Bonna86 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Virkelig stemning det var her.(..) Sjokolade anyone? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 sjokolade er æsj! tyggis er best Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Virkelig stemning det var her.(..)Sjokolade anyone? Det er draaamaaa! Neitakk til sjokolade, jeg må spise sunnere har jeg funnet ut. Men takk som byr! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Penis blir ikke stiv under ereksjon Unnskyld meg men, wtf? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 sjokolade er æsj! tyggis er best Tja, faktisk enig med deg i det, men jeg hadde igjen litt selv som jeg ikke vil ha. Virkelig stemning det var her.(..)Sjokolade anyone? Det er draaamaaa! Neitakk til sjokolade, jeg må spise sunnere har jeg funnet ut. Men takk som byr! Bare hyggelig det. Orker ikke godteri selv om dagen. Er en grunn til at jeg har gått ned 10 kg for å si det sånn.(..) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gratulerer da Yvonne! Snurreleif: Kjipt med en 80%'er :/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 "Ha igjen" og "sjokolade" går dårlig sammen. Uansett hvor jeg gjemmer sjokoladen havner den fort på skrivebordet og den blir spist opp. Farlig er det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Joda Ferchie, men er en pikk stiv i det hele tatt over 50% er det vel strengt talt en ereksjon? o.0 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Men han sa jo at den ikke var helt stiv under ereksjon.. En bieffekt av alkohol! ^^' Jeg bare elsker stemmen til hun dama i You boys can boogie sangen Endret 22. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gratulerer da Yvonne! Vel, takker, selv om det faktisk ikke er bevisst gjort. Tydeligvis en god effekt å ha kjæreste. "Ha igjen" og "sjokolade" går dårlig sammen. Uansett hvor jeg gjemmer sjokoladen havner den fort på skrivebordet og den blir spist opp. Farlig er det. Jeg derimot har klart å fylle opp skuffene med godteri etter at jeg fikk meg kjæreste. Hakke lyst på og det bare ligger der. Så jeg hadde en opprydning her om dagen og ga vekk alt til til foreldrene mine. Det hadde ikke skjedd før for å si det sånn.(..) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Ja, vi som ikke har kjæreste er henvist til å henge over vektene og trene vi, så det er jo jævlig fint. EDIT: og dit stakk jeg nå, så hehe. Endret 22. september 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er enda mer slask etter at jeg fikk kjæreste o.0 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er også jomfru og ukysset. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 http://imagechan.com/images/bd5f702a49292c...917a8ed221b.png I lol'd Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel, det er ikke det at jeg har blitt så fryktelig treningsfreak at det gjør noe, men jeg har blitt litt mer avslappet. Jeg har vært preget av dårlig selvbilde tidligere og nå er det herlig å ha en som er glad i meg akkurat slik jeg er. Og pga dette så har jeg også blitt mer avslappet i forhold til meg selv, jeg kan spise en ekstra skive uten å tenke at "nå må jeg skjerpe meg". For mitt vedkommende har lysten på godteri rett og slett forsvunnet, det er som at kjærligheten eller forelskelsen har overtatt for godtesuget. Klisjé, men intet mindre enn sant. Virker det som ihvertfall.(..) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er også jomfru og ukysset. Du glemte å nevne at du også er ufyselig stygg. Hvis du var seriøst: Unnskyld. Kan jeg ikke tro er sant. Og for å være med i "diskusjonen" litt: Jeg eter når jeg er sulten, og jeg eter hva faen jeg vil. Selvom jeg har type eller ikke. HAH! .... Endret 22. september 2008 av Tard. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er også jomfru og ukysset. Du glemte å nevne at du også er ufyselig stygg. Hvis du var seriøst: Unnskyld. Kan jeg ikke tro er sant. Er det virkelig så usannsynlig? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jeg tullet selvfølgelig. Tror nok tard vet det! ^^ PS: Jeg er også sånn som kan spise hva jeg vil uten å legge noe nevneverdig på meg. Endret 22. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er på samme bølgelengdre som Tard.(angående spising,ikke dissing av jomfruer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg