Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mushi, var da også noe å ønske seg :p

Jeg ønsker meg et par elektrostat-høyttalere og CD-spiller og forsterker fra Electrocompaniet sånn at jeg kan spille Pink Floyd pent og rent, i motsetning til hva 2.1-settet mitt klarer.

Vel, enten det eller at jeg hadde tid til å være i Trondhjem denne uka. Både for å støtte ei venninne og dra på konsert med Cyaneed ...

Jeg ønsker meg mest av alt et bedre rom å spille i jeg. Murvegger og murtak ødelegger lyd veldig effektivt, særlig i kombinasjon med for kort avstand til bakvegg og et bord som vibrerer litt. Blir vel oppgradering av anlegg når rommet er i orden.

Hmm, ja, det var rom også ja.

Stemmer.

Får vel vente med godsakene til jeg bygger hus da ^^

Evt. flytter inn i huset jeg har sikla på i årevis :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg drømte noe om datasmurf i natt, tror vi var i byparken og tok bilder og sånn. Jeg sitter for mye på forumet. Og så drømte jeg at jeg ble stengt ute av min mor sitt nye hus etetr hun hadde giftet seg når jeg skulle gå og klikke på henne, for hun trodde jeg skulle drepe henne eller noe. Så var hun sur fordi jeg ikke kom i bryllupet hennes. :p

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har sett noen skrive på jævlig lenge. At du ikke liker dansebandmusikk betyr ikke at eliten inne danseband mangler talent på det de gjør. Om du liker det de lager eller ikke derimot, det er subjektivt. Er det så vanskelig å forstå?

edit:Og er det rart jeg mener du retter aggresjon mot meg når du hakket på 2 av de 3 innleggene jeg postet? Skaff deg litt blodsukker breal, for det kan virke som om hjernen din trenger det atm.

*riste på hodet*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...