Kexxy er sexxy! Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Og med det konkluderer vi at du, datasmurf liker å skrive dikt. Laptop er kjekt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Analysere dikt i alle fall. Jeg har alltid vært talentløs på dikt-skriving, men dikt-analyse gikk greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg hater analyse. Det er det verste jeg vet. Jeg føler det ødelegger, fjerner all magien rundt det man analyserer. Det være seg prosa, poesi, film, eller hva enn. Gah. Jeg ble vel bare revet med går jeg ut i fra. Det var eksamen i sidemål Vi kan derimot konkludere med det at jeg er glad i nynorsk, for det er jeg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Aha, oki, da sier vi det. ^^ ELlers da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Akkurat nå er det jeg ønsker meg mest i hele verden, en sånn en Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg klarte fylle ei skrivebok, jeg edit: Med rapporten fra Hvite Busser-turen i 10. klasse. En skrivebok sier lite, da størrelsen på håndskriften, hvor på linjen du hopper til neste og antall sider er voldsomt varierende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 mushi, var da også noe å ønske seg Jeg ønsker meg et par elektrostat-høyttalere og CD-spiller og forsterker fra Electrocompaniet sånn at jeg kan spille Pink Floyd pent og rent, i motsetning til hva 2.1-settet mitt klarer. Vel, enten det eller at jeg hadde tid til å være i Trondhjem denne uka. Både for å støtte ei venninne og dra på konsert med Cyaneed ... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Akkurat nå er det jeg ønsker meg mest i hele verden, en sånn en En sånn vil jeg også ha! ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Var vel standard A4 innføringsbok. Jeg har aldri vært flink til å skrive stort, og man hopper da ikke fra linja før den tar slutt. Det sier vel like mye som 37 sider, tenker jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Skrive stort er for late mennesker som vil vise at de kan skrive langt Ja til skrive så smått at læreren klager på at hu ikke klarer å lese uten forstørrelsesglass (ja, jeg gjorde det på en prøve. Ikke så alt for godt mottatt ) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Var vel standard A4 innføringsbok. Jeg har aldri vært flink til å skrive stort, og man hopper da ikke fra linja før den tar slutt. Det sier vel like mye som 37 sider, tenker jeg. Mange jeg kjenner hopper før linja er slutt, slik at en tekst skal se lenger ut. Touché. Arial, 14, linjeavstand 1. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 God aften. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 mushi, var da også noe å ønske seg Jeg ønsker meg et par elektrostat-høyttalere og CD-spiller og forsterker fra Electrocompaniet sånn at jeg kan spille Pink Floyd pent og rent, i motsetning til hva 2.1-settet mitt klarer. Vel, enten det eller at jeg hadde tid til å være i Trondhjem denne uka. Både for å støtte ei venninne og dra på konsert med Cyaneed ... Jeg ønsker meg mest av alt et bedre rom å spille i jeg. Murvegger og murtak ødelegger lyd veldig effektivt, særlig i kombinasjon med for kort avstand til bakvegg og et bord som vibrerer litt. Blir vel oppgradering av anlegg når rommet er i orden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) mushi, var da også noe å ønske seg Men det er jo det tøffeste jeg har sett! EDIT: har fått betennelse i tannkjøttet fordi den siste visdomstanna vokser opp. Det er så hovent at jeg ikke klarer å bite sammen tenna. Begynner å bli lei av å bare spise grøt og rett i koppen for det trenger jeg ikke tygge. Og sulten... Vondt er det også og alt smaker ingenitng for jeg er så dopa på smertestillende. Endret 22. september 2008 av mushi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Mange jeg kjenner hopper før linja er slutt, slik at en tekst skal se lenger ut. Touché. Arial, 14, linjeavstand 1. Vel, det ser jo bare uryddig ut. Jeg syns ikke det skal være større enn 12. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fy faen, jeg er naken kåt og villig. Stefan vil ikke ha kuken min, vil noen av dere? Den er kjempestor også har jeg cam show i tillegg! BARE HVIS DU ER 1337 NOK! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 ^^The danger of not loging off in time everyone. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg burde vel strengt tatt legge meg, men jeg vil ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har store planer om å se film jeg da. Har ikke skole før 3. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har forelesning 11.30, så egentlig burde jeg legge meg nå. Men jeg ville heller snakke med kjæresten min. Hmf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg