Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Since that aint me,im going away now. Natta. :=D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Good'morning ppl Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei! Akkurat kjørt bil for første gang Søren så gøy det var! edit: Og har fri så jeg skal ikke på skolen i dag Endret 22. september 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 mushi, var da også noe å ønske seg Jeg ønsker meg et par elektrostat-høyttalere og CD-spiller og forsterker fra Electrocompaniet sånn at jeg kan spille Pink Floyd pent og rent, i motsetning til hva 2.1-settet mitt klarer. Vel, enten det eller at jeg hadde tid til å være i Trondhjem denne uka. Både for å støtte ei venninne og dra på konsert med Cyaneed ... Jeg ønsker meg mest av alt et bedre rom å spille i jeg. Murvegger og murtak ødelegger lyd veldig effektivt, særlig i kombinasjon med for kort avstand til bakvegg og et bord som vibrerer litt. Blir vel oppgradering av anlegg når rommet er i orden. Hmm, ja, det var rom også ja. Stemmer. Får vel vente med godsakene til jeg bygger hus da ^^ Evt. flytter inn i huset jeg har sikla på i årevis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg drømte noe om datasmurf i natt, tror vi var i byparken og tok bilder og sånn. Jeg sitter for mye på forumet. Og så drømte jeg at jeg ble stengt ute av min mor sitt nye hus etetr hun hadde giftet seg når jeg skulle gå og klikke på henne, for hun trodde jeg skulle drepe henne eller noe. Så var hun sur fordi jeg ikke kom i bryllupet hennes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Woohoo! Jeg pleier ofte å drømme om forummedlemmer. Av og til kan det bli for mye Da føler jeg at jeg sitter her for mye, men uansett hvor mye jeg prøver å kutte ut forumet, klarer jeg det ikke og ender opp her i DNFK eller i RPP uansett Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Da var man ferdig med gym prøven på 15 spørsmål, som for det meste handlet om oppvarming Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 HELVETEEEEEEEEE!!!!111 Regner jo som faen ute, og jeg må SYKKLE til skolen. Jeg HATER mandager... D: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg liker mandager. Enten våkner jeg i god tid og kan sulle rundt for meg selv, ellers så våkner jeg ikke og det er ganske kos det også ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hohoho, jeg blei så lei av viftestøyet til laptopen at jeg åpna den og reiv ut vifta. Mye mye bedre uten bråk. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Da må man se å tusle til universitetet. I dag får jeg besök av en venninne. \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Besøk av venninner er alltid kos ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja. Har sittet ensom her i en måneds tid nå, med unntak av forrige helg da jeg fikk besök av en kompis. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hmm, ja, det var rom også ja.Stemmer. Får vel vente med godsakene til jeg bygger hus da ^^ Evt. flytter inn i huset jeg har sikla på i årevis Evt. kjøpe noe dempemateriale og henge det på vegger og i taket. Veldig bra blir det nok ikke, men bedre skal det nok bli ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dummeste jeg har sett noen skrive på jævlig lenge. At du ikke liker dansebandmusikk betyr ikke at eliten inne danseband mangler talent på det de gjør. Om du liker det de lager eller ikke derimot, det er subjektivt. Er det så vanskelig å forstå? edit:Og er det rart jeg mener du retter aggresjon mot meg når du hakket på 2 av de 3 innleggene jeg postet? Skaff deg litt blodsukker breal, for det kan virke som om hjernen din trenger det atm. *riste på hodet* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ser den. Er jo omgitt av kald mur her. Den er støydempa da, så jeg kan spille høyt uten at det høres i de andre rommene, unntatt i stua, for av en eller annen grunn, er ikke døra støydempa så musikken siver jo ut i stua når jeg har det på halvhøyt hele natta. Og visstnok ut i gangen også Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 ^ haha. Jeg hater å sitte i midten av klasserommet. *se omkring seg* Føler meg paranoid. xd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Keklol. Uncle Sam er emo ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bah, nå må jeg finne info om den på andre siderstress Amerikansk fagott-remake, kan jeg banne på. Blir sikkert ikke verdt smørbrødene de spiser under produksjonen. Blir vel skummelt lik "Condemned" tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg