Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater analyse.

Det er det verste jeg vet. Jeg føler det ødelegger, fjerner all magien rundt det man analyserer. Det være seg prosa, poesi, film, eller hva enn.

Gah.

Jeg ble vel bare revet med går jeg ut i fra.

Det var eksamen i sidemål :p

Vi kan derimot konkludere med det at jeg er glad i nynorsk, for det er jeg. :)

Lenke til kommentar

mushi, var da også noe å ønske seg :p

Jeg ønsker meg et par elektrostat-høyttalere og CD-spiller og forsterker fra Electrocompaniet sånn at jeg kan spille Pink Floyd pent og rent, i motsetning til hva 2.1-settet mitt klarer.

Vel, enten det eller at jeg hadde tid til å være i Trondhjem denne uka. Både for å støtte ei venninne og dra på konsert med Cyaneed ...

Lenke til kommentar
Var vel standard A4 innføringsbok. Jeg har aldri vært flink til å skrive stort, og man hopper da ikke fra linja før den tar slutt.

Det sier vel like mye som 37 sider, tenker jeg.

Mange jeg kjenner hopper før linja er slutt, slik at en tekst skal se lenger ut.

Touché. Arial, 14, linjeavstand 1.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg et par elektrostat-høyttalere og CD-spiller og forsterker fra Electrocompaniet sånn at jeg kan spille Pink Floyd pent og rent, i motsetning til hva 2.1-settet mitt klarer.

Vel, enten det eller at jeg hadde tid til å være i Trondhjem denne uka. Både for å støtte ei venninne og dra på konsert med Cyaneed ...

Jeg ønsker meg mest av alt et bedre rom å spille i jeg. Murvegger og murtak ødelegger lyd veldig effektivt, særlig i kombinasjon med for kort avstand til bakvegg og et bord som vibrerer litt. Blir vel oppgradering av anlegg når rommet er i orden.

Lenke til kommentar

Men det er jo det tøffeste jeg har sett!

EDIT: har fått betennelse i tannkjøttet fordi den siste visdomstanna vokser opp. Det er så hovent at jeg ikke klarer å bite sammen tenna. Begynner å bli lei av å bare spise grøt og rett i koppen for det trenger jeg ikke tygge. Og sulten... :( Vondt er det også og alt smaker ingenitng for jeg er så dopa på smertestillende.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...