnsykt godt spilt, eller så er han en ekte person jeg mer enn gjerne kunne tenkt meg å møte! :D

:(

''Driving at this speed the tires will only last for about 15 minutes, wich is okay because the fuel will only last for 12 minutes''

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
BBS = Bankenes Betalingssentral.

Takk :)

Noen som skjønner hva faen de mener? Skal kjøpe billett på billettservice, men det er det eneste som står om betalingsmåte. :hmm:
Hva skal du se?

Tenkte å se Slipknot 10. november. Andre her som tilfeldigvis har tenkt seg en tur dit (spektrum)? Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Tenkte å se Slipknot 10. november. Andre her som tilfeldigvis har tenkt seg en tur dit (spektrum)?

Jaja. Not my cup of ze tea.

Ja men da kommer jeg og henter deg noen timer før den begynner!

Lenke til kommentar
AIAIAI! Her bygges det både styrke og volum, skjønner jeg.

Skjønner programmet, men blir det ikke veldig slitsomt i lengden?

Selv er jeg fan av baseøvelser og minst mulig isolasjonsøvelser.

Dvs. en mellomting mellom Bill Star 5x5 og Stronglift.com's 5x5.

Det er til å dø av. :wee:

Haha, ja, det er helt sant på alle punkter. :wee:

Jeg trenger begge deler, og på kameraten min ser det ut til å virke, så da vil jeg prøve det jeg og.

Har ikke drivi på med det så lenge enda, men jo, man blir nok sliten når man når "barrieren", altså punktet hvor fremdriften blir veldig langsom. Tenker jeg skal veksle med et pyramideopplegg da, slik at jeg f.eks tar annahver uke med pyramidetrening, og annahver uke med det vanlige opplegget.

Har ikke hørt om de programmene du nevner, men det er sikkert bra saker! :)

I tillegg til dette leser jeg litt i Pavel Tsatsouline's bøker, Power To The People og The Naked Warrior.

Bra saker det og, russisk kraft tvers igjennom! Anbefales for de som liker slik.

Lenke til kommentar
Haha, ja, det er helt sant på alle punkter. :wee:

Jeg trenger begge deler, og på kameraten min ser det ut til å virke, så da vil jeg prøve det jeg og.

Har ikke drivi på med det så lenge enda, men jo, man blir nok sliten når man når "barrieren", altså punktet hvor fremdriften blir veldig langsom. Tenker jeg skal veksle med et pyramideopplegg da, slik at jeg f.eks tar annahver uke med pyramidetrening, og annahver uke med det vanlige opplegget.

Har ikke hørt om de programmene du nevner, men det er sikkert bra saker! :)

I tillegg til dette leser jeg litt i Pavel Tsatsouline's bøker, Power To The People og The Naked Warrior.

Bra saker det og, russisk kraft tvers igjennom! Anbefales for de som liker slik.

Hva er 1RM på øvelsene da?

Tror nemlig det blir ekstremt mtp. å klare det etter 4-6 uker.

Du bør forøvrig prøve 5x5... Du gainer MYE på det. Tro meg.

Russisk kraft på 70 og 80-tallet, sa du? :wee:

Lenke til kommentar
Hva er 1RM på øvelsene da?

Tror nemlig det blir ekstremt mtp. å klare det etter 4-6 uker.

Du bør forøvrig prøve 5x5... Du gainer MYE på det. Tro meg.

Russisk kraft på 70 og 80-tallet, sa du? :wee:

Hehe, ja, kanskje det! Skal sjekke rundt 5x5 jeg, kanskje det blir neste fase. :)

Veit ikke hvor oppdatert Pavel er, men veldig bra bøker med smarte teknikker osv. rundt trening som fortsatt er gyldige.

1RM? Nå henger jeg ikke med her, er litt ute av terminologien trur jeg.

En ting er jo at man kan øke i både vekt og repetisjoner, dermed kan man sette ned vekta om man kjenner at det blir for mye og heller kjøre flere repetisjoner pr. øvelse.

Lenke til kommentar
Er ikke det han som har trent Spetnaz i Russland?

Pavel Tsatsoulin? Det veit jeg ikke så mye om, men det er nok sannsynlig. :wee:

Veldig sterk fyr, og i en av bøkene er det med et treningsopplegg som angivelig benyttes av "Russian Special Forces" for å bulke opp soldatene. Ganske harde greier.

EDIT: Ifølge Wikipedia har han trent Soviet Special Forces på et eller annet tidspunkt, og personell fra U.S Army, Marines og Secret Service.

Pavel Tsatsouline @ Wikipedia

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

Godt hende jeg roter, men i bladet Fighter så bruker en russer og komme med tipe i vært nummer. Og han er ganske kjent i Russland og jeg syns navnet lignet.

Uansett nå sjekket jeg i bladene mine og navnet stemte det.....han var tidligere PT i den Sovjetiske spesialstyrken og vært ekspert-trener på kamp\styrke trening for US Marine Korpset og US Secret Service.

plæ...du kom før meg :p

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Hehe, ja, kanskje det! Skal sjekke rundt 5x5 jeg, kanskje det blir neste fase. :)

Veit ikke hvor oppdatert Pavel er, men veldig bra bøker med smarte teknikker osv. rundt trening som fortsatt er gyldige.

1RM? Nå henger jeg ikke med her, er litt ute av terminologien trur jeg.

En ting er jo at man kan øke i både vekt og repetisjoner, dermed kan man sette ned vekta om man kjenner at det blir for mye og heller kjøre flere repetisjoner pr. øvelse.

Kanskje, kanskje. :wee:

Sant det. Pavel er god.

1RM = 1 repetisjon maks

Dvs, hvor mye du klarer maks en gang. Sett at du skal teste benkpress, så klarer du 100 engang og ikke en gang til =1RM er da hundre.

The Game :D

Skjønte du den nå?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...